Hop til indhold

Hos Ananda / Alinya thai massage Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej.
jeg har været i Vejle hvor jeg fik noget dejligt thaimassage hos Ananda thai massage på Nørrebrogade 29, jeg fik en god og dejlig massage
som var tilpas hård og afslappende. Jeg kan godt lide stedet da det er rene pæne og lyse lokaler og ejeren Wi og hendes veninde Nin er meget søde og smilende
når man kommer indenfor desuden er der en dejlig afslappet atmosfære. Da jeg fik massage ( som jeg fik af Wi ) brugte hun opvarmet olie hvilket var virkelig dejligt,
det kan varmt anbefales :).
Man kan også få massage af både Wi og Nin på samme tid det sagde jeg dog nej tak til, mest af økonomiske årsager. Jeg har lovet, at fortælle, at det er Wi som
også har startet Alinya thai massage på Vesterbrogade 29 C der er der mulighed for, at få et bad efter massagen man kan sikkert også aftale at får et bad før?
jeg kan helt klart anbefale Hosananda / Alinya thaimassage og jeg ser frem til, at få massage i Vejle igen :).
Det lyder nok lidt som reklame og det er det vel på en måde også men jeg følte mig godt behandlet og lovede, at skrive lidt her i Eroguide. Man kan se priser mm på
deres web-sider :). Jeg har ikke prøvet at få massage i butikken på Vesterbrogade men jeg vil fortælle om det nå jeg engang kommer så langt.

Mvh
SpunkRat

http://alinya.dk/
http://www.hosananda.dk/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.