Hop til indhold
knud12

anbefaling nordjylland dame 55+

Recommended Posts

Hej.

Desværre ser jeg først din efterlysning i dag, men hvis du kommer til området igen, så kan jeg varmt anbefale hende, som kalder sig Moden Geisha. Hun annoncerer ikke ret tit, men hvis du søger hende som sådan på Google, så kan du få kontaktoplysninger.

Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

takker, kan se hun annoncerede på annoncelight den 14.04, vil skrive hende for at se om annoncen "stadig er aktiv".

nogen der har besøgt indenfor den seneste tid og kan dele lidt info?

Del dette indlæg

Link til indlæg

er i Nordjylland i kommende uge; nogen som kender og kan anbefale en moden dame (55+) til sex/massage

knud12

er i nordjylland igen, dame 55+?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Latino> Det er sgu et under lavmålt svar du bræller ud med. Hver sin smag om man er til ung eller mere modent .

Syntes hun ser rigtig dejlig og naturlig ud.

Pøj pøj til dig Knud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også længe kigget på Geisha, men ikke fået kontakt :-)

Så næste gang jeg kommer til nordjylland bliver det et besøg hos Frodige Ida :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Latino> Det er sgu et under lavmålt svar du bræller ud med. Hver sin smag om man er til ung eller mere modent .

Syntes hun ser rigtig dejlig og naturlig ud.

Pøj pøj til dig Knud 

Tag det nu lige med en grant salt ikke også? Jesus christ. Har iøvrigt selv besøgt hende. Knud du må holde øje med EB, det kan være der dukker noget op der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...