Hop til indhold

Det at vælge

Featured Replies

Skrevet

Går jævntligt ned til mit stamsted, men der har der kun været en at vælge i mellem, prøver også andre steder.

men sjældent hvor jeg skulle vælge i mellem 2 piger, men jeg oplever også at det aldrig er to at samme typer, man skulle næsten tro at dem der "ansætter" siger og planlægger så der er nogen til alle, selvom det umulige kan være sådan men så i hvert fald for flest mulige, måske er det nok bare mig eller helt tilfældigt men 4 gange i træk så begynder jeg at tænke.

den ene gang var der en buttet, bulderbasse ( en der virkelig kunne sprede en stemning glad i låget ) kontra den alvorlige generte slanke ung pige der var nok 10 år forskel.

den anden gang var det den erfarende Milf en virkelig forførende kvinde i starten af 40erne , som jeg ærgrede mig over ikke at have valgt, så til en der kunne i teorien være hendes datter blondine slank ung pige igen.

den tredje gang der var nok nogen der læste om mine oplevelser med Lærke, en fantastisk smuk ung kvinde selvsikker så jeg blev helt paf, virkelig imødekommende smilende. kontra den forsigtige Københavner kvinder med tatoveringer virkede alvorligt måske endda skeptisk hvad var jeg for en. og ikke et smil var der at spore, utvivlsomt virkelig sød.

bare noget jeg undrer mig over.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.