HG Wells 403 Skrevet 1. Maj, 2015 Nå, jeg var liderlig og havde lidt guld på kistebunden, så jeg skrev lidt sammen med hende og aftalte tid og hvad der skulle ske. Jeg havde læst lidt forskelligt, både af det positive og af det negative, så jeg havde forberedt mig på det værste. Men det var nu bestemt en køn pige med kønne, naturlige bryster, der mødte mig. Så vi kørte hen på et ubesværet sted, og så gik hun ellers igang. Blowjob med masser af indlevelse. Hun tog min diller til roden adskillige gange (det er ikke verdens største, men godt gået alligevel. Hun var ved at kløjs i det et par gange, så jeg bad hende sutte mine boller, mens jeg tog mig af kallorius. Men det blev åbenbart for kedeligt, for hun dykkede tilbage, tog den til roden - og så gik det galt. Noget kom med op. Hun væltede ud af bilen og spyttede lidt opkast ud på parkeringspladsen. Jeg tænkte, oh well, det var da en træls slutning. Kiggede ned og så at der også var blevet lagt en omgang i mine underbukser og joggingbukser. Hmm. Så måtte de af. Først smed jeg underbukserne ud, i den tro at mine joggingbukser kunne reddes, men ak. De måtte også ud. Hun kom tilbage i bilen, vi snakkede lidt, og jeg fik lidt penge tilbage. Kælede lidt for hendes bryster, som var ømme fordi nogen havde slået på dem. (Det var ikke her at stoltheden over mit køn var størst). Jeg anbefalede at hun fandt sig et job hvor man ikke reklamerede med lussinger til 100 kr. Satte hende af og kørte hjem kun i sko, tshirt og frakke. Memo til selv: hold dig til de glædespiger du kender og kan li'. Og memo nr. 2, hvis det er for billigt, så er det ikke godt nok. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2015 Hej tak for en brugbar anmeldelse jeg synes at største delen af den er ret så relevant og beskriver både pigen og den aftalte hyrdestund på en fin og sober måde.Men ( ja der er altid et men) du anbefaler hende at finde et job hvor man ikke reklamere med lussinger til 100 kr? Jamen så vidt jeg har forstået ud fra andre anmeldelser af hende og ud fra hvad hun selv giver udtryk for så det noget at det hun selv tænder på? ( alt med måde selvfølgelig men stadig) Og dine memoirer til dig selv.1 hold dig til en pige du kender og kan lide, jamen så vidt jeg kan læse syntes du jo i grunden hun var meget sød og at det var ret godt til at starte med? Og halvdelen af denne hobby er vel at prøve nye piger 2 hvis det billigt så det nok ikke godt. Jamen igen indtil der kom bræk med op så du måtte smide underbukser og bukser og køre hjem i blotter stil, så havde du som jeg læser det været ok tilfreds? Så visse ting af din anmeldelse er jeg ikke helt på linje med og lur mig om ikke pigen var ca lige så træt af at kaste op ud over både dig og hende selv som du var? Jeg har ikke den store erfaring på det punkt men jeg forestiller mig alligevel at pik må smage bedre end bræk og du fik da også penge retur hvilket i mine øjne er en ret fin service Jyden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 1. Maj, 2015 Men det blev åbenbart for kedeligt, for hun dykkede tilbage, tog den til roden - og så gik det galt. Noget kom med op. Hun væltede ud af bilen og spyttede lidt opkast ud på parkeringspladsen. Jeg tænkte, oh well, det var da en træls slutning. Kiggede ned og så at der også var blevet lagt en omgang i mine underbukser og joggingbukser. Hmm. Så måtte de af. Først smed jeg underbukserne ud, i den tro at mine joggingbukser kunne reddes, men ak. De måtte også ud. Hun kom tilbage i bilen, vi snakkede lidt, og jeg fik lidt penge tilbage.Troede ellers det kostede ekstra, hvis man fik pigen til at kaste op ved gagning 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 1. Maj, 2015 (edited) Ja – det var jo nok lidt ØV for jer begge – men jeg håber i kan læne jer tilbage og grine her bagefter Jeg kan fint se det sjove i at du har kørt hjem i bar røv Hun gav dig penge tilbage – fin service – mon hun ikke bliver kimet ned nu Jeg har faktisk prøvet noget lignende for omkring 30 år siden – en affære/elskerinde besøgte mig en sen aften, jeg havde ikke lige opdaget at hun havde kikket rigeligt i rødvinen før det var for sent – det var faktisk værst for hende (jeg skulle jo bare gøre rent) – hun