Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony Hamburg - en dag i paradis #5

Recommended Posts

Det et nu femte gang jeg skriver direkte fra Harmony, og vistnok mit syvende besøg.

Tingene ef helt som de plejer. Ingen overraskelser.

Alt fungerer, og klubben er stadig pæn, ren og velholdt selvom den til sommer kan holde 3 års fødselsdag.

Ankom kl 14.30. Otte piger og vel cirka lige så mange mænd. Det betyder ingen kamp om pigerne. Man kan få den man vil have, og hun bliver glad for at være den udvalgte.

Havde som flere gange før udset Nicole som zimmer 1, men hun var, som så mange gange før, optaget.

Hun er ikke en pige, der gør stor reklame for sig selv, men hold da op hun kommer tit på zimmer. Hun er den pige, der har været her næstlængst. Godt to år. Kun slået af den også meget populære Helena, der har været her et par måneder mere.

Mary

Faldt i stedet for den lille Mary, der stille sad i en sofa med håndklædet om livet og derfor fri udsigt til de fine små a-skåle. Mums.

Faldt i snak og.... endte self på zimmer. Og det var et godt valg. Lille lækker krop. Stille opvarmning af jernet og et vidunderligt blow, med blid brug af negle hist og pist og slik hist og pist. Kunne fint have forlænget, men valgte at gå ned og se efter Nicole,

@Jernsvinet: Jeg forstår til fulde den glæde du udtrykte over Mary i den seneste beretning fra Harmony :-)

Nicole

Og minsandten om ikke Nicole sad på sin stamplads lige indenfor i barrummet, da Mary var blevet kindkysset farvel.

Inviterede straks Nicole med på zimmer uden indledende snak. Og Gud hvor kan sit kram. 

Så superpirrende blow skal jeg lede længe efter. Og kombineret med hendes små fine lyde - og en del spyt - et det bare toppen.

i øvrigt fantastisk, at hun kan huske de foregående gange vi har været sammen, og fortælle detaljer om, hvad vi lavede ! :-)

Nicole er i mine øjne en absolut ener. Og de små spidse bryster er da bare ikke til at stå for :-)

Venligst

French

(...fortsættes...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Dejlig beretning, da jeg ikke selv har været der kunne du da informere hvad prisen er for at komme på rum med de smukke damer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver du fra din telefon? Og i så fald, køre du bare afsted på dit eget net? For sidste weekend kunne jeg ikke finde noget wifi dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det koster normalt 39kr pr dag for en data pakke på 39mb (tror jeg det er) hvilket er nok til skrive live opdateringer i omklædningsrummet på harmony.

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Først lige svar på et par spørgsmål:

Netadgang og mobil:
Ja, jeg skriver på mobil.
Der er ikke Wifi. Det sker via 3G 
Det er ikke tilladt at bruge mobilen. Men jeg lægger den på låret, og hvis nogen spørger, siger jeg, at jeg arbejder. Det er der kun en pige, der har kommenteret negativt. Men jeg tror, de kender mig, og tager det helt roligt.

Vedr priser:
60 euro for 30 min med økofransk
30 euro i tillæg for CIM
60 euro i entre.

Til sammenligning så er priserne FKK Atmos:
50 euro for 30 min
70 euro for 30 min med økofransk
Tillæg for CIM kender jeg ikke
65 euro i entre.

Og så til fortsættelsen:

Kl 18.30 var der 14 piger på Harmony - ikke dårligt på en søndag Af de 14 var de 6 gamle kendinge. Cirka samme antal mænd.

Og længere bliver den ikke, fortsættelsen altså! 

For jeg fik simpelthen en ustyrlig lyst til at opleve noget andet, og i stedet for at spendere penge på to zimmer mere, tog jeg en drastisk beslutning!

På med tøjet og taste Kroonsalweg ind på gps'en, og så 30 min kørsel mod nord og under Elben til... Fantasy Lounge med ankomst kl 19.

FL er vist det man kalder flatrate. Når entréen på 100 euro er betalt, er alt betalt.

Så er der fri adgang til bedagede lokaler, slidte møbler, i perioder ret høj musik, hundeæde, sodavand og det en anden dansker, jeg mødte, kaldte for 'multifisse'.

Så hvis det er for at kneppe 7-8 bulgarske, rumænske og spansktalende piger, der leverer gedigen maskinsex uden den store indlevelse, og lader sig kneppe godt og grundigt og helst får det overstået på 5-10-15 minutter, så er det det helt rigtige sted.

Er man meget liderlig, og kan skyde raketten af 5-6-7-8 gange på lige så mange timer, og ønsker man ikke piger i den øverste tredjedel af 10-skalaen, og kan man leve af vand, sodavand, kedelig kaffe og blødt brød med maskinskåren ost og kødpølse samt agurke- og tomatskiver, så er man havnet det rigtige sted. Så er stedet et fund.

Men det bliver aldrig rigtig mig.

Konceptet er lidt det samme som Aphrodite Club ved Kiel. Det var sjovt at prøve, men konceptet er bare ikke mig.

Besøget blev dog i høj grad reddet af en dansker (her fra EG), som jeg havde en mere end fornøjelig snak  med og to gode og sjove fælles zimmer's med :-)

På et slidt A4 ark reklameres i garderoben med, at der er gangbang hver anden time, ulige timetal. Men det var åbenbart ikke i dag. Spurgte til det, og fik svaret at der måske blev gangbang senere, men det blev der ikke.

For de økonomiinteresserede kommer der lige et summa summarum for dagens økonomi:

Harmony: Entre 60 euro + to gange 30 min a 60 euro. I alt 180 euro

Fantasy Lounge: 100 euro 'all inclusive'.

Venligst
French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

¨Hvis man vil sammenligne Aphrodites og Fantasy - så, synes jeg der er en mere rolig stemning på Aphrodites, pænere og lysere indretning med flotte møbler, pæne og lyse bollerum a la FKK, hvor man kan lukke døren - og stort set er stedet meget mere velholdt og der er gjort noget ud af interiøret. Kontakten med pigerne synes jeg også er mere intim, ligesom pigerne er meget opmærksom på om man har det godt - og gerne kommer og indleder en kontakt, hvor man på Fantasy selv skal være noget mere opsøgende. Men det varierer nok begge steder efter antallet af kunder og de tilstedeværende piger ;-)

Gangbang har jeg dog ikke oplevet på Aphro, men pigerne vil gerne have en med i en fælles bulgarsk kædedans - eller som Sisi, der hev mig op på podiet og æggede mig ved at gnubbe sin popo op ad mig, mens hun gjorde sig til omkring stripperstangen :) 

Mht. Gangbang på Fantasy, så skal der nok være en vis mængde kunder, før der er stemning til det - og sidst jeg oplevede det, var det kun i det store mørke bollerum - og man skulle nærmest inviteres med til det af pigerne, så man kunne godt få lov til at sidde over/blive holdt udenfor.

PS. er lige ved at skrive en beretning om Dolce Vita - her skal man nærmest være heldig for at undgå at blive voldtaget af pigerne, når der er gangbang ;-) (og sådan var det også første gang jeg var på Optasia/Fantasy):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par kommentarer til Jerns post lige herover:

Helt enig i at Aphrodite er pænere end Fantasy.

På Fantasy i går oplevede jeg ingen problemer med at få fat i pigerne. De kom selv og henvendte sig en efter en. 

Og mht Sisi: Der var en Sisi på Fantasy i går. Hun sagde hun var fra Cuba. En af de bedste - måske den bedste på FL i går. Let at snakke med, jeg kan lidt spansk. Og pæne b-c- skåle og velproportioneret. Ku det være den Sisi du har mødt på Aphrodite?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Sisi på Aphro er østeropæer, lys i huden, desuden ret slank.

Det er også mit indtryk at hvis man vil have en god kontakt til de latinamerikanske/spansktalende piger, så vinder man altså på point ved at tale lidt spansk med dem, som jeg f.eks gjorde det med Naomi på Aphro, da de åbenbart ikke møder så mange andre kunder eller kolleger, der kan tale spansk med dem, men af og til opdager jeg først bagefter at vi kunne have underholdt os lidt sammen på deres modersmål, men er de lyse i huden, som hvis de f.eks. kommer fra Spanien, tænker man måske ikke lige over det - og at det kunne ellers have være en genvej til deres hjerte og en evt. bedre oplevelse :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...