Hop til indhold
exostar

Thai Lilly i Flensburg - suveræn oplevelse

Recommended Posts

Hej Brødre :-)

I dag besøgte jeg Lilly - http://www.fair-girls.de/Flensburg/372

Hun er lige kommet til byen, og bliver her 2 uger. Hendes billeder passer 100%, dog er de pudset lidt af i photoshop.. 

Hun er sød, venlig, smilende, og helt naturlig

Jeg bestilte en halv time, og hun kiggede ikke en eneste gang på klokken (var der ca 45 min)

Selve akten var fræk, da hun ikke havde de vilde grænser, hun tungekyssede, lavede 69'er, blow-job uden kondom, og lod mig udforske begge huller med fingre og tunge.. efter endt sex, hun er rimelig stram, spurgte hun om jeg ville have "a little massage" - om jeg ville "YES Please".. og det var det det sidste kvarter gik med. Et hurtigt bad, i bilen og hjemad

Sidder pt der hvor "der wohnmobil" plejer at være parkeret, og fryder mig over en fantastisk oplevelse med en GP der virkede til at nyde det hun lavede

Besøg hende, opfør jer ordenligt, så får i nok en lige så eminent behandling

 

God dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig den glimrende anmeldelse, besøgte hende onsdag aften, 70 euro og masser af god sex med natur fransk og efterfølgende oliemassage. var der også i ca 45. min, hun er bestemt ikke berøringsangst.

Sød og dejlig moden kvinde midt i 30`erne vil jeg tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...