YB82 3 Skrevet 28. April, 2015 (edited) Jeg har fulgt med her på sitet i nogen tid, men har ikke før bidraget med anmeldelser. Men nu skal det være.Gennem længere tid havde jeg luret på billeder og anmeldelser af Maria Magdelena på diverse fora på nettet og på Marias hjemmeside. Hun ligner en million på sine billeder, og jeg havde tit fantaseret om at besøge hende. Endelig fik jeg taget sammen, og sendte hende en mail med mine fantasier og ønsker. Jeg fik hurtigt et svar tilbage, og ugen efter skulle jeg møde Maria. Tiden op til gik meget langsom, og jeg havde ofte svært ved at holde mine tanker fra andet end mit forestående møde med denne smukke domina.Dagen for mit besøg kom, og jeg satte retningen mod den oplyste adresse i Søborg. På vejen derud begyndte nervøsiteten og spændingen/nervøsiteten at melde sig (som den gør, når man skal møde en domina for første gang). Jeg ankom på adressen, som ligger i samme bygning som en bilhandel, men alligevel meget diskret. Mit hjerte hamrede på vej op ad trappen mod domicilet, men der blev heldigvis hurtigt åbnet for mig. Det syn der mødte mig, var intet mindre end den smukkeste og frækkeste domina, jeg har set i branchen - en fast og lækker krop, lang flot mørkebrunt hår og klædt i et sexet latex-outfit - den ultimative våde drøm for en underdanig slave som mig. Jeg blev med det samme beordret ned på alle fire, og sat til at slikke hendes støvler, og fik herefter ordre på at kravle efter hende ind til omklædningen, hvor jeg skulle smide alt mit tøj, og låse det inde i et skab. Maria beholdt nøglen, og jeg var nu 100% i hendes hænder. Jeg blev spurgt om jeg skulle låne badeværelset, men havde ordnet alt hjemmefra., så vi kunne gå i gang med det samme. Jeg havde i min mail skrevet en masse ting, som tænder mig, og Maria havde frie hænder inden for de rammer og grænser, vi havde skrevet om. Jeg bryder mig ikke specielt meget om, når forløbet er planlagt i forvejen, da det tænder mig meget, at det er dominaen, der bestemmer hvad der skal ske med hendes slave. Jeg fik besked på at kravle efter Maria, og hun først mig op på første salen. På vej op ad trappen, kunne jeg se op under hendes latexnederdel, og jeg fik stiv pik med det samme. Vi drejede til højre, og jeg blev ført hen til en stor gummiseng. Fik machetter på arme og fødder, og blev lænket fast til sengen på ryggen. Maria stod op i sengen, og gik nu rundt om mig, mens hun sagde en masse frække ting til mig: " Du ved slet ikke hvad du har rodet dig ud i, slave", "Her har du kun én opgave, og det er at tilfredsstille mig, og gøre præcist hvad jeg ønsker, og hvad der morer mig". I det samme satte hun sig overskrevs på min pik, og begyndte at pisse på den. Den blev helt stiv. Hun begyndte at bevæge sig op mod mit ansigt, mens hun stadig tissede, og hun endte over min mund, og jeg fik nu besked på at tage imod og efter noget tid synke hendes gyldne dråber. Det smagte overraskende godt, og det tændte mig meget at blive ydmyget på denne måde af sådan en skønhed.Maria kravlede ned af sengen, mens jeg fik at vide hvor ussel og beskidt jeg var. At jeg ikke var andet værd, end at tjene som hendes toilet-slave. Ydmygende og ophidsende på én og samme gang. Jeg blev nu bedt om at kravle hen i den anden ende af lokalet. Maria gik bag mig, og sparkede mig røven mens jeg krøb som den slave jeg er. "Kravl op på bukken" befalede Maria, og jeg gjorde selvfølgelig som jeg fik besked på. Manchetterne blev spændt fast på bukken, og jeg lå nu med fastspændte spredte ben med blottet røvhul - klar til brug. Maria startede blidt med et par fingre, og bagefter fik jeg en butt-plug op i min snævre slaverøv. Maria lagde sig ovenpå mig og trykkede plugen ind og ud mens hun hviskede en masse frække og beskidte ting i mir øre - jeg var meget ophidset og liderlig nu! Det fornemmede hun, og hev en pisk frem, og jeg måtte nu tage straffen for at være en lille beskidt slavedreng. Det blev til mange slag, og en meget rød røv til følge. Herefter kom plugen ud, og Maria tog en strap-on på. "Er du klar til at blive kneppet i din lille slave-fisse?", spurgte hun, mens huns smurte min røv ind i glidecreme. Hun startede blidt, men da hun mærkede, at jeg var klar (og nød behandlingen!) satte hun tempoet op. Jeg blev kneppet godt og grundigt, mens Maria talte frækt til mig. Efter jeg var blevet godt brugt, fik jeg nu blindfold og høreværn på, så jeg hverken kunne se eller høre noget. Jeg blev lagt ned på ryggen midt i rummet, og pludselig satte Maria sig oven på mit ansigt, mens hun spillede min pik. Jeg var meget ophidset, og Maria blev ved med at køre mig til grænsen. Det var meget ophidsende, at kunne dufte hendes skønne fisse, mens hun sad ovenpå mig. Efter en del pirren og tirren fik jeg blind fold og høreværn af. Jeg blev nu beordret til at spille den af, mens Maria stod over mig med spredte ben. Igen begyndte de gyldne dråber at vælte udover mig, samtidig med en masse fræk 'dirty talk' - hvad hun præcist sagde kan jeg ikke huske, jeg var kørt helt til kanten - og jeg kom snart i en kæmpe orgasme. Der gik noget tid inden jeg kom til mig selv, og der var intet hastværk efter afslutnigen. Tværtimod. Maria var enormt sød at tale med efter den overståede seance. Jeg kom i bad, og fik tøj på, og fik et kram som afsked. Det er siden blevet til flere frække og kinky besøg hos Maria. Og der er snart endnu et på vej, hvor jeg skal møde op i selvsiddende strømper. Hejmmeside: http://www.moerketsdronning.com/Mvh Y.B. Redigeret 28. April, 2015 af YB82 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 16. Maj, 2015 Jeg blev lige så glad da jeg læste denne anmeldelse da jeg troede jeg havde genfundet den Maria Magdalena som jeg havde en helt uforgemmelig seance hos for 2½ år siden på en anden adresse . Jeg skrev til den her omtalte MM med henvisning til forløbet der indbefattede flere personer, men hendes det meget kortfattede svar fortæller mig at det må være en anden ?? - jeg ville ellers gerne have besøgt hende igen. VenligstSpunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 304 Skrevet 19. Marts, 2016 YB82 skrev, den 28. april 2015 at 18:10: Jeg har fulgt med her på sitet i nogen tid, men har ikke før bidraget med anmeldelser. Men nu skal det være. Gennem længere tid havde jeg luret på billeder og anmeldelser af Maria Magdelena på diverse fora på nettet og på Marias hjemmeside. Hun ligner en million på sine billeder, og jeg havde tit fantaseret om at besøge hende. Endelig fik jeg taget sammen, og sendte hende en mail med mine fantasier og ønsker. Jeg fik hurtigt et svar tilbage, og ugen efter skulle jeg møde Maria. Tiden op til gik meget langsom, og jeg havde ofte svært ved at holde mine tanker fra andet end mit forestående møde med denne smukke domina. Dagen for mit besøg kom, og jeg satte retningen mod den oplyste adresse i Søborg. På vejen derud begyndte nervøsiteten og spændingen/nervøsiteten at melde sig (som den gør, når man skal møde en domina for første gang). Jeg ankom på adressen, som ligger i samme bygning som en bilhandel, men alligevel meget diskret. Mit hjerte hamrede på vej op ad trappen mod domicilet, men der blev heldigvis hurtigt åbnet for mig. Det syn der mødte mig, var intet mindre end den smukkeste og frækkeste domina, jeg har set i branchen - en fast og lækker krop, lang flot mørkebrunt hår og klædt i et sexet latex-outfit - den ultimative våde drøm for en underdanig slave som mig. Jeg blev med det samme beordret ned på alle fire, og sat til at slikke hendes støvler, og fik herefter ordre på at kravle efter hende ind til omklædningen, hvor jeg skulle smide alt mit tøj, og låse det inde i et skab. Maria beholdt nøglen, og jeg var nu 100% i hendes hænder. Jeg blev spurgt om jeg skulle låne badeværelset, men havde ordnet alt hjemmefra., så vi kunne gå i gang med det samme. Jeg havde i min mail skrevet en masse ting, som tænder mig, og Maria havde frie hænder inden for de rammer og grænser, vi havde skrevet om. Jeg bryder mig ikke specielt meget om, når forløbet er planlagt i forvejen, da det tænder mig meget, at det er dominaen, der bestemmer hvad der skal ske med hendes slave. Jeg fik besked på at kravle efter Maria, og hun først mig op på første salen. På vej op ad trappen, kunne jeg se op under hendes latexnederdel, og jeg fik stiv pik med det samme. Vi drejede til højre, og jeg blev ført hen til en stor gummiseng. Fik machetter på arme og fødder, og blev lænket fast til sengen på ryggen. Maria stod op i sengen, og gik nu rundt om mig, mens hun sagde en masse frække ting til mig: " Du ved slet ikke hvad du har rodet dig ud i, slave", "Her har du kun én opgave, og det er at tilfredsstille mig, og gøre præcist hvad jeg ønsker, og hvad der morer mig". I det samme satte hun sig overskrevs på min pik, og begyndte at pisse på den. Den blev helt stiv. Hun begyndte at bevæge sig op mod mit ansigt, mens hun stadig tissede, og hun endte over min mund, og jeg fik nu besked på at tage imod og efter noget tid synke hendes gyldne dråber. Det smagte overraskende godt, og det tændte mig meget at blive ydmyget på denne måde af sådan en skønhed. Maria kravlede ned af sengen, mens jeg fik at vide hvor ussel og beskidt jeg var. At jeg ikke var andet værd, end at tjene som hendes toilet-slave. Ydmygende og ophidsende på én og samme gang. Jeg blev nu bedt om at kravle hen i den anden ende af lokalet. Maria gik bag mig, og sparkede mig røven mens jeg krøb som den slave jeg er. "Kravl op på bukken" befalede Maria, og jeg gjorde selvfølgelig som jeg fik besked på. Manchetterne blev spændt fast på bukken, og jeg lå nu med fastspændte spredte ben med blottet røvhul - klar til brug. Maria startede blidt med et par fingre, og bagefter fik jeg en butt-plug op i min snævre slaverøv. Maria lagde sig ovenpå mig og trykkede plugen ind og ud mens hun hviskede en masse frække og beskidte ting i mir øre - jeg var meget ophidset og liderlig nu! Det fornemmede hun, og hev en pisk frem, og jeg måtte nu tage straffen for at være en lille beskidt slavedreng. Det blev til mange slag, og en meget rød røv til følge. Herefter kom plugen ud, og Maria tog en strap-on på. "Er du klar til at blive kneppet i din lille slave-fisse?", spurgte hun, mens huns smurte min røv ind i glidecreme. Hun startede blidt, men da hun mærkede, at jeg var klar (og nød behandlingen!) satte hun tempoet op. Jeg blev kneppet godt og grundigt, mens Maria talte frækt til mig. Efter jeg var blevet godt brugt, fik jeg nu blindfold og høreværn på, så jeg hverken kunne se eller høre noget. Jeg blev lagt ned på ryggen midt i rummet, og pludselig satte Maria sig oven på mit ansigt, mens hun spillede min pik. Jeg var meget ophidset, og Maria blev ved med at køre mig til grænsen. Det var meget ophidsende, at kunne dufte hendes skønne fisse, mens hun sad ovenpå mig. Efter en del pirren og tirren fik jeg blind fold og høreværn af. Jeg blev nu beordret til at spille den af, mens Maria stod over mig med spredte ben. Igen begyndte de gyldne dråber at vælte udover mig, samtidig med en masse fræk 'dirty talk' - hvad hun præcist sagde kan jeg ikke huske, jeg var kørt helt til kanten - og jeg kom snart i en kæmpe orgasme. Der gik noget tid inden jeg kom til mig selv, og der var intet hastværk efter afslutnigen. Tværtimod. Maria var enormt sød at tale med efter den overståede seance. Jeg kom i bad, og fik tøj på, og fik et kram som afsked. Det er siden blevet til flere frække og kinky besøg hos Maria. Og der er snart endnu et på vej, hvor jeg skal møde op i selvsiddende strømper. Hejmmeside: http://www.moerketsdronning.com/ Mvh Y.B. Kan kun nikke genkendende til denne beskrivelse. Droningen er en utroligt smuk, autentisk og streng Herskerinde. Jeg/slaven blev misbrugt og udsat for mange prøvelser. Dronningen er meget unik og en faktisk levende person af kød og blod og ikke bare en maskine! Slaver bliver behandlet individuelt og med stor respekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg