Hop til indhold
Luksus

Orgasme uden udløsning

Recommended Posts

I en anden tråd blev der snakket om forskellen på mænds udløsning og deres orgasme. Flere mænd får sjældent en orgasme når de får en udløsnlng. Ja i det hele taget kan orgasmen ofte syntes svær at fremprovokere, mens udløsningen kommer blot ved at spille pik.

Jeg kender dog flere måder at fremprovokere en orgasme uden udløsning. En af metoderne er endda utrolig simpel. Og jeg vil i denne post dele denne teknik med jer.

Først og fremmest gælder det om at ligge på ryggen. Personligt er mine orgasmer er altid kraftigst, hvis jeg ligger på ryggen. Dette gælder altid og altså ikke kun i forbindelse med denne teknik.

Den simple teknik til en orgasme uden udløsning foregår også på ryggen. Du skal dog starte med at "montere" en prostata stimulator. En Nexus Neo eller en Aneros Helix Syn er gode steder at starte, hvis du ikke allerede har en. Husk glidecreme.

Hvis det er første gang du bruger en prostata stimulator, så skal du nok lige lade kroppen vende sig til den, ved at ligge med den en halv time inden du fortsætter. Men hvis du har erfaring med en sådan, så fortsæt blot til næste trin med det samme.

Du ligger nu helt flat på ryggen. Så løfter du benene op til lodret, mens overkroppen stadig ligger ned (se billede). Du bøjer altså i hoften. Og så kommer du i himlen! Ja det er faktisk alt... I denne stilling vil orgasmen komme rullende øjeblikkeligt. Og den vil blive ved, så længe du holdet benene oppe. 1 minut, 10 minutter, 30 minutter... Du vælger selv. Fokuser på din vejrtrækning og spænd let op i underlivet. Du kan styre intensiteten vha vejrtrækningen. Lange indåndinger giver styrke i orgasmen og lange udåndinger giver pause.

Du kan også sænke benene igen, hvis du har brug for en pause.

Nogle fyrer skal de have hård pik før metoden virker. Andre skal ikke.

Efter nogle sessioner på denne måde vil du måske kunne fremkalde orgasmen uden en prostata stimulator. Og uden at løfte benene. Blot ved at ligge på ryggen og spænde de rigtige muskler eller ved at kæresten sender dig hotte blikke. Så bliver det rigtigt sjovt; når hun kan være med til at styre det på denne måde.

Ud over denne teknik med benene, så vil jeg også gerne sætte fokus på prostata stimulation. Det er et fantastisk værktøj til at give stærkere orgasmer med og uden udløsning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad siger pigerne til, hvis man har en prostata stimulator med, når man besøger dem? 

 

@truth: Spændende. Han lyder seriøs og dygtig på området. Men han er noget tilbageholdende med at dele sine teknikker på sitet. Øv. Så skal man komme på hans kursus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@truth: Spændende. Han lyder seriøs og dygtig på området. Men han er noget tilbageholdende med at dele sine teknikker på sitet. Øv. Så skal man komme på hans kursus.

​Ja ik, men han holder kortene tæt ind til kroppen. Jeg er ikke selv helt klar til det endnu, men satser på at tage kurset på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad siger pigerne til, hvis man har en prostata stimulator med, når man besøger dem? 

Der er ikke andet for end at spørge pågældende pige(r), du har lyst til at besøge. ​Personligt havde jeg en håndfuld af de faste gæster, som nu og da havde diverse legetøj med til brug på dem selv. Det var dog noget, der blev implementeret i legen efterhånden - jeg er aldrig blevet spurgt ved første møde.

Men om det er en ny eller en fast pige, så spørg da. :) Som med så mange andre ydelser: Nogle er ikke til det. Andre vil sige ja. Andre igen vil sige ja ved nærmere bekendtskab. 

Jeg kan i øvrigt tilføje fra den modsatte side, at jeg som yder meget, meget ofte har oplevet, at orgasmen og/eller udløsningen har været meget kraftigere ved samtidig analpirring (det være sig med eller uden legetøj) mens penis bliver stimuleret. Det har faktisk været ret fascinerende at betragte. ;)

Mvh,

/Gina. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bliver ofte spurgt om jeg har det legetøj - men jeg er af den overbevisning at man bare ikke deler legetøj der skal op i fissen/røven.... der har man sit eget!!!

men jeg vil meget gerne have at gæsterne tager det med til brug på dem selv - for det er da sjovt input i legen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin  er det en opfordring  

​altid -  at kunden har eget legetøj med  koster ikke ekstra og hvis det giver gæsten den bedre/perfekte oplevelse - så klart...  det er  jo det optimale vi går efter, så hvad end der kan gøre det bedre er jeg da frisk på at inkludere

det er først hvis jeg skal til at gøre andet og mere at jeg ville tage ekstra for det - at gæsten har eget legetøj eller penisringe eller hvad ved jeg med - det er bare en bonus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...