Mr.Nicetime 12 Skrevet 26. April, 2015 hey!ville enlig bare høre om der er nogle som har besøgt Hvambabes?http://side6.dk/resultatside/?q=3105kan se der er en som hedder cindy fortiden, og hun ser sku meget sød ud, men hvis det er fake gider jeg ikke bruge tiden på det mvh her fra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 26. April, 2015 Cndy har jeg ikke besøgt, men har besøgt stedet 3 gange i alt, 3 forskellige piger og hver gang har jeg været en smule skuffet. der har ikke været den store entusiasme og indlevelse i øjeblikket fra pigernes side! vil du gerne til Hvam anbefaler jeg Gl. viborgvej 88 istedet. der har jeg været flere gange! stedet er lidt forfaldent men servicen har altid været helt i top!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 26. April, 2015 Har du link champ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 26. April, 2015 de har ingen annonce på i dag! men som regel findes de på Ekstra bladet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg