Va2 1 Skrevet 25. April, 2015 Jeg havde igår besøg af Sofie fra Århus. Dejlig sød pige, nem at snakke med, hendes krop var præcis som på hendes billederne.Hun startede med at give mig en sutter, som bare var perfekt våd og godt tempo. Hun gjorde det til en lidenskab at sutte, og den måde hun bruge sin tunge og læber gjorde det utroligt svært at ligge stille. Det kom bag på mig at jeg ikke kunne holde min udløsning tilbage. Hun tog mit sperm i munden og slikkede mig helt ren, bedste sutter ever. Bagefter lå vi og snakkede lidt mens jeg blev mere lystig igen, spurgte om vi kunne nå en omgang mere, ingen problem sagde hun, du har jo den tid du har betalt for Hun suttede mig op igen og fik kondom sat på, først red hun mig og hun var virkelig dejlig stram. Jeg var utrolig imponeret af den stramhed hun havde, det var som at kneppe en jomfru. Doggi var det bedste, hun stønnede så frækt og stillingen gjorde hende bare mere stram. Hun er sådan en lille sexkilling og kunne ikke få nok af hendes krop. Ledte herinde efter en anmeldelse, men kunne intet finde, så syntes lige jeg vil bidrage lidt til fælleskabet. God weekend til alle, min start på weekenden var perfekt. Lækker pige og dejlig sex http://www.sexpiger.dk/Sofie94Hilsen den imponeret fyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg