Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har efterhånden besøgt adskellige thailklinikker i Århus, ingen af disse har kunnet/villet opfylde mit ønske om massage hvor pigen er nøgen fra start af, er der nogle der har kendskab til klinikker hvor dette kan lade sig gøre ? Evt også hvad merprisen er for denne "ydelse"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet 2 steder, hvor hun smider toppen imens hun massere.. Er det nok??

I så fald, så er det Bomhusvej 12 i Gråsten, og Fredericiavej 3 i Vejle.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jeg har efterhånden besøgt adskellige thailklinikker i Århus, ingen af disse har kunnet/villet opfylde mit ønske om massage hvor pigen er nøgen fra start af, er der nogle der har kendskab til klinikker hvor dette kan lade sig gøre ? Evt også hvad merprisen er for denne "ydelse"

​Hej Onkel

 

Det har jeg prøvet flere steder i Århus, men dog ikke ved første besøg. Tror du lige skal tage en "almindelig" tur og så komme igen kort tid efter og fremsætte dit ønske. Både Mali, Aroma og Gong Watpoo leverer denne ydelse i Århus. Det skal lige siges, at jeg i alle tilfældene så ikke kun har fået massage :cool:

 

I Vejle, kan du også få tilsvarende ydelse ved både Kayly Eive og hende i Ribegade 6. Endelig er der Ten i Fredericia - hun er i en liga for sig selv :mrgreen:

 

Der er flere tråde her på EG om alle pigerne/stederne og kontaktoplysninger findes jo altid på thailisten vest ;-)  God fornøjelse med din søgen derude :cool:

 

Hilsen

Huaa Laan

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for 2 hurtige svar, tror jeg napper en tur ude ved Gong-Watpoo i Viby. Jeg kan godt følge dig Huaa Laan mht en "almindelig" tur først....men det eneste sted hvor jeg har være mange gange er hos Nina på Marselisborg alle og det er jo som bekendt for de fleste en anden ydelse hun er mester i. Har for i øvrigt fået fuld pakke med Nina til en rigtig god pris. Selvom hun er oppe i alderen så kan hun altså nogle tricks.

jeg vender lige tilbage når min tur er ovre :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har prøvet det flere gange i Solbjerg ....på Solbjerg Hovedgade bl.a. af Malee, da hun var der ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opdageren

Dav Onkel

Jeg har i årevis fisket efter samme ydelse med skiftende held. Jeg har et bud på, hvorfor det kan være svært for dig at få opfyldt ønsket:

Pigerne spørger sig selv hvad formålet er. Den første halve time ligger du alligevel og kigger ned i gulvet, mens de vimser nøgne rundt omkring dig.

Så de tænker, at det er fordi du gerne vil røre ved dem - og det er det nok i bund og grund også. Så svarer seancen lige pludselig til en omgang bodytobody eller sex og koster 700-1000 kroner. Hvis det bare er fordi du gerne vil kigge på dem, må du langsomt overbevise dem om at det er tilfældet, og så er det min erfaring at du måske kan slippe med 500. Men så skal du også være et helt igennem behageligt bekendtskab.

Det nemmeste er at hvis du kan leve med at nøgenheden kun er i forbindelse med afslutningen. Her er mange af pigerne klar til at vise dig både det ene og det andet, hvis du virkelig værdsætter det.

Og så er det min erfaring at humor er det absolut bedste middel.

Held og lykke. Skriv endelig hvis du finder et super sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid på thaiklinik, om muligt, bestilt en B2B. Ved denne ydelse er pigen nødt til at smide tøjet samtidigt med, at man har sendt et signal om, at man er med på mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du starter med at fortælle du vil have fuld pakke, så har jeg aldrig oplevet at de ikke vil tage tøjet af fra starten. Så beder du om at i lige starter med lidt massage før løjerne tager fart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen tak for mange gode input...jeg tog turen til Gong-Watpoo i Viby. Blev modtaget af en ok pæn pige der heldigvis mht mit forehavende talte en smule dansk. Jeg fik hele pakken for 800,- spurgte en ekstra gang om hun ville være nøgen fra start af, hvilket hun bekræftede. Af med klunset hovedet ned i madrassen, til et par sure håndklæder :-(. Ind kommer pigen som jeg desværre ikke fik navnet på. Massagen starter, en underlig gang stressende berøring, jeg kæler for hendes ben og lår og er helt sikker på at hun er nøgen som aftalt, heldigvis skal jeg efter ca 15 min om på ryggen. I den forbindelse smider hun tøjet...,snydt tja en smule. Dog åbenbarer der sig en skøn krop for mig, jeg får hele turen og slutter i en 69 er. Summa summarum en oplevelse på godt og ondt...sure håndklæder trækker meget fra i min verden, blev heller ikke tilbudt bad :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opdageren

Godt gjort, Onkel! Og fin pris :-)

Hvor lang tid var du dér? Og var der gummi indblandet i 69'eren?

Jeg skal nok skrive hvis jeg falder over noget bedre. Så i øvrigt at Aroma på Ringgaden var i EB i dag, så de har nok ikke helt så meget business som de kunne tænke sig. Så måske skulle man kigge forbi der og få et godt tilbud :-)

Redigeret af Opdageren
kom til at tænke på noget jeg gerne ville tilføje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Godt gjort, Onkel! Og fin pris :-)

Hvor lang tid var du dér? Og var der gummi indblandet i 69'eren?

Jeg skal nok skrive hvis jeg falder over noget bedre. Så i øvrigt at Aroma på Ringgaden var i EB i dag, så de har nok ikke helt så meget business som de kunne tænke sig. Så måske skulle man kigge forbi der og få et godt tilbud :-)

Aroma venter på ny forsyning af unge piger, så måske derfor forretningen kører på lavt blus og har behov for annoncering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet 2 steder, hvor hun smider toppen imens hun massere.. Er det nok??

I så fald, så er det Bomhusvej 12 i Gråsten, og Fredericiavej 3 i Vejle.. 

hvordan er pigerne på den klinik i vejle og priser?

 

Redigeret af anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan er pigerne på den klinik i vejle og priser?

 

Jeg var der kl 04 om natten, så ved ikke om der er andre om dagen, men hende jeg fik var sådan set ok. Sidst i 30'erne vil jeg tro.. Dejlig krop...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...