Hop til indhold

Advarsel: Peachpuss er kun 17

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Peachpuss er kun 17, så hende skal man nok holde sig fra. Det sagde hun i hvert fald til mig. I øvrigt som det første hun sagde. Så måske det var en fælde fra en eller anden børnesagsforkæmper eller hvad nu end. I hvert fald forklarede jeg at jeg ikke ville indlede et SD forhold til hende, så længe hun var under 18. Så sagde hun pænt nej tak.

Hvis hun skifter navn, så er hun en alvorligt udseende pige, med rødbrunt hår, i en blomstret kjole.

Skrevet

Hun har også haft navnet femdom17

Skrevet

Hej alle

Peachpuss er kun 17, så hende skal man nok holde sig fra. Det sagde hun i hvert fald til mig. I øvrigt som det første hun sagde. Så måske det var en fælde fra en eller anden børnesagsforkæmper eller hvad nu end. I hvert fald forklarede jeg at jeg ikke ville indlede et SD forhold til hende, så længe hun var under 18. Så sagde hun pænt nej tak.

Hvis hun skifter navn, så er hun en alvorligt udseende pige, med rødbrunt hår, i en blomstret kjole.

​Hvilket område hærger hun i?

Skrevet
  • Author

Vestjylland, jeg mener hun skrev at hun er fra Holstebro. Jeg kan ikke checke efterr, hun har enten slettet sin profil eller blokeret mig. 

Skrevet

jeg har anmeldt hende til sugardaters.dk - de oplyser mig at hun tidligere er blevet anmeldt, og at hun har vist pas som dokumentation for at hun er over 18 år..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.