Hop til indhold

HOLSTEBRO/ STRUER STORBARMET SEXET BRUNETTE

Featured Replies

Skrevet

Havde lige fået taget "trykket af" hos en privat elskerinde her i formiddags, men blev nysgerrig på vejen hjem og kørte derfor ind forbi Laura28 for at checke, om billederne var ægte og hvilke priser hun kørte med. Billederne kunne godt være ægte - og for pokker sikke en flot pige!! Nogle store flotte bryster bag en lidt stram bluse, så jeg blev helt svimmel. Priserne er 600,- for 15 minutter og 1000,- for ½ time. Selvom jeg gjorde det meget klart, at jeg ikke skulle betjenes i dag, så fik jeg flere krammer og blev inviteret med ind i sofaen, hvor priserne blev oplyst. Hun er ikke bare flot, men virker SÅ sød og indstillet på at give en god oplevelse, så hun skal bestemt prøves meget snart. Er der nogle der kan bidrage med erfaring?

http://side6.dk/resultatside/?q=laura28

Skrevet

Hvordan fik du kontakt til hende... Tlf går lige til svarer...

Skrevet
  • Author

Godmorgen Luxuria

Ja - de første flere gange jeg ringede, gik telefonen direkte over på telefonsvarer. Men nu er jeg fra naturens side "beriget" med en god portion tålmodighed, - så jeg ringede med halv times interval. På et tidspunkt gik telefonen igennem, d.v.s. den ringede bare ud!! Men efter et stykke tid kom der en sms fra nummeret med adressen. Om hun anvender denne praksis p.g.a. hendes dårlige engelsk, ved jeg ikke (hun er portugiser). Da adressen ikke står anført i annoncen, har jeg valgt at udelade den herinde.

Ha' en dejlig dag

Skrevet

Måske du kunne sende en PM med hendes adresse til mig..?

​Jeg ringede til hendes telefonsvarer i aftes og der kom hurtigt en sms retur med hendes adresse, så det kan godt gå hurtigt !!

Skrevet
  • Author

Jeg VAR jo nødt til at kontrollere, om mine forventninger kunne holde - så jeg besøgte hende den anden formiddag.

Der gik meget lang tid, inden hun lukkede op. Jeg ringede på telefon adskillige gange (gik på telefonsvarer), - jeg gik rundt og bankede på døre og vinduer. Nå pigen havde sovet!!! Hun skulle lige "nette" sig lidt, så jeg snakkede med hendes lillebette hund imedens.

Pigen virkede som om hun ikke rigtig var vågen, så sammenholdt med at jeg heller ikke viste den store vildskab, så havde vi en stille omgang GFE-sex. Jeg kunne godt have ønsket mig mere vildskab, men var sikkert selv for dårlig til at vise det. Men alt-i-alt en ok oplevelse og til prisen bestemt fint.

Skrevet

Jeg har tidligere besøgt Laura

1. Det er ægte billeder og hun er faktisk en rigtig flot pige. En del tatoveringer, som måske vil afskrække nogen, men personligt synes jeg bare de var frække.

2. Hun taler ELENDIGT engelsk, men opvejer det dobbelt med hendes opførsel/væremåde. Hun er kærlig, nusser omkring en og tager sig god tid. 
Har overvejet om ikke hun skal have et besøg igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.