DenFede 1 Skrevet 27. April, 2015 Er der mon nogle piger i nordjylland, som er glade for store mænd(97 kg). Kan i anbefale en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 Gør de fleste ikke det? Personligt er jeg aldrig blevet afvist - og jeg vejer 115 - som vist er lige i overkanten for 194 centimeter mand. Jeg oplever egentlig, at de fleste oven i købet bagefter siger at det har været både hyggeligt, dejligt og frækt. Og at de primært lægger vægt på at man opfører sig ordentligt, tror på sig selv og - ikke mindst - har et højt hygiejne-niveau. Men nogle af pigerne må da endelig rette mig, hvis jeg tager fejl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 27. April, 2015 (edited) Enig med "oplevelsesrejsende"Jeg tror osse de fleste gør det.Det vigtigste er at vi som gæster har en god personlig hygiene og ordentlig opførsel. Hvis du ovenikøbet har et lunt glimt i øjet og et godt humør er overvægten nok ikke det store problem med mindre hun skriver det i sin annonce.Er du i tvivl så spørg hende når du laver aftalen.Jeg vejer selv 110 kg og har aldrig oplevet problemer med det. Redigeret 27. April, 2015 af mature man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 (edited) Hejsa - Jeg er også til den gode side, og har heller aldrig oplevet problemer med GP'er - men af og til med mig selv!Men jeg har også været heldig et par gange at besøge nogle GP'er der direkte har givet udtryk for at de tænder på store mænd, det er altså fantastisk at få at vide, særligt når det bliver sagt med den overbevisning som jeg har oplevet. Så kære GP'er der læser denne tråd - hvis i er til store fyre så fortæl dem det - det luner gevaldigt - jeg er f.eks. en lille smule flov over mig selv og min vægt, og kan ikke lade være med at tænke på at pigen jeg er sammen med, gør det for "Gud og fædreland" og ikke lyst til mig, og faktisk så kan jeg tage mig selv i at synes det er for dårligt at jeg udsætter en smuk og sød pige for MIG - de burde jo svømme i flotte slanke fyre og ikke en bukke hvide deller.Når det så er sagt, så er jeg tilstrækkelig glad for sex og piger til at jeg er ret aktiv til trods for min egen selvfølelse, men de bedste oplevelser er dem jeg har haft de gange hvor pigen regulært har sagt at hun tænder på store fyre.At man er ren og nybadet, når man besøger en GP, er en selvfølge Redigeret 27. April, 2015 af Buller47 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg