Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde egentlig lovet mig selv ikke at voldtage kontoen i denne eller næste uge; den er slemt nok tilredt allerede. Men så tikkede en mail ind her til morgen – fra danske Lotus. Jeg har for nogen tid siden skrevet og spurgt til en hyrdetime, og Lotus svarede så idag, at det ku' vi godt finde ud af – idag. Kontoen måtte årelades, for det var for fristende.

Her skal Bananas og andre som ikke kan lide at vi anmelder vores kamerater, lige kigge væk. Jeg har det helt fint med at anmelde Lotus, for hun har svaret mig på mail, vel vidende at jeg har anmeldt mange andre piger herinde allerede. Så du er selv ude om det, Lotus! ;-)

Jeg bestilte dansk, fransk og græsk, og da jeg midt på eftermiddagen ankom, blev jeg også fristet til et ”kursus i sprøteorgasme”. Det havde jeg ikke prøvet før, så det skulle med i ”pakken”.

Lidt kysse-kæle til start. Jeg er egentlig ikke så meget til kys, men jeg lod mig rive med af hendes ivrige tunge. Så noget dejlig slik-sut-mm på skift, og fine sprøjt fra fissen; så fik jeg prøvet det. Med mig underst i en 69-er, føles en sprøjteorgasme som ”waterboarding i himlen” :grin:

Dernæst dansk og græsk. Hos nogle få piger har jeg oplevet at de har en fantastisk, kontrolleret muskulatur i skeden. Lotus er en af dem, det føles rigtigt dejligt.

Jeg er ret anal-fkseret og det var hun også helt med på – super!

Min lille ”ven” svigtede desværre lidt på ydelsen (utilregnelig i gerningsøjeblikket) :sad:, men jeg fik alligevel en rigtig dejlig tur med en skøn pige, der giver sig helt. Jeg fik, hvad jeg kom for – så rigeligt. Tak Lotus! :-D

Hilsen Brutus

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for en god anmeldelse.

Dejlighedens bryster ser en anelse hårdt silikone-pumpede ud. Er de det, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, det med skønhed er altid svært og meget personligt. Jeg synes at Lotus ser rigtigt godt ud. 

Og så kan hun det med fissen som ikke mange piger kan. Hun har fuld kontrol over muskulaturen der. Prøv det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Travolta skrev, for 12 timer siden:

Nå. Ind til videre er der åbenbart et meget begrænset udvalg. :mellow:

?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg husker det var det 1600 for 1/2 time Inc anal og sprøjteorgasme. Så ja, kontoen blødte. Men det var det værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...