Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 (edited) Man skal vel ikke konsultere dig hver gang man vil anmelde dig vel? Skal man sende sit indlæg til dig så du kan godkende det? Hvordan vil du have det præcist, hvis man ikke må skrive det man føler og ser på sin egen måde? Jeg mener man er i sin fulde ret til at gøre det, men som jeg også skrev før så vil JEG altid gøre det på den bedste måde. Men det er ikke alle der har det udgangspunkt Jasmin. Dem må du også respektere, og lade være med at diktere hvordan de skal beskrive kvinders kroppe og sexydelser.Og hvornår lærer du forskellen mellem at "diktere" noget - og så bede pænt om det... det første kræver magt, det andet kræver bare omtankemen aldrig i livet om du får mig til at respektere mænd der er ligeglade med om det de skriver gør andre kede af det.....Hvis du synes man bare skal have lov til at såre til højre og venstre - så dig om det... Om mændene virkelig har så meget dannelse og pli at de viser mig hvad de vil skrive inden de poster det - så får de blot en endnu højere stjerne end de havde i forvejen. For så er det da virkelig mænd med sans for det og respekt for den oplevelse vi netop har haft... sammen!!!Men bede dem ændre noget ..?? - aldrig... hvorfor skulle jeg det ? de mænd der har anmeldt mig har allesammen haft den pli og opdragelse der skulle til for at skrive pænt og hensynsfuldt Redigeret 29. April, 2015 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2015 nå, det er det så ikke.. men jeg synes at det var det ærligste. en anden gang vil jeg nok overveje ordene en ekstra gang. men det ændre ikke mit syn på, hvad jeg mener man burde kunne skrive om i en anmeldelse..til det må du selvom hvad du vil konstatere.. jeg må bare sige, at jeg er ikke ligeglade med at støde andre mennesker eller at gøre dem kede af det, ligesom jeg har sagt fra starten.Folk må som sådan have alle de meninger og holdninger om mig som de har lyst til. Og det går vel den anden vej også? Men det er noget andet hvordan vi udtrykker det på skrift eller verbalt? Du skriver f.eks- jeg tog pikken dybt i munden på hende og kom... Så kunne jeg stå i baggrunden og råbe 'cocktailpølse haha' Hvis jeg var annoncerende pige herinde og fik 'ærlige ord' med på vejen, så ville jeg nok oprette en falsk profil og komme med hints om fyren.. For jeg ville oftest kunne placere anmeldelsen til fyren. Engang sagde en fyr om mig at jeg var skolepigeagtig og spild af penge- jeg husker tydeligt hvordan han lagde ud med at ville tungekysse mig og starte seancen før betalingen.. Desuden ville han havde proppet alle mulige ting bagi. Der står alle vegne at jeg er til gfe. Ring til en, som ville kunne gøre det meget bedre, hvis det er en vigtig ingrediens i legen. Johnpop, det er et debatforum? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 29. April, 2015 at der bliver sagt småfed og slatten... der var SÅ mange ord der kunne have formuleret det uden at stødeDu er i din fulde ret til at mene at en pige har ekstra kg på sidebenene eller at billederne ikke passer eller at du ikke kunne mærke nok og det er super fint at det bliver skrevet i anmeldelserne for ellers havde de ingen værdi..Men det er mennesker man skriver om - og især når det kommer til de punkter der for os kvinder er mere ømtålelige ( de seriøse GPer vil jo implicit gerne have i synes vi ser godt ud og føles fabelagftigt forneden og det ærger os til døde når det ikke sker til trods for billeder ect) - så føles det som spot til skadeAnmeld alle de personlige ting i/du vil - det er essensen.... blot tænk over at alle inkl GPer, andre kvinder og medierne også læser med i sidste ende ok, jeg har virkelig været overbevist om, at det var det at være overvægtig og ikke helt "fit" forneden, som du mente var stødende for en pige, at læse om sig selv. da jeg nemlig godt kan sætte mig ind i hvad du skriver, at det er et lidt ømtåleligt emne for nogen. ikke desto mindre, så mener jeg jo slet ikke at piger som er lidt blevet lidt løse med tiden og som har lidt ekstra på sidebenene, ikke både kan se godt ud og føles fabelagtigt forneden. jeg mener os bare, igen, at det er vigtigt at få begge sider med..men ja, så vil jeg tænke lidt ekstra over det, da jeg helst vil undgå at gøre nogen kede af det. tak.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 men ja, så vil jeg tænke lidt ekstra over det, da jeg helst vil undgå at gøre nogen kede af det. tak.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 29. April, 2015 Folk må som sådan have alle de meninger og holdninger om mig som de har lyst til. Og det går vel den anden vej også? Men det er noget andet hvordan vi udtrykker det på skrift eller verbalt?Du skriver f.eks- jeg tog pikken dybt i munden på hende og kom... Så kunne jeg stå i baggrunden og råbe 'cocktailpølse haha'Hvis jeg var annoncerende pige herinde og fik 'ærlige ord' med på vejen, så ville jeg nok oprette en falsk profil og komme med hints om fyren.. For jeg ville oftest kunne placere anmeldelsen til fyren.Engang sagde en fyr om mig at jeg var skolepigeagtig og spild af penge- jeg husker tydeligt hvordan han lagde ud med at ville tungekysse mig og starte seancen før betalingen.. Desuden ville han havde proppet alle mulige ting bagi. Der står alle vegne at jeg er til gfe. Ring til en, som ville kunne gøre det meget bedre, hvis det er en vigtig ingrediens i legen.Johnpop, det er et debatforum?hva?? hvor kom det lige pludseligt fra? du mener altså, at hvis du fik ærlige ord med på vejen herinde fra, så ville du oprette en falsk profil hvor du ville forsøge at hænge fyren ud? så hvis man skulle anmelde dig, så ser du helst en uærlig/ pyntet beskrivelse, som vil få dig til at fremstå bedre/flottere end du er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 29. April, 2015 men honestly - hvorfor skal det at pigen er erotisk buttet altid gives en negativ klang ? det at have former er da ikke implicit negativt. Absolut ikke!!!! det er dejligt og frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 29. April, 2015 (edited) Og hvornår lærer du forskellen mellem at "diktere" noget - og så bede pænt om det... det første kræver magt, det andet kræver bare omtankemen aldrig i livet om du får mig til at respektere mænd der er ligeglade med om det de skriver gør andre kede af det.....Hvis du synes man bare skal have lov til at såre til højre og venstre - så dig om det... Om mændene virkelig har så meget dannelse og pli at de viser mig hvad de vil skrive inden de poster det - så får de blot en endnu højere stjerne end de havde i forvejen. For så er det da virkelig mænd med sans for det og respekt for den oplevelse vi netop har haft... sammen!!!Men bede dem ændre noget ..?? - aldrig... hvorfor skulle jeg det ? de mænd der har anmeldt mig har allesammen haft den pli og opdragelse der skulle til for at skrive pænt og hensynsfuldt Bede pænt om det gør du, men kun så længe det varer. Jeg kender egentligt ikke dig så godt herinde, men det er mit indtryk ud fra de måneder jeg har været herinde. Altså tag det ikke personligt, jeg mener ikke noget dårligt med det. Det er bare dig.Det er så tæt på diktering som det kan være. Du har blot ikke moderatorbeføjelser Det er min holdning, du ved ytringsfrihed som jeg har ret til.Altså jeg gider ikke være på tværs særligt meget, og du skriver som du har lyst til og fred være med det.Men sometimes siger mange gode og kloge ting, og du prøver næsten hele tiden på at vinde diskussionen med ham. Det er ikke særlig sympatisk. Forsøg i stedet for at lytte lidt mere til ham, det handler i den grad om forskellen imellem mænd og kvinder, at mænd er dem der køber i Danmark og kvinder der sælger, Du vil bare have ret, koste hvad det vil.Hvorfor? Er din holdning så meget bedre end andres herinde? Der er mange mænd der har behov for at sige og skrive noget der ikke passer dig og giver dig en dårlig fornemmelse. Okay jeg vil da heller ikke selv bryde mig om det skulle jeg anmeldes herinde. Men det er jo Internettet, det hverken kan eller skal styres synes jeg.Lad dog folk beskrive kvinder og sex og kroppe som de vil. Ellers bliver det hurtigt et meningstyranni. Men ja så længe du holder din egen sti ren, så fred være med det.Men lyt lidt i stedet for altid at forsøge at få ret. Det er en meget barnagtig kvindelig position. MIG MIG MIG vil have ret. Redigeret 29. April, 2015 af JohnPop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 (edited) Men sometimes siger mange gode og kloge ting, og du prøver næsten hele tiden på at vinde diskussionen med ham. Det er ikke særlig sympatisk. Forsøg i stedet for at lytte lidt mere til ham, det handler i den grad om forskellen imellem mænd og kvinder, at mænd er dem der køber i Danmark og kvinder der sælger, Du vil bare have ret, koste hvad det vil.hvor er det kært som du er ridderlig idag - meeeeeeeeen - lidt for lidt og alt for sent søde... sometimes og jeg var i realiteten slet ikke uenige - vi talte blot forbi hinanden... det ville du have vist hvis du havde læst indlæggene rigtigt (selv om den der kæmpesmiley-knuser jeg sendte ham burde have været et vink med en vognstang så du ikke engang havde behøvet gøre dig umage)så vi havde begge ret.... hvor efterlader det så dig ? Redigeret 29. April, 2015 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 29. April, 2015 Hvad mener du om min holdning så? Hvordan vil du afgøre for andre hvad der er korrekt og forkert?Altså jeg læser det som om du prøver/ønsker at diktere hvad andre skal skrive om andre. I min verden kan du kun gøre det for dig selv, og lade det være op til andre hvad de skriver om andre på deres egen måde. Men vi har da alle ret til at mene at det er rigtigt eller forkert.Det er der bare ingen af os der ultimativt kan gøre. Men selvfølgelig er langt de fleste af os enige på mange punkter. Behandl andre godt, giv plads til andre, vis respekt, vær sød osv.Jeg kan ikke lige tage stilling til hvad du skriver, uden at læse hele tråden igennem igen, og det gider jeg ikke lige nu. Måske har du ret. Jeg synes bare du er pissedårlig til at lytte og give dig. Du VIL bare have ret, og vender og drejer og manipulerer dig i mål. Men det er nok en kvindelig måde at gøre det på. Jeg kunne da godt tænke mig at se et forum hvor det var kvinderne der anmeldte og mændene der stod for skud. Så ville vi se hvordan kvinder ville anmelde og beskrive deres køb. Men det kommer jo aldrig til at ske 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 29. April, 2015 Jeg kunne da godt tænke mig at se et forum hvor det var kvinderne der anmeldte og mændene der stod for skud. Så ville vi se hvordan kvinder ville anmelde og beskrive deres køb. Men det kommer jo aldrig til at ske nok en utopisk tanke Anyway vil jeg godt give et bud på det.I tilfælde af Mændene er tilstede i forummet vil tingene blive pakket meget ind og hun vil tænke meget over hvad hun skriver. (tør ikke tænke på, hvis Mændene ikke er ) Det er generelt en kvindeting at gøre det sådan… Hvor mange kvinder ville direkte sige, det er dæleme en lille Pik? kontra hvor mange Mænd ville direkte sige, det er dæleme nogle små bryster (eller det der er værre)? Nej i den retning har Kvinder nu mere pli, nogengange for meget pli Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 29. April, 2015 hvor er det kært som du er ridderlig idag - meeeeeeeeen - lidt for lidt og alt for sent søde...sometimes og jeg var i realiteten slet ikke uenige - vi talte blot forbi hinanden... det ville du have vist hvis du havde læst indlæggene rigtigt (selv om den der kæmpesmiley-knuser jeg sendte ham burde have været et vink med en vognstang så du ikke engang havde behøvet gøre dig umage)så vi havde begge ret.... hvor efterlader det så dig ?argh søde Jasmin, i realiteten er vi to altså ragende uenige! men faktisk så har jeg haft dig mistænkt for med vilje, at snakke forbi mig. jeg kan sagtens genkende det indtryk som JohnPop har fået af dig. det virker som om at du bare vil have ret for at have ret. undskyld hvis jeg bliver lidt fræk og fordømmende nu, men ærligt, så tror jeg slet ikke at du blev stødt og såret over den anmeldelse der, eller over mit indlæg..i hvert fald så tror jeg godt at du ved, at der ikke har været nogen intentioner om at såre nogen her. og at du bevidst har undgået visse pointer. du er rigtig god til at manipulere, og egentligt er der noget sødt over den der karakter. det jeg skriver her er bare min helt egen opfattelse, det er ikke på nogen måde et angreb. jeg synes stadig du er sød, faktisk også ret attraktiv. jeg synes ikke at vi skal blive uvenner, det ville jeg være ked af.jeg vil gerne lige afslutningsvis understrege min pointe, bla. med følgende citat: Hvis jeg var annoncerende pige herinde og fik 'ærlige ord' med på vejen, så ville jeg nok oprette en falsk profil og komme med hints om fyren.. For jeg ville oftest kunne placere anmeldelsen til fyren. jeg synes det viser flere ting meget godt, men jeg synes os at det giver grund til bekymring. i første og sidste ende mener jeg stadig, at man skal kunne beskrive en pige ærligt og upåvirket herinde, hvis pigerne ikke bryder sig om at læse dem, eller bliver så såret over det som her er givet udtryk for, så burde de lade være. jeg kan heller ikke rigtigt se hvad de kan bidrage med.. mvh sometimes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2015 hva?? hvor kom det lige pludseligt fra? du mener altså, at hvis du fik ærlige ord med på vejen herinde fra, så ville du oprette en falsk profil hvor du ville forsøge at hænge fyren ud? så hvis man skulle anmelde dig, så ser du helst en uærlig/ pyntet beskrivelse, som vil få dig til at fremstå bedre/flottere end du er? Nej, men hvis du, som du skriver, kan tage din pik dybt ned i halsen på en pige og komme, så ville der naturligt komme opkastningsreflekser hos hende- det nævner du ikke i din anmeldelse? Min konklusion er derfor 'cocktailpik' Anyways, kan se hvad du mener- du er glad for at tale åbent, som du plejer at gøre fyr til fyr. Men det er et åbent forum... Og kan se hvad du har skrevet lige efter mig, så ikke et ord mere herfra:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 29. April, 2015 nok en utopisk tanke Anyway vil jeg godt give et bud på det.I tilfælde af Mændene er tilstede i forummet vil tingene blive pakket meget ind og hun vil tænke meget over hvad hun skriver. (tør ikke tænke på, hvis Mændene ikke er ) Det er generelt en kvindeting at gøre det sådan… Hvor mange kvinder ville direkte sige, det er dæleme en lille Pik? kontra hvor mange Mænd ville direkte sige, det er dæleme nogle små bryster (eller det der er værre)? Nej i den retning har Kvinder nu mere pli, nogengange for meget pli Men det er da en meget sjov tanke at lege med. Jeg tror lidt det samme som dig. Hvis mændene kunne læse med, ville kvinderne nok lægge meget stærke bånd på samtalerne. Jeg er ikke fuldstændig sikker på, at det har noget med pli at gøre Men hvis mændene ikke kan kigge dem i kortene...det ved jeg heller ikke, om jeg tør tænke på. Små og store pikke tror jeg faktisk ikke ville være det helt store issue, men jeg tror muligvis, at der kunne være et par emner omkring mænds naragtighed og seksuelle forfængelighed og nogle uhyggeligt kraftige, hvinende latteranfald i den forbindelse,Men dette er bare en fornemmelse, jeg har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 29. April, 2015 Nej, men hvis du, som du skriver, kan tage din pik dybt ned i halsen på en pige og komme, så ville der naturligt komme opkastningsreflekser hos hende- det nævner du ikke i din anmeldelse? Min konklusion er derfor 'cocktailpik'Anyways, kan se hvad du mener- du er glad for at tale åbent, som du plejer at gøre fyr til fyr. Men det er et åbent forum...Og kan se hvad du har skrevet lige efter mig, så ikke et ord mere herfra:)hva??? jeg har ikke skrevet noget som helst om noget med en pik ned i halsen på en pige og komme!? din konklusion er cocktailpik? hvad er det i det hele taget du snakker om og hvorhenne er sammenhængen til noget som helst??! og nej, jeg tror ikke at du kan se hvad jeg mener.