Hop til indhold

bj ved århus

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Er der nogen der kan give en update på om pigen der hed ung studine på 23 år på Djursland er aktiv eller stoppet kan ikke finde nogle annoce på hende længere. Og måske der er nogle der kan anbefale andre piger der tilbyder samme koncept  som hende??

På forhånd tak.

Skrevet
  • Author

Ok. Det var ærgerligt  hun gjorde det ret godt. Det blir svært at finde en afløser

• 3 months later...
Skrevet

Nu annoncerer ''SweetSweetSarah23'' igen. Nu i Grenaa og med ny emailadresse. https://annoncelight.dk/showad/190879

Sød, fræk og naturlig 24-årig xxl tøs tilbyder blowjob u. kondom på Djursland

Midtjylland

I dag, kl. 00:53

Hej alle I skønne mænd derude! Så er jeg på banen igen :)

Jeg har før været aktiv herinde under navnet ''SweetSweetSarah23'' (nogle af Jer har jeg mødtes med før), men har haft en længere inaktiv periode pga. travlhed med uddannelse og eksamener. Min nye civilstatus som single gør dog, at jeg føler mig klar til at påbegynde mine små ''lege'' igen ;)

Har lavet lidt om i mine oplysninger omkring bl.a. tider, mødesteder, regler osv. Læs og respekter venligst følgende:

TRÆFFETIDER:
Man-søn fra 17.00-???
(Dette er som udgangspunkt, men kan sandsynligvis reguleres)

MØDESTEDER:
Som udgangspunkt alle steder i det fri på Djursland. Nærmere aftales individuelt via mail.
Jeg er desværre ikke længere mobil og er som sådan nødt til at blive hentet på et i forvejen aftalt (diskret) sted.
Er pt bosiddende i Grenaa.

PRISER:
Blowjob m. kondom = 400,-
Blowjob u. kondom = 500,-
(Jeg kysser gerne, der må tages på mine bryster og udløsning er kun i munden, men uden slug)

DATA:
164 cm
XXL størrelse
Langt, mørkebrunt hår
Grønbrune øjne
95C-skål

HENVENDELSE:
[email protected]
(Hvis jeg ikke lige svarer, skyldes det enten travlhed eller blot det faktum, at jeg ikke er interesseret i den pågældende henvendelse - fx hvis mine ovenstående krav/ønsker ikke respekteres)

OBS:
Gensidig respekt, renlighed og diskretion gives og ønskes.
... og nej. Jeg tilbyder stadig ikke samleje. Udelukkende oralsex ;)
Skriv endelig hvis der er yderligere spørgsmål eller endnu bedre: Ved interesse :)

Mange kys og kram,
''Sarah'' <3

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Vil stadig gerne høre om hun er blevet støre da hun nu skriver xxl ??

Skrevet

Noget større er hun blevet. Men hun sutter og suger din pik til sidste dråbe. Og for satan hun suger. Ingen klynk eller mishagsytringer når så først spermen sprøjter....det klarer hun uden brok. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.