Kinky fyr 176 Skrevet 27. April, 2015 Besøgte idag Christinna og Sara i Kjellerup. Havde egentlig "kun" booket Christinna, men da jeg dukkede op kom jeg til at spørge om de var 2 piger. Frisk som Christinna nu er spurgte hun Sara om hun ville være med. Som sagt så gjort - den mest fede oplevelse jeg nogensinde har oplevet. Begge slikkede og blev kneppet. Når jeg skulle kneppe den ene hjalp den anden med at føre pikken pikken op i fissen og vise verse. En kanon fed oplevelse. De tøser kan deres kramTusind tak til jer to 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 10. Maj, 2015 hvor meget måtte du slippe for sådan en tur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luksus 30 Skrevet 11. Maj, 2015 hvor meget måtte du slippe for sådan en tur?Priserne står på deres side:http://www.privatdiskret.com/#!priser/c22yv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christinna__PD Skrevet 12. Maj, 2015 Tak for de søde ord håber vi snart ses igen søde ! Kyss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 17. Maj, 2015 Se man kunne jo godt bruge 2 tøser idag, men desværre kun en på vagt lyder som en fed oplevelse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg