O´neil 0 Skrevet 28. April, 2015 Hej alle,Da jeg skal til København fra på torsdag, har jeg tænkt mig at krydre min tilstedeværelse med en GP. Jeg håber derfor at der er nogle af jer herinde som kan anbefale nogle søde piger.Det jeg er ude efter er en sød pige som tilader berøringer, kys, megafransk og som har en fantastisk numse.Hun skal selv have stedet, gerne privat, men klinik er også ok.Jeg håber mange vil hjælpe mig og da jeg kan se, at der også er nogle GP´er herinde i dette forum, som jeg også håber vil kontakte mig Ha en god aftenO´neil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. April, 2015 Hej alle,Da jeg skal til København fra på torsdag, har jeg tænkt mig at krydre min tilstedeværelse med en GP. Jeg håber derfor at der er nogle af jer herinde som kan anbefale nogle søde piger.Det jeg er ude efter er en sød pige som tilader berøringer, kys, megafransk og som har en fantastisk numse.Hun skal selv have stedet, gerne privat, men klinik er også ok.Jeg håber mange vil hjælpe mig og da jeg kan se, at der også er nogle GP´er herinde i dette forum, som jeg også håber vil kontakte mig Ha en god aftenO´neilJeg vil foreslå Claudia fra Cassiopeia (de er pt. Hos Sexy Secret i Rødovre). På et punkt lever hun ikke op til dine ønsker - du får ikke blæs uden gummi. I alle andre henseender lever hun i mine øjne op til dine ønsker. Hun er der om torsdagen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O´neil 0 Skrevet 1. Maj, 2015 Hej Warmgun,Tak for dit svar det ser bestemt ud som en mulighed.I mellem tiden er min tur til KBH blevet rykket, så jeg er interesseret i selskab en dag fra mandag til og med fredag.HilsenO´neil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg