Nille 6301 Skrevet 2. Maj, 2015 (edited) Man skal/bør da ikke skrive med det formål at pigerne skal finde en attraktiv og vellidt, så er vi tilbage til "ridderne på hvide damecykler"Man bør skrive hvad man har på hjertet, men pas på med at trolle eller provokere for at piske en stemning op, jeg ser gang på gang at folk hopper i trolle-fælder med begge ben. Redigeret 2. Maj, 2015 af Nille 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 2. Maj, 2015 (edited) Det er direkte kvalmende at se på, og helt ærligt så tvivler jeg på, at pigerne herinde finder det synderligt attraktivt at læse. Det er lidt sødt. Får du skrevet nogle gode attraktive tekster, som pigerne liker løs på? Det er jo netop det, der er meningen med forummet, at man scorer champagnepiger gennem tastaturet. Undskyld, men jeg skriger hysterisk af grin lige nu. Redigeret 2. Maj, 2015 af Fisseslikkeren 2 Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 2. Maj, 2015 Man skal/bør da ikke skrive med det formål at pigerne skal finde en attraktiv og vellidt, så er vi tilbage til "ridderne på hvide damecykler"Man bør skrive hvad man har på hjertet, men pas på med at trolle eller provokere for at piske en stemning op, jeg ser gang på gang at folk hopper i trolle-fælder med begge ben.Prøv lige at se på de 10-15 indlæg midt på side 4 i denne tråd.Jeg tror, det var den gang, "hvad I har på hjertet", Delphi hentydede til. Det har ikke rigtig noget med "ridder på den hvide damecykel" eller det modsatte at gøre. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 Der er masser herinde som ikke kan tåle egen medicin eller mosten når der bliver skruet op for retorikken.Det er jo det, som man mest tydeligt kan læse ud af denne debat desværre. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 (edited) Jeg synes at folk skal tage en slapper og lade være med at overfortolke og se spøgelser bare for at kunne jagte personer de ikke bryder sig om.Jeg har umådelig svært ved at se Mortens skriveri som en trussel.Morten1981s indlæg kontra det som jeg havde forventet ud fra det Nikita havde skrevet om det, så vil jeg mene at Morten1981s indlæg kan forstås på flere måder. Jeg synes ikke den måde man er efter BigDick på er rimelig. Det BigDick skriver var at han ønskede sagen helt belyst fra alle parter og så han er dum skid. Ikke ret mange aner hvad der stod i Morten1981s indlæg da BigDick skrev sit indlæg og man kritiserer en person der lige er blevet gjort kold og fået mundkurv på et lidt tyndt grundlag af de grønne moderatorer. BigDick viste sig bare som en mand af ære og god moral og ville have alt på bordet fordi han ikke vidste hvad det var for et slettet indlæg Nikita skrev om. Hvad er det for en børnehave, hvad er det for en måde at behandle BigDick på, mobningen foregår herinde desværre og forsøger nogen at være bare lidt rimelig, så bliver de skudt i jorden. Redigeret 2. Maj, 2015 af Gæst Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. Maj, 2015 I er hjertens velkomne til at fremstille mig som en paranoid trunte, der overreagerer...Men når man oplevede konteksten af samtlige indlæg i den debat og Mortens efterfølgende reaktioner, var der ikke nogen tvivl om, hvad han havde gang i.Jeg havde aldrig taget den situation op, hvis det ikke var for en tråd oprettet for at gøre ham til martyr og opråb om mobning - som derimod er en overreaktion af dimensioner. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 I er hjertens velkomne til at fremstille mig som en paranoid trunte, der overreagerer...Men når man oplevede konteksten af samtlige indlæg i den debat og Mortens efterfølgende reaktioner, var der ikke nogen tvivl om, hvad han havde gang i.Jeg havde aldrig taget den situation op, hvis det ikke var for en tråd oprettet for at gøre ham til martyr og opråb om mobning - som derimod er en overreaktion af dimensioner. Hej NikitaDer er jo også nogle der har gjort det samme overfor dig, hevet gamle ting frem fra fortiden hvis de synes det billede der blev tegnet om dig ikke var i orden. Der mener jeg du skrev at man skulle lade fortid være fortid ? Jeg skriver blot at jeg mener at man kan tolke Morten1981s indlæg på flere måder. Hvem er I der fremstiller dig som en paranoid trunte der overreagerer ? Mener du at fordi jeg skriver at Morten1981s indlæg kan tolkes på flere måder, at jeg har skrevet at du er en paranoid trunte der overreagerer ? Jeg vil meget gerne have at du fortæller hvem I er ? Det er jo mere end en, og må være mig så. Der er du bare ikke rimelig heller. Jeg mener heller ikke at man kan tillade sig at opføre sig sådan overfor BigDick. Du vælger selv at hive noget gammelt frem der er slettet og som mange ikke aner noget om hvad der står i. Så er det i orden at BigDick ønsker at sagen skal belyses fra alle sider og jeg mener ikke man kan tillade sig at skyde på BigDick fordi han ønsker det. Så kunne du have ladet være med at udtale dig om fortiden og indlæg vi ikke kan se længere. Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. Maj, 2015 Hej NikitaDer er jo også nogle der har gjort det samme overfor dig, hevet gamle ting frem fra fortiden hvis de synes det billede der blev tegnet om dig ikke var i orden. Der mener jeg du skrev at man skulle lade fortid være fortid ? What? Det har jeg så aldrig skrevet i sådan en forbindelse? Så det må du meget gerne linke til.Og du kan da bare læse lidt længere tilbage i tråden med hensyn til "i". Montezi mener at det er fordi, Morten ikke er enig med mig, at jeg gjorde ham til skurk. Intet kunne være mere forkert. Hvis du ikke forstår, hvorfor jeg skrev som jeg gjorde, kan jeg ikke gøre meget mere ved det, udover at gentage mig selv. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 Og du kan da bare læse lidt længere tilbage i tråden med hensyn til "i". Montezi mener at det er fordi, Morten ikke er enig med mig, at jeg gjorde ham til skurk. Intet kunne være mere forkert. I betyder mere end en person. Man taler ikke om Montezi som I. Du svarede lige bagefter mit indlæg og skrev I. Jeg spørger igen, hvem er I ? Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. Maj, 2015 I betyder mere end en person. Man taler ikke om Montezi som I. Du svarede lige bagefter mit indlæg og skrev I. Jeg spørger igen, hvem er I ? Ih guder... Montezi... Og dig Prøver du at forklare noget andet, jeg ikke har fattet? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 Ih guder... Montezi... Og dig Prøver du at forklare noget andet, jeg ikke har fattet?ErgoJeg skrev :Morten1981s indlæg kontra det som jeg havde forventet ud fra det Nikita havde skrevet om det, så vil jeg mene at Morten1981s indlæg kan forstås på flere måder. Det får du lavet om til at jeg har skrevet at du er en paranoid trunte. Det har jeg ikke sagt og det kan alle se og læse. Er det sådan du gengiver og tolker hvad andre folk skriver så er din troværdighed lige nul også når du gengiver hvad andre har skrevet i slettede indlæg. Man kan for søren da da godt skrive at man kan tolke Morten1981s indlæg på flere måder uden at bare skrevet indirekte eller direkte at du er paranoid eller en trunte. Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. Maj, 2015 Okay, det var det, der generede dig...Efter både Montezis og dit indlæg, synes jeg egentlig min beskrivelse dækkede meget godt, men det er du så ikke enig i. Det er lidt ordkløveri nu... Trunte var nu ikke ment så negativt, men jeg synes den her diskussion er lidt tosset, så jeg melder mig altså ud af den del. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 Okay, det var det, der generede dig...Efter både Montezis og dit indlæg, synes jeg egentlig min beskrivelse dækkede meget godt, men det er du så ikke enig i. Det er lidt ordkløveri nu... Trunte var nu ikke ment så negativt, men jeg synes den her diskussion er lidt tosset, så jeg melder mig altså ud af den del. Jeg er ikke enig i, at fordi man skriver at man kan tolke Morten1981s indlæg på flere måder at det er lig med at jeg skulle have fremstillet dig som værende en paranoid trunte. Det er godt nok utroligt at du kan tolke sådan. Jeg skriver altid pænt om pigerne herinde hvis jeg bruger personlige ord om dem. Jeg har aldrig skrevet et personligt dårligt ord om dig som person. Hvis du tror at fordi man ikke lige er enig med dig at så opfatter man dig personligt negativt, så er du en trunte og paranoid eller andet dårligt, så tager du fejl og så må du holde op med at tage små uskyldige linjer op så personligt når jeg skriver dem i hvert fald. Jeg mener ikke du er paranoid eller en trunte, jeg har aldrig skrevet det Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. Maj, 2015 (edited) Uldjyde... Den debat med Morten, hvor man ikke ser hele konteksten her, var utrolig ubehagelig for mig. Jeg følte mig truet af en totalt anonym person, og det er ret uhyggeligt. Der var ikke en gran af tvivl om, hvad han var ude på, og det var mange andre end mig selv vidne til. Derfor blev det jo også helt berettiget slettet.Når så først Montezi skriver som han gør, og der efterfølgende kommer dette indlæg fra dig, så synes jeg ikke du kan bebrejde mig for at føle mig lidt ramt, når jeg kan se den - for mig - ubehagelige situation nærmest blive fremstillet som en petitesse.For mig kunne hele sammenhængen i den debat - som du ikke har læst - kun tolkes på én måde. Ville faktisk ønske, det ikke var sådan. Redigeret 2. Maj, 2015 af Nikita Darling 4 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 2. Maj, 2015 I er hjertens velkomne til at fremstille mig som en paranoid trunte, der overreagerer...Men når man oplevede konteksten af samtlige indlæg i den debat og Mortens efterfølgende reaktioner, var der ikke nogen tvivl om, hvad han havde gang i.Jeg havde aldrig taget den situation op, hvis det ikke var for en tråd oprettet for at gøre ham til martyr og opråb om mobning - som derimod er en overreaktion af dimensioner. Denne tråd har i virkeligheden aldrig handlet om Morten... Men om OS... Om debatskik og karantænebrug...og om hvordan man forholder sig til folk, der problematiserer branchen og særligt sexarbejdernes psyke mm.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 Uldjyde... Den debat med Morten, hvor man ikke ser hele konteksten her, var utrolig ubehagelig for mig. Jeg følte mig truet af en totalt anonym person, og det er ret uhyggeligt. Der var ikke en gran af tvivl om, hvad han var ude på, og det var mange andre end mig selv vidne til. Derfor blev det jo også helt berettiget slettet.Når så først Montezi skriver som han gør, og der efterfølgende kommer dette indlæg fra dig, så synes jeg ikke du kan bebrejde mig for at føle mig lidt ramt, når jeg kan se den - for mig - ubehagelige situation nærmest blive fremstillet som en petitesse.For mig kunne hele sammenhængen i den debat - som du ikke har læst - kun tolkes på én måde.Nå du havde ikke meldt dig ud alligevel af debatten Du kan ikke gøre mig til ansvarlig for andet end det jeg skriver. Jeg er ikke ude på at fremstille dig som en trunte eller som paranoid. Så må du selv tænke over hvad du skriver også om andre. Så vil jeg da gerne se hele debatten så, kan vi ikke få den på bordet. Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. Maj, 2015 Nå du havde ikke meldt dig ud alligevel af debatten Du kan ikke gøre mig til ansvarlig for andet end det jeg skriver. Jeg er ikke ude på at fremstille dig som en trunte eller som paranoid. Så må du selv tænke over hvad du skriver også om andre. Så vil jeg da gerne se hele debatten så, kan vi ikke få den på bordet. Der er en grund til at admin slettede den... jeg læste den også - og for dem der ikke har læst den, der synes jeg ærlig talt i skal undlade at udtale jer... Havde Morten skrevet til mig som han gjorde til Nikita - så havde jeg reageret ekstremt meget mindre diplomatisk Der var absolut ingen overreaktion fra Nikitas side og havde det været mig ville jeg også have følt mig direkte truet... 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 (edited) Jeg lukker strengen nu. Nu er det simpelthen nok. Det der rent faktisk skete i den debat var, at Morten1981 skrev det indlæg som jeg har gengivet i mit tidligere indlæg. Det blev promte slettet da vi blev opmærksom på det.Mortens efterølgende reaktion var 4 ubetydelige indlæg skrevet i skænderier med andre hvori der stod :1. Indlæg: Nej så hed du dit rigtige navn herinde og ikke Prinz2. Indlæg : Hvis man gennemlæser denne tråd så vil man se at jeg har prøvet at hjælpe trådstarter!!3. Indlæg : Vi skal have påskefred nu4. Indlæg: Stop dig selv nu IdaDet var alene Morten1981s indlæg, som jeg tidligere har gengivet i et tidligere indlæg på denne debatstreng, der gjorde at vi tog sletteknappen i brug, det der skete efterølgende var skænderier og mudderkastning. I de fire efterfølgende indlæg mener vi ikke Morten1981 trådte over nogen grænse som man også kan se i de gengivne indlæg i dette indlæg eller var specielt ubehagelig, men vi slettede det hele, idet vi ville slette hans første indlæg og så ville det ikke give mening at lade et skænderi om et slettet indlæg være. Nu har alle fået indsigt i Mortens1981s slettede indlæg, så kan enhver selv vurdere sit.Generelt så ved jeg ikke om det er en god ide at hive slettede indlæg frem der er skrevet for længe siden og så diskutere dem lang tid efter. Debatten her har vist i hvert fald at hukommelsen ikke er lige god for alle vedr. den debat. Vedrørende Voksenmobning, så har Morten1981 fået karantæne af ledelsen. Så lad ham være nu og kom videre. Vi har før set herinde og grebet ind overfor at når en person fik karantæne så var det sikkert og vist at så skulle han have en masse spark i røven efter karantænen var givet naturligvis.Det stopper så nu. Morten1981 er her ikke pt, så lad være med at skændes mere om ham og kom videre.Med hensyn til at det McQueen skriver så er det i orden at forholde sig kritisk til branchen på Eroguide. Det var ikke kun Morten1981s debatstreng der gav karantænen. Vi havde holdt lidt øje med ham et stykke tid og det blev vurderet at en pause var godt for alle parter. Redigeret 2. Maj, 2015 af Moderator Del dette indlæg Link til indlæg