Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har mødt pigen bag denne mailadcresse, hun har annonceret på annoncelight i  en korter periode, med forskellige annoncer. Ville blive glad for at høre om jeg spilder min tid;-)  

Skrevet

Jeg har skrevet, men ikke fået noget svar retur. Hun er vist meget selektiv.......:-D

Skrevet

har haft dialog med hende men det endte i sandet, hun svarede på et par stykker om hvor vi kunne mødes og så stoppede det lige pludselig, rimeligt irriterenden efter at have brugt tid på det

Skrevet

Jeg skrev om hun havde tid og hun svarede næsten med det samme ja. Så bad jeg om at hun skulle beskrive sig, alder, højde, vægt osv. så blev hun tavs ;-)

Skrevet
  • Author

tak for tilbage melding, ja hun er vist fup:-) lidt surt at der er sådan nogle idioter, der syntes det er sjovt. De må have et kedeligt liv.( håber jeg)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.