Hop til indhold
Guest anders Jensen

flatrate - Frankfurt

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Kære alle

Nu er turen gået imod  frankfurt området - er der nogen der kender en/to gode flatrate klubber i det område? alternativt FKK's men helst flatrates - synes det koncept er for fedt - fx lidt ala Anni porche i berlin er mega fedt frækt og hyggeligt når de har de "store fester" - er der noget lign i frankfurt området? vil gerne køre lidt ekstra for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den 4/30/2015 at 12:08:

Jeg kender flere FKK, Palace, Mainhattan, Sharks World, Oase.

mmm flatrates ? jeg kender ingen i FRA.

Hej Nille, Jeg står foran en tur til Frankfurt i tre dage med ét formål. Kan du prioritere de forskellige FKK'er? Hvilke(n) har du de bedste erfaringer med? Jeg kigger mere på kvalitet end pris. Jeg har været på World en enkelt gang, hvilket jeg synes var super fedt. Lad mig høre om du kan hjælpe.

Vh. Zonk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

Denne klub ligger lidt vest for Frankfurt og meget tæt på motorvejen. 

http://treff-188.de/girls.html

Har ikke selv besøgt klubben endnu. Men den står på min liste til næste gang jeg kommer på disse kanter.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 8 minutter siden:

Hej

Denne klub ligger lidt vest for Frankfurt og meget tæt på motorvejen. 

http://treff-188.de/girls.html

Har ikke selv besøgt klubben endnu. Men den står på min liste til næste gang jeg kommer på disse kanter.

Hvis jeg får tid skal jeg nok tage en for holdet, det ser kun ud til at 9-10 piger er på vagt, jeg vil nok kun prøve 2-5 timer for ud af de 10 piger er der måske kun 3-4 piger jeg har lyst til at knalde, hvis man overhovedet kan komme til for en hær af mænd.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Nille skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg får tid skal jeg nok tage en for holdet, det ser kun ud til at 9-10 piger er på vagt, jeg vil nok kun prøve 3-5 timer for ud af de 10 piger er der måske kun 3-4 piger jeg har lyst til at knalde, hvis man overhovedet kan komme til for en hær af mænd.

Du er sq en guttermand Nille. Jeg giver en sodavand næste gang vi mødes på en klub.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Nille skrev, den 11. januar 2016 at 00:32:

Hvis jeg får tid skal jeg nok tage en for holdet, det ser kun ud til at 9-10 piger er på vagt, jeg vil nok kun prøve 2-5 timer for ud af de 10 piger er der måske kun 3-4 piger jeg har lyst til at knalde, hvis man overhovedet kan komme til for en hær af mænd.

Hey  Nille

Fik du taget en for holdet???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...