McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 Jeg er sgu pinligt berørt over det lave niveau, som "Ansvarstråden" endte på!Mange dumsmarte bemærkninger og forsøg på at score billige points ....Man kan være uenig med en trådstarter, men man bør kunne argumentere og dokumentere på et vist niveau.Og så gives der karantæne til trådstarter, der trods en del firkantede udmeldinger, hele vejen igennem skriver sobert og forsøger en væsentlig diskussion.... og nødvendig diskussion af sexarbejdernes forhold og konsekvensen på længere sigt af dette arbejde.Det skuffer mig uendeligt at man straffer og på den måde bakker op om voksenmobberne! Og det skader den mangfoldighed (i indsigt og holdning), der ellers har været Eroguide's helt store styrke sammenlignet med andre lignende sites gennem årene!Endvidere afkræves trådstarter svar på spørgsmål om hans baggrund og opfodres til at bryde med sin anonymitet, der ellers er ret principiel for dette forum, og som alle der afkræver svar selv nyder godt af!Endelig søges trådstarters habilitet kompromitteret af en del af, der selv (både sexarbejdere og kunder) i samme debat er dybt inhabile!! Nogle tanker!/Steve 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 kan du ikke henvende dette til admins ? der har det nok større relevans ... og uanset at dit indlæg her er godt ment - så vil det afstedkomme nøjagtig det samme som Mortens trolling - en masse ballade fordi du ret beset bakker op om en bruger der med sine udmeldinger pisser noget så gedigent på både de lyserøde her på sitet men også på samtlige købesex-kunder herindefint at du bakker op om den slags uvederhæftige generaliseringer - dig om det - men at kalde det voksenmobning at en hel gruppe tager afstand fra at blive slået i hartkorn på så mange forkerte måder - det vil give ballade... igenfor intet kunne være længere fra sandheden ... og at kalde det straf at admins tager afstand fra en bruger der opfører sig sådan - det er ikke at bakke op om mobning - det er at forhindre trolling ! 7 Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 30. April, 2015 Men du glemmer sagens kerne, som er at han respektløst nedgør tidligere og nuværende glædespiger 5 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 Morten har sin holdning!Og den er prisværdig, synes jeg!Jeg oplever bestemt ikke den som et angreb på sexarbejderne, men en kritik af sexkøbere. Den kan jo bare imødegås med gode argumenter og evidens!Men selvfølgelig lettere at trække Troll kortet, så man kan undgå egentlige modargumenter ....er klart 'ad hominem' argument! 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Ofte påråber "debatører" sig voksenmobing selvom de reelt kun er i strid modvind Bare fordi størstedelen af dem der skriver er uenige med pågældende, så er det ikke nødvendigvis "mobning".Hvis man gang på gang løber ind i slags udfordringer, så kan det anbefales at tage et skridt tilbage og se det lidt udefra ...Det er ikke ALTID de andres skyld God weekend Redigeret 30. April, 2015 af Display stavefejl 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 Morten har sin holdning!Og den er prisværdig, synes jeg!synes du det er prisværdigt at han fx sigerHerinde tror jeg aldrig vi får nogen af pigerne til at indrømme at de er blevet overgrebet da det vil betyde at kundetilgangen vil falde så mærkbart at en lukning af butikken vil kunne ses ude i horisontenI min optik er det en af de mest rædsomme udtalelser jeg har set fra en bruger herinde endnu... for han sætter samtlige lyserøde herinde under mistanke for at være blevet GPer fordi de er incestofre... det er simpelthen så modbydeligt... og du kalder det nu "prisværdigt" ??? - det alene er respektløst nok til at kunne give pausen vil jeg tro... Det næste han skriver er følgende. De bliver afhængige af de letjente penge og de kommer til at fylde mere og mere i deres livigen en generalisering da han skyder med spredhagl og rammer samtlige lyserøde... både u og uden for EG. En ting var hvis han var specifik omkring fx gade piger ect.. men nej - det er os alle til hobe... Jg ved ikke hvad mine ærede kolleger siger til den slags vrøvl - men at sige at vores bevæggrunde for at være GPer skulle være afhængighedsforhold... det gør mig ikke mildt stemt.. og jeg kunne blive ved... der er tonsvis af den slags nasty-heder i den trådMen flot t du synes det er prisværdigt at gøre os til mulige incestofre og tvangs-prægede GPer.. nice!! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 Men du glemmer sagens kerne, som er at han respektløst nedgør tidligere og nuværende glædespigerNedgør han dem?!Virkelig? Jeg tolker det som en oprigtig bekymring for pigernes ve og vel på længere sigt...måske en anelser formynderisk ... Men ser det snarere som et opråb om 'omtanke' til kunderne!At det er svært med dokumentation fordi ressourcer og personlige forhold er så individuelle, er klart....Og forstår klart hvorfor indlægget vækker så stærke følelser hos flere af de deltagende piger, nemlig fordi fremgangsmåden minder så meget om den, som så mange andre "velmenende" benytter, når de forsøger at diskutere og konkludere UDEN at lytte til sexarbejderne og inddrage dem i debatten....men her er Morten jo anderledes, fordi han jo netop trods alt tager debatten her!! 3 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Ofte påråber "debatører" sig voksenmobing selvom de reelt kun er i strid modvind Bare fordi størstedelen af dem der skriver er uenige med pågældende, så er det ikke nødvendigvis "mobning".Hvis man gang på gang løber ind i slags udfordringer, så kan det anbefales at tage et skridt tilbage og se det lidt udefra ...Det er ikke ALTID de andres skyld God weekendNu glemmer du, at denne Morten ikke selv har trukket 'mobbekortet'... Og at jeg, der bringer denne debat videre, faktisk er uenig med denne Morten I hans generaliseringer og polemiske konfrontatoriske stil! Redigeret 30. April, 2015 af McQueen 3 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 synes du det er prisværdigt at han fx sigerI min optik er det en af de mest rædsomme udtalelser jeg har set fra en bruger herinde endnu... for han sætter samtlige lyserøde herinde under mistanke for at være blevet GPer fordi de er incestofre... det er simpelthen så modbydeligt... og du kalder det nu "prisværdigt" ??? - det alene er respektløst nok til at kunne give pausen vil jeg tro... Det næste han skriver er følgende. igen en generalisering da han skyder med spredhagl og rammer samtlige lyserøde... både u og uden for EG. En ting var hvis han var specifik omkring fx gade piger ect.. men nej - det er os alle til hobe... Jg ved ikke hvad mine ærede kolleger siger til den slags vrøvl - men at sige at vores bevæggrunde for at være GPer skulle være afhængighedsforhold... det gør mig ikke mildt stemt.. og jeg kunne blive ved... der er tonsvis af den slags nasty-heder i den trådMen flot t du synes det er prisværdigt at gøre os til mulige incestofre og tvangs-prægede GPer.. nice!!Generaliseringerne gik vist begge veje i den debat;-)Og Mortens valg af 'kraftudtryk' er uproduktivt for en ellers interessant debat, som man da altid burde kunne tage på et sexkøberforum.Men er da nok enig derhen, at det ville være utænkeligt i dette forum med en pige, der ville inddrømme overgreb i sin fortid. Måske fordi pigerne her heldigvis ikke har oplevet det....måske.Men tolker Mortens udsagn som den del af en branchekritik....selvom den så samtidig bliver meget mere hul, end når den kan substantieres!Og det ved alle herinde forhåbentlig er min kæphest! :-) 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Jeg tager udelukkende udgangspunkt i dit brug af voksenmobning i dit titelvalg. Det var en generel betragtning for ikke bare EG, men folk i al almindelighed Jeg glemmer ikke Morten, da jeg ikke har en holdning til ham Primært fordi Morten har fået en pause, og så singler man ikke ud til offentlig skue Redigeret 30. April, 2015 af Display 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 30. April, 2015 Bekymring? Jeg skriver i et indlæg i tråden, at jeg ikke er incestoffer og iøvrigt er glad og tilfreds med at være sexarbejder, svaret er et citat om, at nærmest alle prostituerede har været udsat for vold og overgreb, og tager skade af arbejdet.Det er ikke bekymring..... Det er at negligere mit udsagn om mit liv og min virkelighed, hvis det ikke er at nedgøre et andet menneske, så ved jeg snart ikke.... 18 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 30. April, 2015 Lad det fare McQueen. Morten har fået en fortjent (og tiltrængt) orlov.GF 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 Jeg tager udelukkende udgangspunkt i dit brug af voksenmobning i dit titelvalg. Det er en generel betragtning for ikke bare EG men folk i al almindelighed Jeg glemmer ikke Morten da jeg ikke har en holdning til ham Primært fordi Morten har fået en pause, og så singler man ikke ud til offentlig skue :)Ja og hvor er det bare nemt med den pause ... Så kan vi igen lalle rundt i sjove diskussioner .... Men prøv at genlæse en række af de udbrud, som den tråd endte op i....fuldstændig blottede for substantielt indhold, men fyldt med personangreb...ironisk i en tråd hvor trådstarter netop kritiseres for at angribe med generaliseringer.I øvrigt tragi komisk når det jo faktisk ER evident, at nogle af branchens piger er i uføre eller i ubehagelige afhængighedsforhold! Noget man da let kan læse sig til under 'Anmeldelser'. Og som der så faktisk også ofte advares i mod!Min oplevelse af Eroguide er faktisk, at pigernes velvære ligger skribenterne meget på sinde. Men som Morten faktisk har ret i, er det jo pisse svært at vurdere, når man står ansigt til ansigt med en pige i branchen.... 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 30. April, 2015 Men hvis pigen så selv siger, at alt er vel (endda i en situation der ikke er forretning, men bare en debat), så er det da god stil, at tage hendes ord for gode varer og ikke tro, at man ved bedre end hende... 5 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Bekymring? Jeg skriver i et indlæg i tråden, at jeg ikke er incestoffer og iøvrigt er glad og tilfreds med at være sexarbejder, svaret er et citat om, at nærmest alle prostituerede har været udsat for vold og overgreb, og tager skade af arbejdet.Det er ikke bekymring..... Det er at negligere mit udsagn om mit liv og min virkelighed, hvis det ikke er at nedgøre et andet menneske, så ved jeg snart ikke.... Man skal selvfølgelig ikke generalisere med udtryk som 'alle', men som du skriver, så skrev han 'næsten alle'...Og UANSET der måske er forkert ...og uanset at Morten ikke er i stand til med seriøse kilder at underbygge sin påstand ....så strider den jo faktisk IKKE med dit udsagn og dermed det faktum, at du da heldigvis ikke er en del af de 'næsten alle' Redigeret 30. April, 2015 af McQueen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Men hvis pigen så selv siger, at alt er vel (endda i en situation der ikke er forretning, men bare en debat), så er det da god stil, at tage hendes ord for gode varer og ikke tro, at man ved bedre end hende...Det kan jeg så kun være enig i!Men jeg oplevede nu heller ikke, at manden så modsagde et sådan svar... "Nej Liv... Du HAR været misbrugt"....dét er i hvert fald nonsens i givet fald.Men klart man kommer da længere, hvis man kan konkretisere sine udsagn. Redigeret 30. April, 2015 af McQueen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 30. April, 2015 Det kan jeg så kun være enig i!Skal vi så ikke også være enige om ikke at genopvarme Mortens synspunkter og brede generaliseringer?Det bliver bare en slags gentagelse pr. stedfortræder. Og hvem gider det? :-)GF 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Endvidere