Hop til indhold
SexDrive

Lotte23 Odense

Recommended Posts

Jeg havde i dag den fornøjelse at besøge Lotte23 i Odense. Sådan kalder hun sig på Annoncelight, men hun har tilsyneladende slettet annoncen, så jeg kan ikke give et link.

Jeg ankom som aftalt, blev bussed ind i opgangen, fandt rette dør, og efter et øjeblik, blev der åbnet af en virkelig smuk pige iført en rød neglige. 

Jeg blev ført gennem lejligheden, der ikke var noget særligt, men jeg skulle jo heller ikke købe den, til soveværelset. Vi fik klaret forretningsdelen og jeg blev tilbudt et bad, som jeg tog imod.

Da jeg havde taget en hurtig skyller, fandt jeg skønheden siddende på sengen, ganske nøgen.

Vi lagde os på sengen, og jeg bad hende sutte min pik, men gjorde det klart at jeg havde i sinde at gengælde fornøjelsen.

Hun begyndte at sutte, og det var hun god til. Efterhånden som jeg blev stiv, begyndte hun uopfordret at tage den til roden og presse den i halsen på sig selv. Superfrækt!

Jeg havde egentlig tænkt mig at vi skulle skifte til en 69'er, men det var sgu så rart at jeg bad hende blive ved til jeg kom. Hun tog det i munden og slugte uden at gøre et stort nummer ud af det...

Da jeg jo havde besluttet mig for at jeg ville slikke hendes fine lille fisse, lagde hun sig på ryggen med spredte ben.

Jeg kyssede og slikkede hende først prøvende, derefter mere insisterende. Hun blev ikke specielt våd af min behandling, men at hun nød det er hævet over enhver tvivl

Da vi havde forlystet os således en stund, spurgte jeg om jeg måtte komme op i hende... Det måtte jeg gerne. 

Jeg lod hende blive liggende på ryggen, hvor det viste sig at hun var meget stram. Men ved en fælles indsats kom jeg lidt efter lidt i bund. Hun begyndte at kysse mig på munden, hvilket var virkelig lækkert.

Sød og smuk pige. Total GFE. Hende besøger jeg gerne igen.

Redigeret af SexDrive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...