Hop til indhold

Club34 lukker

Featured Replies

Skrevet

har været der en enkelt gang i 2013! og det var da et skønt sted! fin fin stemning og søde piger i baren! og den frække fadøl!!!!!!! 

Club34 R.I.P

Skrevet

Trist - det er jo dansk kultur der lukker. Har også kun selv været der 1 gang :) 

Skrevet

har været der en enkelt gang i 2013! og det var da et skønt sted! fin fin stemning og søde piger i baren! og den frække fadøl!!!!!!! 

Club34 R.I.P

Den frækkert fadøl fåes lidt længere nede af gaden, på club 18 :-)

Skrevet

så er der stadig grund til at besøge hovedstaden!

Skrevet

Har en gang stukket hovedet indenfor...mage til sur stodder skulle man lede længe efter!

Fint lortet lukker... Hans kendskab til kundeservice og forståelse for lidt usikre ungersvende kunne ligge på bagsiden af en af gamle 5 ører "model Anker"....(lille, rød og rund og ikke en skid værd)

Redigeret af McQueen

• 5 months later...
Skrevet

Jeg opdagede, at Club34s hjemmeside stadigvæk er oppe og mailede dem derfor for at spørge om de har åbnet, og ja, de har åbent.
Måske har de fået nye ejere?

Skrevet

Jeg talte med den 'gamle' ejer dernede for et par måneder siden. Han benægtede at han på noget tidspunkt havde overvejet - det var alene rygter sagde han. Men i forlængelse af det sagde han også, at han var ved at alliere sig med nye kræfter, som skulle overtage biksen på et tidspunkt.

Skrevet

Jeg talte med den 'gamle' ejer dernede for et par måneder siden. Han benægtede at han på noget tidspunkt havde overvejet - det var alene rygter sagde han. Men i forlængelse af det sagde han også, at han var ved at alliere sig med nye kræfter, som skulle overtage biksen på et tidspunkt.

Det er jo dejligt, så må jeg forbi Club34 en af dagene :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.