Hop til indhold
T.Hansen47

Kongebakken i Svendborg

Recommended Posts

Dette er ikke en anmeldelse, men en appetitvækker på en kommende anmeldelse ( og måske en smule reklame )

Der er dukket 2 supersexede piger op på kongebakken, Jeg har mødt dem, men ikke haft sex med dem endnu :P

Barmfagre, numsestruttende, hvepsetaljede brunetter med store brune øjne og de frækkeste smil :)

Jeg ved ikke noget om priser og ydelser men fik tlf nr - 81903719.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par uger hvis de får noget at lave. Alle er meget spændt tror jeg.

Det er et helt nyt initiativ i Svendborg med sådan et sted. De er ikke engang helt færdige med indretning, men de modtager gæster  :)

Jeg har altså ikke meget mere info at gi, der skulle snart komme annoncer i E.B og sikkert også andre steder :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt mere info - uanset de rodede annoncer kalder pigerne sig Sabrina og Naomi.

De holder til i en kælderlejlighed Kongebakken 4, ned ad trappen til venstre for huset. Lidt mere diskret indgang er fra Ørkildsgade op ad Reberbanen, helt oppe i bunden til venstre er der en træport man kan liste op hvis man kan nå den dumme lås. Så står man også i gården hvor de bor. Dette burde fremgå af deres annoncer, men der er sket en fejl.

Priser er særdeles rimelige :

15 min dansk / superfransk - 600

30 min dansk / superfransk - 800

1 time dansk / superfransk - 1500

Flere stillinger, 69 er med.

Ønskes anal eller kæresteoplevelse ryger der 200 mere på.

De er kede af deres annoncer er så dårlige, deres hjælp er tydeligvis ikke den bedste, men jeg håber min anbefaling og oplysninger kan hjælpe dem lidt. Det er virkelig et par lækre, smækre piger.

( for god ordens skyld må jeg lige sige jeg ikke arbejder med eller for dem, jeg er bare så glad for at der er kommet et pigested i min by at jeg simpelthen ikke kan lade være med at prøve at hjælpe dem lidt, ellers forsvinder det jo igen )

Og altså, jeg synes virkelig de er lækre og søde og venlige og supersexede. Jeg siger ikke den slags for sjov herinde.

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ser ikke helt danske ud de tøser, snakker de dansk? Jeg har det fint med engelsk, men hvis man under akten får en ide, er det nemmest på dansk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De taler ikke dansk. Naomi snakker en del engelsk. Sabrina kun spansk. Så de er ikke superlette at snakke med. Men de arbejder på det, og selv om Sabrina ikke er god til at snakke sprog, siger hendes øjne og kropssprog mere end 1000 ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er vejledende, desværre. Hårfarven passer :P  Naomi er Rosy 25, ja.

Pigerne er søde og smukke på den spansk / italienske måde. Og vilde i varmen er de også :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke negativt ment når jeg ikke kan forstå din forbindelse til arrangementet  ?

Hvis der er mere i det  ; så meld det ud  !

Har også set dine indlæg i andre tråde  på denne side. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen der er ikke andet i det end jeg har fået lov at hjælpe lidt med at hænge gardiner og den slags op. Sådan noget kan ske når man er så heldig at komme på venlig fod med en Glædespige. Så du må gerne kalde mig husven, men der følger ikke fordele med. Hverken penge eller sex.

Jeg er single, jeg elsker Glædespiger og det er jeg sikker på de kan mærke. Så Jeg gør det mest af alt fordi jeg er røvtræt af at skulle ud og rejse for at finde lidt sjov.

Vi mangler søde sjove piger i Svendborg og hvis dette initiativ ikke kommer til at virke, så forsvinder de jo igen. jeg har intet sjovere at bruge min fritid til :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg måtte altså lige en tur omkring Kongebakken for at besøge Naomi inden hun tog afsted, efter den fine anmeldelse af T.Hansen ;-).

Men altså for det første må jeg lige sige, at jeg ikk syntes hun er i nærheden af at være specielt buttet. Og stor røv?....Arh, det syns jeg nu heller ikke :-). Men når det nu er sagt, så syns jeg hun er rigtig flot og veldrejet..... og jo, hun har da en lækker strutrøv. Men det er nok mig der ikke er helt som mænd er flest, i forhold til om en pige er slank eller buttet :-D. Men ja T.Hansen..... Hun er vild, og hun er rigtig vild endda. Bestilte 20 min med dansk og Superfransk. Nu bliver jeg ikke specielt tændt af fransk generelt må jeg sige, så det måtte hun egentligt gerne springe over. Men inden jeg overhovedet havde nået at få skjorten af, røg hun ned på knæ og tog dyret i munden med det samme. Og jeg skal lige love for at jeg fik revideret min opfattelse kraftigt ift. fransk :shock:. Hun tog den dybt til roden på en ustyrlig fræk måde, og det virkede lige på stedet. Så trak hun mig over til sengen og satte sig på sengekanten, hvor hun fortsatte sutteriet. Denne gang satte hun min hånd bag hendes nakke mens hun kikkede frækt op på mig. Damn det var godt :P.

Derefter beordrede hun mig på ryggen i sengen, hvor hun red mig for vildt så jeg måtte stoppe hende ret hurtigt. Om på alle fire foran spejlet, med et godt tag i hendes frække røv. Hun elsker tilsyneladende et par gode klask i røven når man tar' hende bagfra :P. Det varede sammenlagt 7-8 min tror jeg, så kunne jeg ikke holde til mere. Men hun er også rimelig stram syns jeg, og jeg har altså ikke en kæmpepik ;-). Det var en ret fed oplevelse. Så T.Hansen, hvis du ikke har været der så har du sgu noget til gode, for din intuition holder pænt meget stik må jeg sige ;-).

Og så har hun iøvrigt fået lagt rigtige billeder af hende selv på nu:.....

http://side6.dk/resultatside/?q=rosy25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...