Hop til indhold
Orgasmic

Amning

Recommended Posts

Jeg er lidt nysgerrig. Er det normalt for mænd at tænde på tanken om at blive ammet. Hvis i havde muligheden for det ville i så drikke mælk direkte fra en kvindes bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt nysgerrig. Er det normalt for mænd at tænde på tanken om at blive ammet. Hvis i havde muligheden for det ville i så drikke mælk direkte fra en kvindes bryster?

​Det er en fetish på linie med alle andre - så du kan ikke påhæfte et normalitets-begreb på det. Enhver fetish der deles af to parter og hvor der er konsensus og gensidig fornøjelse og ingen kommer til skade - er definitorisk normal. 

Hvis du tænder på at blive ammet - jamen så tænder du på det og hvis du kan finde en pige der synes det er kinky - jamen så er det blot en del af sexualiteten... 

Der er rigtig mange der har denne fetish - så den er almindelig... 

Det er først hvis du trækker det ud af en sexuel kontekst at du kan begynde at snakke om "normal/unormal"  - for så begynder det at blive wierd...

mænd der uden for seksuel sammenhæng føler trang til at regrediere til spædbarns-stadie er ikke just "normalt"... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kendt en GP gennem en del år, som fik et barn for nogle år siden. Det var noget af en oplevelse at hun havde mælk i brysterne da hun begyndte igen efter fødslen. Først var jeg lidt tilbageholdende, men efter et par gange vendte bøtten helt og jeg var dybt fascineret af at suge mælk fra hende som en del af det sexuelle. Ikke at jeg er besat af tanken mere og på den måde bevidst søger det, men hvis jeg skulle møde en igen der har mælk, vil jeg ikke betænke mig på at tage det ind i legen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ville være lækkert ifm elskov...også bare det at presse et par dråber ud af brysterne...nogle kvinder har den mulighed når de er meget tændte...

tænder ikk på bare amning...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk at man kan få udleveret sine lyster og drømme sammen med en anden, som tilbyder et kvalificeret medspil - betaling eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...