Hop til indhold
JohnPop

Sara fra Ryparken. Nogen erfaringer?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/180409

Nogen der kan sige noget om denne pige fra Ryparken på Østerbro, hvordan hun er og yder osv?

​Hun regner tilsyneladende med, at mændene er trætte og sammenfaldne efter højst en halv time. Hun opererer nemlig ikke med en time eller blot trekvart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hun regner tilsyneladende med, at mændene er trætte og sammenfaldne efter højst en halv time. Hun opererer nemlig ikke med en time eller blot trekvart.

​Kan du ikke bare svare på min henvendelse i stedet for at støje?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det være en af pigerne fra det hedengangne "Dansk Duller..."  ? Figuren kunne godt minde lidt om det - dog mindes jeg at "gamle" Sara var højere...

Lytter også med her... da Dullerne er savnet... ;-)

Dressman

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/180409

Nogen der kan sige noget om denne pige fra Ryparken på Østerbro, hvordan hun er og yder osv?

Jeg var forbi hende i dag, og derfor har jeg ikke nået at skrive en anmeldelse af hende endnu.

Billederne passer, hun har en dejlig krop og en go røv

Hun er en fantastisk pige, det er sjældent at man møde en pige med så meget nærvær og indlevelse, kys var der masse af, hendes øjne har det der frække glimt, det er svært at beskrive, men noget der skal opleves.
Jeg er stadig helt oven på efter en tur med hende.

På vejen ud, fortalte hun at hun tilbyder 1 time, og det skal jeg helt sikker have næste gang jeg besøger hende.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende i dag, og derfor har jeg ikke nået at skrive en anmeldelse af hende endnu.

 

Billederne passer, hun har en dejlig krop og en go røv

 

Hun er en fantastisk pige, det er sjældent at man møde en pige med så meget nærvær og indlevelse, kys var der masse af, hendes øjne har det der frække glimt, det er svært at beskrive, men noget der skal opleves.
Jeg er stadig helt oven på efter en tur med hende.

 

På vejen ud, fortalte hun at hun tilbyder 1 time, og det skal jeg helt sikker have næste gang jeg besøger hende.   

 

​Du fik vel ikke prisen på 1 time med i farten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor i ryparken høre til henne?

​Normalt så spørger man bare pigen om det ved at kontakte hende pr sms. Ikke noget vi normalt skriver herinde. Eller spørg om det i en PM.

Redigeret af JohnPop

Del dette indlæg


Link til indlæg

​1600 - oplyst pr. telefon her til aften...

Dressmann

Altså 2 gange prisen for 30 minutter, nok derfor hun ikke skrev prisen i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel en fair pris, hvis du spørger mig.

​Den er bestemt konkurrencedygtig, men det er ikke så tit, man ser halvtimen doblet op. Der er som oftest en skævvridning, der gør heltimen relativt billigere. Men hun foretrækker måske – som antydet i mit første indlæg – halve timer, og det er jo helt fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne det være en af pigerne fra det hedengangne "Dansk Duller..."  ? Figuren kunne godt minde lidt om det - dog mindes jeg at "gamle" Sara var højere...

Lytter også med her... da Dullerne er savnet... ;-)

Dressman

Jeg savner også dullerne, men jeg kan ikke få hverken billederne, annonce teksten eller priserne til at passe med det som dullerne tilbød i sin tid. Tror mere der er tale om en anden pige i samme aldersgruppe. Der er trods alt vel + 10.000 slanke piger i den aldersgruppe i KBH området, så mon ikke der er mere end 2 som forsøger sig i den branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner også dullerne, men jeg kan ikke få hverken billederne, annonce teksten eller priserne til at passe med det som dullerne tilbød i sin tid. Tror mere der er tale om en anden pige i samme aldersgruppe. Der er trods alt vel + 10.000 slanke piger i den aldersgruppe i KBH området, så mon ikke der er mere end 2 som forsøger sig i den branche.

​Jo da - og skønt.... vi mangler lidt flere af slagsen.... synes bare billederne mindede lidt om Sara. Men forventer at tage ved selvsyn i nærmeste fremtid :razz:

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/180409

Nogen der kan sige noget om denne pige fra Ryparken på Østerbro, hvordan hun er og yder osv?

​Nu venligst ingen møgspand, men det var hende jeg var på vej til for ca. 2 uger siden, da jeg fik en sms om at hun var kommet til at dobbeltbooke. Situationen var at vi havde aftalt møde, jeg manglede blot præcis adresse - derfor tog jeg af sted i retning mod Ryparken ...
 

Vær altid forberedt på den slags med annoncelight-piger, så bliver du ikke skuffet eller sur, når det sker :-) Jeg var bare møgærgerlig, for hun virker appetitlig!

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der fik prøvet en tur hos hende denne onsdag? Som kan give en beskrivelse af oplevelsen og hende?

​Er det en karussel i Tivoli, du taler om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...