Hop til indhold
Gæst

Erfaringer med Rung-rueng på Pile AlleErfaringer

Recommended Posts

Gæst

Jeg har haft dette lille sted på Pile Alle lige overfor Søndermarken i tankerne.

Ejeren sidder egentlig meget sød ud på deres hjemmeside..www.rung-rueng.dk

Har nogen gode erfaringer med stedet og evt. hvad man tilbyder.

For jeg har ikke rigtig kunne læse mig til noget og derved danne mig et overblik omkring stedet...

Jubiii

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft dette lille sted på Pile Alle lige overfor Søndermarken i tankerne.

Ejeren sidder egentlig meget sød ud på deres hjemmeside..www.rung-rueng.dk

Har nogen gode erfaringer med stedet og evt. hvad man tilbyder.

For jeg har ikke rigtig kunne læse mig til noget og derved danne mig et overblik omkring stedet...

Jubiii

Hvis du skriver "raueng" i søgefeltet så kommer der altså nogle anmeldelser frem.

Har aldrig mødt nogle af dem på billederne, som har ligget på hjemmesiden de sidste

mange år.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for input...

Jeg har læst beskriverne, men de er mere end et halvt år gamle og der sker jo meget på klinikkerne engang imellem...

Så det kunne jo være at der sad en ude i de små stuer og havde været der fornylig...

Jubiii

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde min første oplevelse med thai massage på dette sted. Det var for ca 10 år siden og var en ret sjov oplevelse.

En dag trillede jeg forbi på cykel og lagde mærke til et skilt om massage til 300 kr for en time. Jeg havde hold i nakken og var klar på noget massage. Var ikke interesseret i seksuelle ydelser, og havde ikke rigtig nogen ide om hvad der ventede mig. Da jeg kom ind sad der nogle ret frække thaipiger og grinede lidt af min ankomst - en meget ung og lidt genert fyr. Nu kunne jeg godt lægge to og to sammen, men jeg tænkte at de måtte kunne gi en massage, når nu de reklamerede med det uden for. Jeg spurgte efter en times massage og de bekræftede "yes one hour 300 kr" Jeg gik med pigen, som så lidt afdanket ud, ind på værelset, tog t-shirten af, men beholdte bukserne på og lagde mig på sengen. Hun satte sig over skrævs på numsen af mig, hvor jeg kunne mærked hun ikke havde trusser på. Hun lavde lidt bollebevægelser på min røv mens hun sagde " Hmm - only massage?" Lidt efter gik hun med ordene "one moment..." Efter et par minutter kom den til dato mest gudesmukke thaipige jeg har mødt, ind til mig på værelset. Store naturlige bryster gemt løst bag en t-shirt og ellers kun iført trusser. "You want massage?" "Yes" fik jeg fremstammet. "Then you have to tak all of your clothes off..." sagde hun lidt bestemt! Som sagt som gjort - og fik jeg min første olie-massage, mens vi sludrede om løst og fast. Hun fortalt bl.a hvor hun boede, og at hun nogle gange følte sig lidt ensom - i min naivitet fik jeg selvfølgelig ikke luret den skjulte invitation - hvilket jeg har ærget mig over mange gange siden. 

Da massagen var færdig, havde jeg fået så meget lir, at jeg selv spurgte til andre ydelser. Jeg fik et lækker HJ med fri passage til hendes "privats" og slap 500 kr i alt efter en god halvanden time. Af en eller anden grund vendte jeg ikke tilbage til thai-massagen før mange år efter, men denne oplevelse tænker jeg ofte på når jeg besøger andre klinikker, hovedsageligt for at få god massage. 

Jeg har ikke været på stedet siden, og kommer der nok ikke igen, så jeg kan desværre ikke svare på TS's spørgsmål, men nu synes jeg ikke I skulle snydes for denne 10 år gamle anmeldelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

....tak for det sjov, historiske indspark....

Ja, måske man bare skal springe ud i det i den kommende tid, og håbe at der gemmer sig en ung smuk Thai-kvinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg

...... Jeg har læst beskriverne, men de er mere end et halvt år gamle og der sker jo meget på klinikkerne engang imellem...

Johhda, såmænd så.

Du har helt ret. Men hvad med, at du f.eks selv ydede en pionerindsats ved at besøge stedet ? Så fik vi helt friske efterretninger​!

Del dette indlæg

Link til indlæg

....tak for det sjov, historiske indspark....

Ja, måske man bare skal springe ud i det i den kommende tid, og håbe at der gemmer sig en ung smuk Thai-kvinde...

​Hej Jubii,

Nu ved jeg ikke om du har brugt dine spareskillinger andet steds men tænkte jeg så ville teste stedet, for jeg har heller ikke været der før. Der gemmer sig rigtig nok en smuk ung Thai prinsesse, som den dag var Ploy men tro der skiftes lidt ind imellem. Indgangen er ikke så diskret til gengæld står man ikke og venter i lang tid førend der bliver åbnet op. Bestilte 1 times hård massage til 500 DKK det kan fås billigere men så bliver det også blød massage og den dag skulle det være lidt hårdt. Da der var 5 min igen blev jeg tilbudt en hånd trold men ellers var der ikke antydninger til noget frækt under selve massagen. Massagen var rigtig god uden for meget olie plaskeri og blev æltet godt igennem, dog ikke på højde med Hanna men hun er en klasse for sig selv.

God tid til håndtrold ikke dette high speed men en langsom 2-takt fiskekutter men hun høre lige hvad ens referencer er og 300 Dkk ar givet godt ud.

Måske vi for din beretning Jubii 

/giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Giraffen

Jeg var forbi for en måneds tid siden. Jeg har fået oplyst, at Bee fra Hellerupvej og tidligere Aalborggade var kommet til klinikken. Dejlig kvinde. Hun optræder ligeledes på hjemmesiden sammen med ejeren.

Hun er super sød og smilende, samt meget nærværende, når hun giver en omgang tantra med efterfølgende HJ. Hun er dog ikke helt oppe i Ju klassen fra Kalasin Thaimassage efter mit skøn. Lidt mit stamsted..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte klinikken i min ferie for et par måneder siden. Jeg fik massage af en relativt moden kvinde. Der var ingen kemi mellem os, men jeg valgte at

hjælpe hende med billetten hjem til Thailand ved få et HJ mens hun var nøgen. Desværre husker jeg ikke hendes navn.

Jeg gentager ikke oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...