afkræves trådstarter svar på spørgsmål om hans baggrund og opfodres til at bryde med sin anonymitet, der ellers er ret principiel for dette forum, og som alle der afkræver svar selv nyder godt af!Ja, for Morten, som siden sin opdukken her på EG har forekommet mig at være ret mystisk, har i dag med sine løse påstande, insinuationer, samt løften en flig for, at han sidder inde med en konkret indsigt, der rækker betydeligt ud over vor andres, jo nærmest selv tigget om at blive afæsket nærmere forklaring af sin viden.Selvfølgelig forgæves. Derfor kan påstandene heller ikke tages for pålydende. Redigeret 30. April, 2015 af Borende X 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 30. April, 2015 Da jeg så den pågældende tråd, så var låst den låst, og jeg derfor valgt ikke at læse den.(Jeg sætter mig heller ikke med popcorn og ser på trafikulykker)Som tidligere pointeret en generel betragtning. Og så er videre fra tråden her Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 Øh....Det er IKKE mig, du citerer der, kammerat!! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. April, 2015 I øvrigt tragi komisk når det jo faktisk ER evident, at nogle af branchens piger er i uføre eller i ubehagelige afhængighedsforhold! Noget man da let kan læse sig til under 'Anmeldelser'. Og som der så faktisk også ofte advares i mod!Det er der da heller ingen, der har bestridt – lige meget hvor i debatterne, du søger. Ingen verden er jo perfekt.Selvfølgelig er der nogle piger, der kommer/er kommet galt af sted i branchen. Det sker også overalt på det øvrige arbejdsmarked, så hvorfor skulle lige prostitutionsbranchen være undtaget?Branchen er lagdelt, og de, der har det dårligst med den, er formentlig gadepigerneomkring Hovedbanegården. Og det er ikke det segment, du finder her på EG. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 Det er der da heller ingen, der har bestridt – lige meget hvor i debatterne, du søger. Ingen verden er jo perfekt.Selvfølgelig er der nogle piger, der kommer/er kommet galt af sted i branchen. Det sker også overalt på det øvrige arbejdsmarked, så hvorfor skulle lige prostitutionsbranchen være undtaget?Branchen er lagdelt, og de, der har det dårligst med den, er formentlig gadepigerneomkring Hovedbanegården. Og det er ikke det segment, du finder her på EG.Du sammenkæder fysiske arbejdsforhold og psykisk velvære eller dårligdom!Sådan hænger det jo ikke nødvendigvis sammen!Masser af mennesker går ned med stress eller oplever dårligt arbejdsmiljø SELVOM de er godt lønnede i eksklusive kontorlokaler og med gode kolleger!Ellers ville man jo kun opleve arbejdsrelaterede traumer hos minearbejdere, gadefejere, kassedamer etc.! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 30. April, 2015 @Mcqueen er problemet at flere rotter sig sammen så at sige, ligesom i denne tråd? At det er dig imod alle andre her feks? Jeg kender det selv, når der er for mange imod én, så føles det også lidt hårdt som en form for mobning. At man er bare imod denne person, og bruger gerne enhver lejlighed til at gå imod og bruge alverdens rationelle såvel som irrationelle argumenter, bare man kan gå imod og få den anden hvis ikke ned med nakken så bare være negativ overfor denne person. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 Er der overhovedet nogen, der har bemærket hvad Morten skrev i ansvars-trådstarten?"Jeg siger ikke at der ikke eksistere GP som er skabt til denne branche, men det modsatte er ofte tilfældet." 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 30. April, 2015 Er der overhovedet nogen, der har bemærket hvad Morten skrev i ansvars-trådstarten?"Jeg siger ikke at der ikke eksistere GP som er skabt til denne branche, men det modsatte er ofte tilfældet." Ja og er jo klart at udtrykket "ofte" havde stået stærkere, hvis det samtidig havde været underbygget af et udvalg af kilder! 3 Del dette indlæg Link til indlæg