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2015 hva??? jeg har ikke skrevet noget som helst om noget med en pik ned i halsen på en pige og komme!? din konklusion er cocktailpik? hvad er det i det hele taget du snakker om og hvorhenne er sammenhængen til noget som helst??! og nej, jeg tror ikke at du kan se hvad jeg mener....https://www.eroguide.dk/forum/topic/34572-ashley-in-norrebro-1hour-1000kr-69-superf-sex/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. April, 2015 Ha ha, ja pigerne herinde er ret skarpe, sometimes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 29. April, 2015 hahahahahahhh, vildt nok man.... så gør man da noget for at forsøge, at ramme nogen personligt. når man sådan graver og finder sådan et ældre opslag frem... men hvorfor?? hvordan tænker du at det har en sammenhæng til den her tråd? er det fordi at du mener man ikke må beskrive hvordan en pige giver et blowjob heller? eller er det fordi at du mener at have regnet dig frem til, at jeg skulle have en lille pik. og at du så mener at mine udsagn ville miste værdi? jeg forstår intet af dig. men jeg kan oplyse dig at du har regnet forkert, jeg har ikke en lille pik. så du må finde noget andet at kaste med, nu hvor du af en eller anden grund har besluttet, at du gerne vil ramme mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2015 Hvad mener du om min holdning så? Hvordan vil du afgøre for andre hvad der er korrekt og forkert?holdning til hvad ?? til retten til at skrive som man vil... jeg mener du er hensynsløs - ganske enkelt... fordi du mener at din "ret" til at ytre dig frit tilsyneladende betyder at man som læser skal "respektere" at man skal læse ting der faktisk er pisseubehagelige selv om det var ganske unødvendigt... det er ikke en holdning jeg på nogen måde kan respektere fordi den pisser på andres følelser... det var en holdning jeg troede blev delt af sometimes - det var så ikke tilfældet... og da det ligesom blev klart - så var emnet vel lukket... i hvert fald for mig.. Jeg læser (lytter) men kunne da ikke drømme om at give mig med mindre jeg ser argumenter der er lige så gode eller bedre ud fra den måde jeg ser tingene på... sker det ikke - hvorfor dælen skulle jeg så give mig.... der er mange debatter hvor enigheden om uenighed er fint med mig - men ikke når det handler om at tale så man ikke støder andre.. argh søde Jasmin, i realiteten er vi to altså ragende uenige! om hvad ? for vi er da enige om at alle indhold principielt skal med i anmeldelserne og FORMEN kræver lidt omtanke så man ikke sårer andre (det skrev du da i hvert fald) - det er da så vidt jeg har deltaget det eneste vi har debatteret i dag ??? men faktisk så har jeg haft dig mistænkt for med vilje, at snakke forbi mig. jeg kan sagtens genkende det indtryk som JohnPop har fået af dig. det virker som om at du bare vil have ret for at have ret. undskyld hvis jeg bliver lidt fræk og fordømmende nu, men ærligt, så tror jeg slet ikke at du blev stødt og såret over den anmeldelse der, eller over mit indlæg..hvis du læser herinde - så vil du se at formen (aldrig indholdet!!!) er min kæphest.... jeg er så absurd træt af skurvogns-retorik og deltager altid i de debatter der har dette emne..jeg bliver notorisk stødt når mænd taler grimt... bruger nedsættende gloser... jeg kan ikke ha den der deminuerende omgangstone... Det har noget at gøre med at vi som GPer - i min optik - har krav på nøjagtig samme mængde af respekt som alle andre arbejdere... og når mændene så deminuerer os og arbejdet ved at bruge disse små-perfide gloser... så er det en mangel på respekt der dobler op... og det kan jeg ikke have.. Dit indlæg var langt fra det værste jeg har set herinde - nu blev det blot tilfældigvis dig der deltog i debatten og blev eksemplet på ordvalg jeg tager stor afstand fra i hvert fald så tror jeg godt at du ved, at der ikke har været nogen intentioner om at såre nogen her. og at du bevidst har undgået visse pointer. du er rigtig god til at manipulere, og egentligt er der noget sødt over den der karakter. det jeg skriver her er bare min helt egen opfattelse, det er ikke på nogen måde et