Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

 

Jeg skal til Warszawa næste uge i forretnings øjemed. Jeg har læst flere beretninger herinde fra som er noget skeptiske overfor pigerne i Warszawa. Det undrer mig egentlig lidt for de polske piger jeg har besøgt i Danmark har altid leveret varen. Husker en "Mia" for et års tid siden ved "De Polske Piger". Det er nok den bedste købesex ever. Desuden har jeg prøvet en håndfuld andre og alle har leveret varen. Der er flere, som skriver de er blevet snydt via http://www.odloty.pl, men omvendt har jeg ikke rigtigt kunne finde regulære bordeller i Warszawa? Så længe man ikke bliver truet med tæsk eller får en omgang prygl af en muskelmand, så lever jeg med at være blevet hustlet for 200-300 kr. Men det ville da være sjovest at få valuta for sine penge. Derfor vil jeg høre om der er noget, som har været der for nylig og rent faktisk har nogle positive historier at berette? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er flere regulære bordeller i Warszawa...har været på 2 men kan sgu ikke huske hvad de hedder. De ligger som regel i almindelige villahuse, ,som er arrangeret med bar etc hvor man kan snakke og hygge sig med pigerne inden man vælger hvem man vil være sammen med.

En taxachauffør kender sikkert til stederne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sku' være gået til Louis Nielsen? (Så du ku' finfinde efterlysningsforum .Jeg har lidt blandede bolcher ... Skriver en ny tråd senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det! Jeg har skam prøvet at søge på emnet, men sidder stadig inde med en række spørgsmål I måske kan hjælpe med?

Er der nogen, der har været i Warszawa? Hvordan har I oplevet servicen hos pigerne? Kan man stole på odloty - og pigerne for den sags skyld? Det er jo ikke mange penge de skal have for sex, men omvendt gider man jo heller ikke skulle være på vagt, men gerne slappe af når man skal besøge en pige. Er der generelt nogle gode råd I vil give en førstegangsbesøgende med på vejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se min nylige tråd efter besøg i byen:

Mht. odloty.pl generelt:

Jeg har oprettet en profil på siden og kan konstatere at man kun kan anmelde med 4, 4½ og 5 stjerner ... Skrev også et par negative omtaler (med 4 stjerner), som vist nok ikke er kommet op. Klagede over falske billeder på en profil, uden der er sket noget. Og så skrev jeg en positiv anmeldelse, som er kommet op ...

Som du kan læse er der fusk også med "verificerede" billeder. Måske udbyder pigen på billederne salgssex, men det er muligt at du møder en anden ...

Jeg mangler at skrive om sidste oplevelse til 200 Zt for en time i den tråd: Men kort fortalt var der ikke fusk nogen af gangene - ud over billederne, dog gav sidste pige ikke tungekys (eller, måske "en slags" - men ikke det jeg forstår ved det ...) selv om det stod på "menuen". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smukt Jeg får læst mig i gennem. Det jeg er mest bekymret for er nu også hvis man mødte en pumpet steoidefyr, der pænt bad en om at aflevere pengene og ellers gå igen. Men så længe man møder en kvinde til 100/200 Zt for en time, så kan jeg nu sagtens leve med det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...