sagde senere noget om bøvlet ved at få rettet tæerne ud Jeg mener i øvrigt du fint kunne udlade den sidste linje i den ellers udmærkede anmeldelse Redigeret 1. Maj, 2015 af mature man "tyrkfejl" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 2. Maj, 2015 Jeg har aldrig kørt så pænt, som jeg kørte den nat. Risikoen for at blive stoppet af politiet var måske ikke specielt stor. Men bare tanken om en grinende betjent der lige ville vide hvor mine bukser var... rædsel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2015 Hej HG WELLS. Gider ikke engang læse din anmeldelse da jeg ved hvad du skriver. Men det burde være mig, der bad om ekstra penge. Eller bare have fladt afvist dig, PÅ TRODS af du kom helt fra Vibog, d din pik den var så skide sur, at det var et under jeg ikke kastede mere op. HELT ærligt, drenge! Kom ind i kampen, i kan kraftedme ikke forvente vi tøser skal nyde at sutte på en sur og ildelugtende pik altså!!!Fy for den altså, jeg er bare super dårlig til at sige sådan noget direkte til folk, men troede renlighed var noget man kunne forvente! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2015 Puha så kom hun til at læse alligevel, og gudskelov har folk herinde da ikke alle sammen små hjerner, så de kan tænke sig til at de skal træffe deres egen beslutning ang. mine evner og min persolighed og livsstil, og de vender tilbage og får "som regel" ikke opkast udover sig, men igen så er deres pik ren, det hjælper utroooolig meget, doh! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Maj, 2015 Hej HG WELLS. Gider ikke engang læse din anmeldelse da jeg ved hvad du skriver. Men det burde være mig, der bad om ekstra penge. Eller bare have fladt afvist dig, PÅ TRODS af du kom helt fra Vibog, d din pik den var så skide sur, at det var et under jeg ikke kastede mere op. HELT ærligt, drenge! Kom ind i kampen, i kan kraftedme ikke forvente vi tøser skal nyde at sutte på en sur og ildelugtende pik altså!!!Fy for den altså, jeg er bare super dårlig til at sige sådan noget direkte til folk, men troede renlighed var noget man kunne forvente!sweetie - hold op med at sutte uden... det er fordelen ved kun at tilbyde fransk med - selv om den er "sur" så kommer vi aldrig i kontakt med deres nakkeost når vi pænt pakker det ind (så kan det få lov at formere sig lidt når de kommer i kondomet) personligt vil jeg nu give dig cadeau for for ikke at kaste op over lugten alene men rent faktisk vente til du fik det i munden.... du har stærkere constitution end jeg ville have haft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 3. Maj, 2015 Randersskøge: Har sendt dig en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 3. Maj, 2015 Et andet fif; hvis mine gæster takker nej til bad, beder jeg dem vaske pik mv. og hænder, OGSÅ selvom de siger de kommer lige fra badet. Og er jeg ikke tilfreds, så må de derud igen Jeg har fine vaskeklude til formålet. Det duer ikke for dig, når det foregår i en bil, men måske en pakke vådservietter kan gøre det? Og er de for beskidte, så tak nej Ellers er jeg enig med Jasmin, på med gummi, for din egen skyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2015 FIn, brugbar og sober anmeldelse HG Wells. Er enig i at jeg synes du skulle have udeladt den sidste linje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2015 Jasmin og Liv, ja i har fuldstændig ret tøser!! det er sq osse bare for dumt fra min side af, altså! Tusind tak for jeres gode råd, de er hermed taget i brug 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 3. Maj, 2015 Nu gider jeg ikke rigtigt gå ind i en større flamewar om min dillers renhed - men jeg har bestemt for vane med at vaske den i tide og utide, så skulle nogen have lyst til at få syn for sagen, så kan de jo passende kontakte mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2015 Jernsvinet og Jydekompagniet, tak for opbakning Ja, selv efter han havde fået penge retur og på trods af jeg havde fået tæv så mine bryster var blå af en nogle dage inden, fik han lov at sidde og rage på dem, selvom han tydeligt udviste sin utilfredshed, på trods af min kamp for at holde aftensmaden nede og åbnede da døren så det ikke kom i bilen Man kan vel osse