Buttman 31 Skrevet 29. April, 2015 Jeg har af og til været ude for, at når jeg har ringet og spurgt om en bestemt ydelse hos forskellige piger jeg ville besøge, er der ofte blevet sagt ja til det hele af telefondamen. Men når jeg så stod hos pigen tilbød hun alligevel ikke den efterspurgte (og på telefonen bekræftede) ydelse. Lidt surt men som regel til at leve med.Derfor vil jeg høre om nogen af alle dem, der har besøgt Kate kan bekræfte om hun modtager sorte kys?På forhånd takButtman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 29. April, 2015 (edited) Edit Redigeret 29. April, 2015 af Sniper123 Edit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman 31 Skrevet 29. April, 2015 Øv altså!!Men tak for svar Sniper MvhButtman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 29. April, 2015 Buttman - jeg misforstod dit spørgsmål .. Jeg læste det som gav og det var ikke lige det du spurgte om. MvhSniper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman 31 Skrevet 29. April, 2015 Ingen problemer!! Så er der jo håb endnu MvhButtman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 29. April, 2015 Tlf dame er Jenny! Og hun er bestemt ikke service minded!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 29. April, 2015 Tlf dame er Jenny! Og hun er bestemt ikke service minded!!Du kører i den samme rille - prøv med noget nyt! Her tænker jeg ikke på et nyt nick. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg