Hop til indhold
afløbsrenseren

Så der gang i 123 thai massage igen

Recommended Posts

Hejsa.

Jep , Så der gang i 123 thai massage i odens igen.

Havde savnet Annas super behandling så jeg skyndt at bestille en tid i dag :wink:.

Hun er altså super , set og følt med min krop ,  hende og så Patty fra Brylle, de ligesom passer bare til mig , herlig  t:-P.

VH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for at få at vide de have et nyt nr afløbsrenseren.kan fortælle at jeg var hos Anna i weekenden,og det er da bare en super behandling man får hos hende.fik en b2b massage,som var super lækker,med lidt ekstra.efterfølgende fik jeg et bad sammen med Anna hvor man bliver vasket godt og grundigt.så må sige nu hvor pigerne i brylle ikke får de bedste anmeldelser kan jeg varmt anbefale 123 thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad må man slippe for sådan en tur? Kan du evt give en beskrivelse af Anna? :-)

​Hejsa.

Jaa , Anna er super , hun ligger lige til mig ,   pris for fuld b2b med ekstra ligger på 1200 samme pris som i brylle.

Anna Ca.  165cm høj - slank  - sort langt hår - gylden hud - mørke smilende øjne , resten afhænger af dine øjne :wink: .

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i denne uge for første gang, super god behandling af Anna, med god tid efterfølgende til et bad og en grundig vask af alle dele af kroppen.

massagerum fint, men toilet og bad ligger bag køkken, hvor resten af huset holder til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...