blive syg på arbejdet når man er luder, men de faste kunder har som regel større forståelse og indsigt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. Maj, 2015 Når jeg er svømmehallen, kan jeg jo se hvor lidt mændene vasker sig, deres pik i særdeleshed eller bagi - mange unge mænd og mænd af anden etnisk herkomst beholder endda som regel badeshortsene på, imens de står under bruseren - til nød trækker de lige lidt ud i elastikken foran, så der kan komme nogle få stråler vand derned og så måske en hånd ned og rode lidt ved æ kartovler - derfor ville jeg, hvis jeg var (glædes)pige, ikke sutte en pik, jeg ikke selv havde vasket I Tyskland har jeg af og til oplevet at blive hevet med ud til håndvasken - og det siger jeg ikke nej til, selvom jeg er rimelig nyvasket - betragter det bare som en ekstra service - bare de ikke bruger mere end lunkent vand og skyller sæben grundigt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 3. Maj, 2015 Når jeg er svømmehallen, kan jeg jo se hvor lidt mændene vasker sig, deres pik i særdeleshed eller bagi - mange unge mænd og mænd af anden etnisk herkomst beholder endda som regel badeshortsene på, imens de står under bruseren - til nød trækker de lige lidt ud i elastikken foran, så der kan komme nogle få stråler vand derned og så måske en hånd ned og rode lidt ved æ kartovler - derfor ville jeg, hvis jeg var (glædes)pige, ikke sutte en pik, jeg ikke selv havde vasket I Tyskland har jeg af og til oplevet at blive hevet med ud til håndvasken - og det siger jeg ikke nej til, selvom jeg er rimelig nyvasket - betragter det bare som en ekstra service - bare de ikke bruger mere end lunkent vand og skyller sæben grundigt af Haha, når jeg er i svømmehallen har jeg travlt med at vaske a' ræv og pikkemand godt og grundigt, men jeg står ikke og beglor de andre mænd.Jeg accepterer selvfølg ekstra bad i Tyskland og vådservietter. Bare jeg kan få noget naturfransk! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. Maj, 2015 Haha, når jeg er i svømmehallen har jeg travlt med at vaske a' ræv og pikkemand godt og grundigt, men jeg står ikke og beglor de andre mænd.Det gør jeg såmænd heller ikke, men bemærker det alligevel ud af øjenkrogene - og så løfter jeg lige lidt op i pik og boller og giver dem en ekstra omgang - bare for at provokere lidt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Husmåren 9 Skrevet 3. Maj, 2015 hej frække ja kan kun sige vi har haft positive oplevelser sammen ........jeg kendte dig jo inden du kom i denne branche knus fyren der altid giver dig gode råd:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 He he, altid godt at høre, det ikke er noget, der følger med jobbet, men at jeg osse har været ok god til hvad jeg lavede inden;) Hmm, Husmåren, mangler da tit gode råd, og er desuden lidt i tvivl om hvem du er smider du en sms, eller en pb hvis du ikke har mit nummer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Husmåren 9 Skrevet 5. Maj, 2015 he he du ved da godt hvem jeg er da......go til brug af røv og hals Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Hehe, jep jep, så er der ingen tvivl søde Men ang. os så er jeg blevet syg, så er ikke klar de næste par dage, forhåbentlig ikke længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Husmåren 9 Skrevet 5. Maj, 2015 ok er ellers klar da.....ved du ....og har dollars:-) men du ved hvad du skal ik:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Det ved du jo godt, jeg ved du er søde Det ændrer ikke på jeg er pisse syg Men du er nu altid fræk Ja! Jeg ved godt hvad jeg skal søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petersen31 1 Skrevet 5. Maj, 2015 Randersskøgen, har skrevet en privat-besked til dig, har du mulighed for at svare på den ? og evt smide dit telefon nummer bagefter - Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 5. Maj, 2015 Drenge ikke for at være sur og tvær så syntes jeg ikke i skal ødelægge en meget sober skrevet anmeldelse af en persons oplevelser med at lave den om til en kontakt annonce. om HG så skulle have udeladt den sidste linje som bo har skrevet kan man så diskutere. Tag venligst det i privat 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg