Hop til indhold
lars.hanson

Sudoku, massagepiger har også brug for nærhed

Recommended Posts

Jeg har besøgt Sudoku igen i dag for anden gang. Sexakten springer jeg hurtigt over. Hun er fantastisk sød, smuk og utroligt sexet. Vi havde det mest fantastiske intime sex.

Afslutning i munden i en kæmpe eksplosion. Derefter lagde sudoku sig overnpå mig, og spurgte om hun ikke måtte ligge helt tæt og bare mærke varmen, mens jeg nussede hende over hele kroppen. Vi lå og småsnakkede, trods hendes dårlige sprog. Hun er en super sød, charmerende og intilligent pige, selv om jeg kom efter sex, så var det et dejligt øjeblik, det var fedt lære personen lidt dybere at kende. Hun fortalte, hun var glad for hyggen, og nærheden og at hun blev betragtet og respekteret som et menneske og ikke bare en bolle-dukke. Helt sikkert en pige, jeg sagtens kunne falde for.

Hun i Danmark et par uger endnu, og rejser så hjem, men hun forventer at komme tilbage. Jeg må helt sikkert besøge hende igen :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder som en dejlig oplevelse Lars! Jeg overvejede også at besøge hende, men har hørt rygter om hun ikke er så begejstret for større pikke, så lod det blive ved tanken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fristes til at skrive tillykke, for jeg synes selv den slags er en skøn oplevelse, også fordi det giver følelsen af ikke bare at være kunde nr. X. Beskrivelsen giver mig bestemt lyst til at besøge Sudoku, men selvfølgeligt ikke sikkert det vil give samme resultat for en stor del af den slags oplevelser handler om det der umålelige "kemi".

Redigeret af Meow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...