angreb. jeg synes stadig du er sød, faktisk også ret attraktiv. jeg synes ikke at vi skal blive uvenner, det ville jeg være ked af.da du skrev det sidste indlæg stod det jo klart... men tag ikke fejl - det er meget meget meget meget få mænd herinde der så meget som har tilkendegivet at de ville tænke over formen. Du er faktisk et eksempel til efterfølgelse.. Når man har intentioner om at såre fremgår det typisk tydeligt... det der fik mig til at stejle var blot at du holdt på din ret til at skrive indholdet... hvor jeg troede du holdt på retten til at skrive ufølsomme gloser... det var aldrig din intention at såre...Når jeg som debattør udtager pointer til besvarelse - så vælger jeg dem der falder mig for brystet... andet ville vel næppe give mening det gør jeg altid... så noget vil blive valgt fra - det kan aldrig blive manipulation når det blot er debat om det jeg finder samtale-værdigt - nøjagtig ligesom alle andre debattører gør det samme... men jeg er nødt til at spørge... synes du det er sødt hvis nogen prøver at manipulere med dig ?? Jeg føler faktisk aldrig jeg bliver uvenner med nogen... uenige... helt sikkert - men ikke uvenner... omend jeg da har bedt enkelte om aldrig at forsøge et besøg hos mig dig ville jeg ikke have noget imod et besøg af - hvis du da er til erotisk buttede fluffy blondiner der insisterer på at fransk er med gummi jeg vil gerne lige afslutningsvis understrege min pointe, bla. med følgende citat:jeg synes det viser flere ting meget godt, men jeg synes os at det giver grund til bekymring. i første og sidste ende mener jeg stadig, at man skal kunne beskrive en pige ærligt og upåvirket herinde, hvis pigerne ikke bryder sig om at læse dem, eller bliver så såret over det som her er givet udtryk for, så burde de lade være. jeg kan heller ikke rigtigt se hvad de kan bidrage med..ahh - det markerede er forhåbentlig ikke rigtigt... når jeg tænker på hvor mange ting vi bliver spurgt om i debatterne, når jeg tænker på hvor ofte mænd har svinet piger til i anmeldelserne hvor det viser sig at være hævn.. hvor anmeldelsen uden pigens deltagelse ville stå til troende... og ikke mindst har der fx i en af mine anmeldelser været en god og saglig debat om det at nævne "UB" service... anført af Bly som havde nogle vanvittig gode pointer selv om jeg ikke var enig med hende ifht mine egne anmeldelser.. Jeg synes vi er med til at bidrage til en bedre balance mellem pigen/annoncen kontra kundens forventninger/reelle oplevelse.... og det synes jeg bestemt ikke er dårligt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 Sometimes, det var mere for at få hele billedet med. Det kan være en rar afveksling med en lille en. Havde en fast på et tidspunkt med en ret lille en. Det er en fordel ved blowjobs og nogle stillinger er gode til at ramme dybt. Som pige åbner man sig også mere, hvis man er modtagelig og nyder oplevelsen. Følsomheden ændrer sig også.. God dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 30. April, 2015 om hvad ? for vi er da enige om at alle indhold principielt skal med i anmeldelserne og FORMEN kræver lidt omtanke så man ikke sårer andre (det skrev du da i hvert fald) - det er da så vidt jeg har deltaget det eneste vi har debatteret i dag ???hvis du læser herinde - så vil du se at formen (aldrig indholdet!!!) er min kæphest.... jeg er så absurd træt af skurvogns-retorik og deltager altid i de debatter der har dette emne..jeg bliver notorisk stødt når mænd taler grimt... bruger nedsættende gloser... jeg kan ikke ha den der deminuerende omgangstone... Det har noget at gøre med at vi som GPer - i min optik - har krav på nøjagtig samme mængde af respekt som alle andre arbejdere... og når mændene så deminuerer os og arbejdet ved at bruge disse små-perfide gloser... så er det en mangel på respekt der dobler op... og det kan jeg ikke have..Dit indlæg var langt fra det værste jeg har set herinde - nu blev det blot tilfældigvis dig der deltog i debatten og blev eksemplet på ordvalg jeg tager stor afstand frada du skrev det sidste indlæg stod det jo klart... men tag ikke fejl - det er meget meget meget meget få mænd herinde der så meget som har tilkendegivet at de ville tænke over formen. Du er faktisk et eksempel til efterfølgelse..Når man har intentioner om at såre fremgår det typisk tydeligt... det der fik mig til at stejle var blot at du holdt på din ret til at skrive indholdet... hvor jeg troede du holdt på retten til at skrive ufølsomme gloser... det var aldrig din intention at såre...Når jeg som debattør udtager pointer til besvarelse - så vælger jeg dem der falder mig for brystet... andet ville vel næppe give mening det gør jeg altid... så noget vil blive valgt fra - det kan aldrig blive manipulation når det blot er debat om det jeg finder samtale-værdigt - nøjagtig ligesom alle andre debattører gør det samme... men jeg er nødt til at spørge... synes du det er sødt hvis nogen prøver at manipulere med dig ?? Jeg føler faktisk aldrig jeg bliver uvenner med nogen... uenige... helt sikkert - men ikke uvenner... omend jeg da har bedt enkelte om aldrig at forsøge et besøg hos mig dig ville jeg ikke have noget imod et besøg af - hvis du da er til erotisk buttede fluffy blondiner der insisterer på at fransk er med gummi ahh - det markerede er forhåbentlig ikke rigtigt... når jeg tænker på hvor mange ting vi bliver spurgt om i debatterne, når jeg tænker på hvor ofte mænd har svinet piger til i anmeldelserne hvor det viser sig at være hævn.. hvor anmeldelsen uden pigens deltagelse ville stå til troende...og ikke mindst har der fx i en af mine anmeldelser været en god og saglig debat om det at nævne "UB" service... anført af Bly som havde nogle vanvittig gode pointer selv om jeg ikke var enig med hende ifht mine egne anmeldelser..Jeg synes vi er med til at bidrage til en bedre balance mellem pigen/annoncen kontra kundens forventninger/reelle oplevelse.... og det synes jeg bestemt ikke er dårligt.. søde Jasmin, jeg har helt lyst til at skrive en lang smøre, hvor jeg vil påpege alle de områder hvor du modsiger dig selv. men jeg lader være med det.. så vil jeg hellere bare være enig med dig i, at vi ikke er enige. lige bortset fra, at jeg synes det er optur, at vi nu er enige i, "at alle indhold principielt skal med i en anmeldelse" (altså at der også skal være plads til at skrive, om en pige er tynd eller tyk, og om hun har en stram eller løs fitte) også uanset hvem det er du siger så mange fine ting og jeg kan sagtens følge dig hele vejen i dine holdninger! bliver os bare lidt småirriteret over din måde at trumfe dem igennem på. og os lidt over måden du springer let og elegant over modargumenterne på, det vil jeg altså ikke kalde at debattere.. haha og nej, jeg synes da ikke at det er sødt at nogen prøver at manipulere med mig... men selve måden det bliver gjort på, det der afspejler personens personlighed, og det som tydeligt viser en persons måde at tænke på. det kan jeg godt danne mig et ret tydeligt indtryk ud fra, og i det her tilfælde, kan jeg meget godt lide det indtryk. også selvom det kan være direkte provokerende.. jeg har faktisk herfra overvejet, om jeg skulle besøge "den erotisk buttede fluffy (og skarpe) blondine" jeg tror dog at jeg vil lade det blive ved overvejelserne lidt endnu mht. "det markerede" så jo, det er faktisk rigtigt. i hvert fald i forhold til anmeldelserne.. men nu har jeg så heller ikke rigtigt bemærket nogen af de omtalte hævnaktioner eller lignende, som der altid bliver snakket meget om og som der virker til at der er en anelse paranoia omkring. jeg mener bare, at anmeldelserne er bedst bevendte som en guideline til dem som køber, og ikke som debat emner for dem som blot læser med..ha en dejlig weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 30. April, 2015 Sometimes, det var mere for at få hele billedet med. Det kan være en rar afveksling med en lille en. Havde en fast på et tidspunkt med en ret lille en. Det er en fordel ved blowjobs og nogle stillinger er gode til at ramme dybt.Som pige åbner man sig også mere, hvis man er modtagelig og nyder oplevelsen. Følsomheden ændrer sig også.. God dagjamen hele billedet af hvad??? og i forhold til hvad??? du bliver nok nødt til at være lidt mere tydelig så, hvis andre skal kunne forstå dig hvad du siger.hvorfor er det at du nu begynder at fortælle om, at du er til mænd med små pikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 jeg mener bare, at anmeldelserne er bedst bevendte som en guideline til dem som køber, og ikke som debat emner for dem som blot læser med..ha en dejlig weekend Enigmen i betragtning af at mange - hvis ikke majoriteten - af disse anmeldelser reelt konflikter med alt hvad der i samfundet betragtes som ok at sige om hinanden så vil de jo være debat emner især fordi de poster vand på en kedelig mølle hvis tingene bliver sat på spidsen herhjemme ifht et købesex forbud så vil hele DK kunne bruge selvsamme majoritet til at underbygge hvor forfærdelige mennesker disse købesex kunder erog så bliver anmeldelserne pludselig meget bevendte som debatemner for dem der læser medDet er måske ikke en problemstilling lige nu og her men da ting på nettet aldrig forsvinder er det da værd at tage med i overvejelserne hvem man også skiver. til og derfor også hvordan man skriver Fabelagtig weekend til dig også ☺☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 jamen hele billedet af hvad??? og i forhold til hvad??? du bliver nok nødt til at være lidt mere tydelig så, hvis andre skal kunne forstå dig hvad du siger.hvorfor er det at du nu begynder at fortælle om, at du er til mænd med små pikke? Det burde da være en del af historien at du måske ikke er veludrustet? Det er faktisk ikke noget personligt, men måske nyttig information for andre fyre, når de læser dine anmeldelser? Ligesom for at få et klart billede af situationen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Det burde da være en del af historien at du måske ikke er veludrustet? Det er faktisk ikke noget personligt, men måske nyttig information for andre fyre, når de læser dine anmeldelser?Ligesom for at få et klart billede af situationen.. øhh, nej! som sagt tidligere (også på dansk) så har jeg ikke en lille pik. jeg ved godt at det er svært for dig at forstå, nu hvor du havde gjort dig så umage i dit detektiv arbejde..i øvrigt så ville det ikke gøre nogen forskel i beskrivelsen, om jeg havde en mindre eller en større pik. en fisse er slap hvis den er slap, og stram hvis den er stram. små bryster bliver heller ikke til store bryster, hvis man har mindre hænder. men det kan du evt. bruge weekenden til at regne lidt på.du skal have tak for tippet til at komme nærmere "den fuldendte anmeldelse". hvis der var en anden intention med dit "tip" så tak alligevel.så, nu håber jeg, at billedet af "situationen" står helt skarpt og klart, også for dig Redigeret 30. April, 2015 af sometimes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 øhh, nej! som sagt tidligere (også på dansk) så har jeg ikke en lille pik. jeg ved godt at det er svært for dig at forstå, nu hvor du havde gjort dig så umage i dit detektiv arbejde..i øvrigt så ville det ikke gøre nogen forskel i beskrivelsen, om jeg havde en mindre eller en større pik. en fisse er slap hvis den er slap, og stram hvis den er stram. små bryster bliver heller ikke til store bryster, hvis man har mindre hænder. men det kan du evt. bruge weekenden til at regne lidt på.du skal have tak for tippet til at komme nærmere "den fuldendte anmeldelse". hvis der var en anden intention med dit "tip" så tak alligevel.så, nu håber jeg, at billedet af "situationen" står helt skarpt og klart, også for dig Endnu skarpere, da jeg nu så for mig at du kom dybt i hendes mund- der plejer fyren gerne komme med små ryk eller stød om man vil... Hendes reaktion var at guffe lidt videre på pølsen..! Altså normalt ville der i den situation komme lidt tårer i øjnene eller opkastningsreflekser.. En anden intention? Nej, det er ren objektificering herfra hehe.. Nå, det var sjovt at drille lidt- men godt at du kunne tage det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg