Hop til indhold
O´neil

GP søges i København

Recommended Posts

Hej alle,

Da jeg skal til København fra på torsdag, har jeg tænkt mig at krydre min tilstedeværelse med en GP. Jeg håber derfor at der er nogle af jer herinde som kan anbefale nogle søde piger.

Det jeg er ude efter er en sød pige som tilader berøringer, kys, megafransk og som har en fantastisk numse.

Hun skal selv have stedet, gerne privat, men klinik er også ok.

Jeg håber mange vil hjælpe mig og da jeg kan se, at der også er nogle GP´er herinde i dette forum, som jeg også håber vil kontakte mig :)

Ha en god aften

O´neil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle,

Da jeg skal til København fra på torsdag, har jeg tænkt mig at krydre min tilstedeværelse med en GP. Jeg håber derfor at der er nogle af jer herinde som kan anbefale nogle søde piger.

Det jeg er ude efter er en sød pige som tilader berøringer, kys, megafransk og som har en fantastisk numse.

Hun skal selv have stedet, gerne privat, men klinik er også ok.

Jeg håber mange vil hjælpe mig og da jeg kan se, at der også er nogle GP´er herinde i dette forum, som jeg også håber vil kontakte mig :)

Ha en god aften

O´neil

Jeg vil foreslå Claudia fra Cassiopeia (de er pt. Hos Sexy Secret i Rødovre). På et punkt lever hun ikke op til dine ønsker - du får ikke blæs uden gummi. I alle andre henseender lever hun i mine øjne op til dine ønsker. Hun er der om torsdagen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Warmgun,

Tak for dit svar det ser bestemt ud som en mulighed.

I mellem tiden er min tur til KBH blevet rykket, så jeg er interesseret i selskab en dag fra mandag til og med fredag.

Hilsen

O´neil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...