Hop til indhold

Coco på Daisyclub

Featured Replies

Skrevet

Så kom jeg hjem efter et besøg på Daisyclub hvor jeg var så heldig at få en ½ time med Coco

Startede med jeg fik snakked med dem inden jeg kom og fik af vide jeg kunne vælge mellem alle 3 piger, det var et super svært valg da de jo alle sammen så super søde ud. Mit valg endte på Coco da jeg havde hørt nogle gode anmeldelser om hende.

Efter jeg havde valgt og betalt blev jeg tilbudt et bad som jeg selvfølgelig takker ja til, da jeg skulle til at tage tøjet af kom hun over og begyndte at hjælpe mig af med tøjet, er på ingen måde gammel så jeg ikke kunne klare det selv, og det var faktisk lidt frækt at hun kom over og hjalp af med tøjet da hun tog lidt på mig og kyssede lidt :) Men ud i badet med mig hvor hun valgte at gå med hvilket jo kun var hyggeligt.

Tilbage på værelset tager hun sin lille hvide kjole og hendes røde top af og det står en super lækker frækt pige, blev virkelig tændt af at se hende nøgen :) hun kommer over til mig hvor hun begynder at kysse mig og tage lidt og bide i mine brystvorder, mens kan jeg står og mærke den lille men faste dejlige røv hun har, men får også lov til at lege med hendes mis mens hun leget med min pik. Efter noget tid hvor man er blevet pirret meget tager jeg fat om hendes røv og løfter hende over i sengen hvor hun så lige ordner min pik og ber mig lægge mig op i sengen hvor hun så ligger sig op af mig og kysser og slikker mig fra hovedet og hele vejen ned mod pikken, her begynder hun at sprede mine bed og løfte op i bollerne og slikke under dem, super fræk og langsom bevæger hun tungen op mod mine boller hvor hun sutter og slikke på dem mens hun med sine finger begynder kærligt og lege med det sted hun slikkede før hun kom til bollerne, super skønt indtil videre og det bliver ikke dårligere når hun begynder at sutte på min pik, det er skønt at mærke sin pik op i hendes våde mund :) hun sutter en masse på den i forskellige stillinger. Så får jeg altså lyst til at slikke hende og den er hun bestemt frisk på, så vi bytter plads så hun ligger sig ned og spreder benene og mellem det korte sorte hår hun har rundt omkring fissen kommer der en lækker fisse frem som jeg går i gang med at slikke, i starten siger hun ikke så meget men efter noget tid kan man høre hun begynder og nyde med hendes støn som kommer samtidig med hun klemmer sine ben om ens hoved  og ikke vil have man stopper :) skal siges hun smagte super godt, nok det bedste jeg har slikket :) da hun er blevet godt våd lægger jeg mig på siden mens hun vil sutte mere på min pik hvilket hun får lov til :D mens hun gør det står hun og strutter med den frække røv så tager lidt godt fat i den, da hun mærker det ber hun mig om med den anden hånd at tage godt fast og klemme til på hendes bryster :) Nu kan jeg ikke vente mere så får kondom på for nu skal hun kneppes, glider let og uden problem op i hendes våde fisse mens jeg ligger på ryggen og hun oven på mig :)  Så tager jeg fat i hendes røv og begynder at kneppe hende hurtigt og så dybt jeg kan komme og ved det begynder hun at skrige og stønne højt og hun nyder det virkelig. Faktisk den første pige jeg oplever det med i Daisyclub. Efter nogle minutter hvor først jeg styre tempo og hun gør skifter vi position så hun ligger på ryggen tæt på kanten så jeg kan stå på gulvet og kneppe hende mens hun har samlede benene op af mig og der gik ikke længe hvor jeg kneppe hende sådan til jeg kom :) Temlig varm og lidt svedig tilbyder hun mig massage som igen er noget af det bedste jeg har fået der inde :)

Så var tiden ved at være gået og jeg kommer ud og får mig et bad hvor hun er med igen :) får snakket lidt der ude og grinet lidt. Tilbage på værelset hvor jeg er ved at tage tøj på ordner hun sengen og da jeg er færdig kysser hun mig inden jeg forlader værelset og igen da hun lukker mig ud af hoveddøren. Der står jeg så en ½ time senere og med den klart bedste oplevelse jeg har haft :)

Så alt i alt var det den bedste oplevelse jeg har haft der inde og Coco gjorde den jo bare endnu bedre :) skal bestemt forbi igen inden hun skal videre for det er klart det bedste sex jeg har fået

Skala fra 1-10 er det en klar 10 :)

Skrevet

Hej Sarsar.

Tak for en rigtig god anmeldelse. Glæder mig at jeg ikke står alene om at synes rigtig godt om Coco og den sex hun tilbyder.

Skrevet

Hejsa Bonobo

Det er du på ingen måde,syntes virkelig at Coco er en fantastisk pige, ville så gerne have taget hende med hjem ;D

Skrevet

Super fortælling. Kan du sige noget om hvor store hendes bryster er?

​Det er ikke så store, passer i en hånd så ikke store men heller ikke små :) og så nogle store strittende brystvorder .)

Skrevet

(Forkert tråd, beklager)

Redigeret af Dane
Forkert tråd

Skrevet

vil skyde på de 170 i højden og små 50-55 kg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.