Hop til indhold
Elprebsi

Må man komme flere gange i Flensburg?

Recommended Posts

Hej alle i Tysklandskyndige

Jeg har indenfor et par uger mulighed for en tur til Tyskland, hvor jeg nærliggende kunne svinge bilen forbi Flensborg. Jeg har ikke været på togt i Tyskland før - involverer en time flere udløsninger eller er det en gang og slut med det sjove? Måske dumt spørgsmål, men rart at vide, da jeg har en tendens til at komme hurtigt første gang ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender jeg godt...

For det meste er det sådan i Tyskland, at en halv time (eller mindre) indeholder en omgang, og en time indeholder to udløsninger. Der er muligvis enkelte piger, der tillader flere, men ved langt de fleste af dem jeg har besøgt, har det været underforstået med 2 omgange på en time.

Det lyder lidt som om, du måske har erfaringer fra Polen. Her er det ret almindeligt, at det kun er en udløsning og slut uanset hvor lang tid, man har betalt for, med mindre man har aftalt noget andet, evt. betalt ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret :) 

Jeg har ikke polske erfaringer... ved faktisk ikke hvor jeg havde opfattelsen af at tingene kunne være anderledes i Tyskland i forhold til DK...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...