Hop til indhold
Niki Geisha

Når en utilfreds gæst vender tilbage.

Recommended Posts

Jeg havde en oplevelse i denne uge, som jeg bare lige vil af med.

Kort fortalt:
Et nyt nummer ringer, gæsten vil gerne vide om jeg er ledige inden for de næste 10 min.
Jeg oplyser at det er jeg.
Han ankommer. Og jeg ser til min overraskelse af det er en gæst, som før har besøgt mig.
Bliver glad, og hilser pænt på gæsten, og fortæller at jeg er glad for at se ham igen.
Han kigger op og ned af mig, og fortæller ordret: "Nå, det dig! Næ, det har jeg sgu ikke lyst til...!!"
Jeg åbner døren, og siger at det er jo hans valg.
Og ude er han.

Ikke fordi jeg ikke får afvisninger. Jeg er en speciel type. Den buttede asiatiske søde pige.
Jeg er ikke for hvem som helst.
Men en gæst som har besøgt mig. Som har leget med mig. Det var en first timer.
Jeg prøver at give den bedste service, og den bedste side af mig hver gang.
Derfor gør det mig lidt ked, når gæsten vælger at besøge mig igen, og efterlade de ord i mit sind.
Så please kære gæster, tænk over hvad i siger. Vi er også mennesker.
Tjek altid billeder, og evt. navn. Jeg har altid brugt samme navn, og man vil derfor altid genkende mig.

Ordene og måden det blev leveret på, gjorde at jeg lukkede min butik tidligere end beregnet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi alle sammen til tider løber ind i enten psykopater eller blot ondskabsfulde idioter. Det er næsten ikke til at undgå. Selv håndtere jeg det ved at anse dem for ikke at være det skidt værd, der er under mine sko. Det hjælper også fordi jeg dermed indser, at de for mig ikke er værd at bekymre sig over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har oplevet at en samme fyr kom næsten hver gang, at jeg var på vagt og sagde nej tak...! Lidt komisk alligevel.. Blokerede ham jo selvfølgelig til sidst. Havde samme nummer og annoncetekst hver gang... 

Jeg kan godt forstå at du blev ked af det, men alligevel ikke. Du kan ikke lade en anden person diktere hvordan du skal have det med dig selv. En anden gang ville jeg nok spørge ham hvorfor han havde behovet for vende tilbage og derefter sige at folk født med to røvhuller alligevel ikke er velkomne hos dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist når folk opfører sig på den måde. Jeg har svært ved at gå selv første gang, selv om jeg ikke synes at pigen svarer til annoncen. Jeg har indtrykket når jeg læser herinde, at flere har det sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bogen hedder mit liv som Geisha !

Men jeg vil skrive mit liv med Geisha, Du har bragt så mange så meget glæde smil og oplevelse 

Vi er sikkert mange der føler med dig, for dig. 

Du er sød naturlig dejlig med smittende humør...... :-D

Hver gang jeg besøger dig tænker jeg, endelig fristed afbræk og genopladning af batterierne.

Du er en sand Glædepige spreder glæde smil godt humør og så du i sandhed en pige der ka fjerne spænding fra tå til top. ;-)

 

 

Kære Niki du må på ingen måde spilde din tid og energi på at tænke over så trist sølle og sørgelig et individ.

mvh

Monaco

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Mit kendskab til branchen er relativt kort, det har lige rundet de 12 måneder, men når jeg engagerer mig går jeg all in. Det jeg hører fra pigerne er, at der en del af opkaldene, hvor det tydeligt er en hånd der holder telefonen og den anden er beskæftiget andetsteds...

Ca 1/2 delen af de kunder der har bestilt tid møder op - af de der møder op går hver femte igen - dette på trods af vellignende billeder etc. 

Kære glædespiger - I har ikke valgt en nem branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv, en kedelig oplevelse. Men altså pli og dannelse er jo en mangelvare i Danmark. Vi er stadig nogle bondeknolde.

Man kan jo sige, at han bare var ærlig. Men det kan da serveres på en mindre nedladende måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ca 1/2 delen af de kunder der har bestilt tid møder op - af de der møder op går hver femte igen - dette på trods af vellignende billeder etc. 

 

​Meget overraskende. Ville ikke selv drømme om bare ikke at dukke op. Og har aldrig kunne få mig til at gå igen.

Det forklarer måske lidt hvorfor VI oplever at en stor del af pigerne ikke respekterer vores tidsreservationer, men tit får os til at vente udenfor i iskold vejr, fordi de har taget en anden kunde ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en enkelt gang kommet til at besøge en pige igen på det nu nedbrændte Hovedvejens Perle, som jeg ikke havde tænkt mig, da hun havde snydt mig på tiden første gang og gjort mig hurtig færdig, selvom jeg havde bestilt en hel ½ time - men jeg havde ikke kunnnet undersøge, hvem der var på vagt og mødte så bare op sent på aftenen. Blev dog vel taget imod - nærmest ligesom Geisha tog imod kunden, der gik igen - jeg valgte dog med den velkomst at blive - også fordi jeg var ret horny - og det blev en lidt extraordinær oplevelse, da hun foreslog at vi skulle gå ovenpå til det mørke kammer og prøve lidt pirringsbondage - og det endte med at jeg fik hendes direkte telefonnummer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en enkelt gang kommet til at besøge en pige igen på det nu nedbrændte Hovedvejens Perle, som jeg ikke havde tænkt mig, da hun havde snydt mig på tiden første gang og gjort mig hurtig færdig, selvom jeg havde bestilt en hel ½ time - men jeg havde ikke kunnnet undersøge, hvem der var på vagt og mødte så bare op sent på aftenen. Blev dog vel taget imod - nærmest ligesom Geisha tog imod kunden, der gik igen - jeg valgte dog med den velkomst at blive - også fordi jeg var ret horny - og det blev en lidt extraordinær oplevelse, da hun foreslog at vi skulle gå ovenpå til det mørke kammer og prøve lidt pirringsbondage - og det endte med at jeg fik hendes direkte telefonnummer ;-)

​Havde ellers fået indtryk af at du ikke var til sex i mørke kamre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki :)

Først vil jeg sige, at det da er mega irriterende, at manden ikke kan hitte u'a, hvem han har besøgt. At han så heller ikke evnede at komme ud af det på en diplomatisk måde, gør det ikke meget sjovere for dig.

Men uanset hvor meget man giver af sig selv, og uanset hvor meget entusiasme man kaster efter sine besøgende, vil der altid - uden undtagelse - stadig være mænd, der bagefter ikke synes, man var noget særligt. Det her var så første gang du oplevede det, og situationen var bestemt irriterende for dig... Men det kommer til at ske igen. Om det så bliver på den måde, i en anmeldelse eller det bare aldrig kommer dig for øre. For vi kan ikke være stjernen for alle mænd.

Derfor skal man udvikle lidt hård hud i denne branche, selvom vi er nogle følsomme kvindfolk. :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da lidt eller meget tankeløst af ham. Han behøver så ikke at være en idiot, alle kan lave tanketorsk nogen mennesker mangler bare pli, eller kalder en spade for en spade men jeg synes nu også at det er legalt at afvise en, bare på en pæn måde. det kan være svært for mange. jeg har aldrig selv gjort det altså afvise en det er jeg alt for nysgerrig til, men et par gange havde jeg ønsket at jeg havde sagt nej tak.  

Men er det dit problem? Hvis det var dit problem skulle du blot være en som gør som han forventer du gør eller overhovedet ikke være oprigtigt og give ham falske forhåbninger for at redde et par 1000 kroner. big bussiness

Men sådan er du ikke, har svært ved at tro det

Men jeg tror nu ikke du skal ligge alt for meget i det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at man ikke kan gøre alle tilfredse.
Nogen vælger at gå med det samme, andre tager chancen med pigen alligevel (nogen vil bagefter have haft en dårlig oplevelse eller blevet glædelig overrasket).

Som så mange andre piger i branchen, koder jeg mine gæster ind på min mobil.
På godt og ondt.
Og ja, hård hud er da kommet, men har stadig meget at lære. Og det at få endnu mere hård hud, skal nok komme.

Synes bare det var en rigtig øv oplevelse, som egentlig også viser hvordan vi er/kan være som mennesker.
At vi ikke altid tænker over andres følelser.
Og dem som modtager andres domme, ikke altid har det nemt med at sige "Det du sagde/skrev der, det synes jeg faktisk ikke var i orden"
Var det en af mine venner eller veninder eller familie, havde jeg sagt det direkte til dem. Også selvom der var gået et par dage.
Men her stå man. I alt for lidt tøj. Og modtager en dom, bedømmelse og attitude, som borer sig lang ind under huden, at det flere dage efter kan give ubehag ved at tænke på det.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Og ja, hård hud er da kommet, men har stadig meget at lære. Og det at få endnu mere hård hud, skal nok komme.

​Kære  Niki Geisha
Ja – hård hud  er godt men kan let blive et tveægget sværd – man skal kunne mærke når man brænder sig ellers går det let helt galt – balancen er nok den største udfordring.

God vind herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan har han fundet frem til dit sted, uden at opdage at han havde besøgt dig før? 

Måske han er 50% sinke og 50% idiot :D 

​Hvis nu stedet har forskellige piger på hver dag, og samtidig modtager uden tidsbestilling.

Måske er han bare 50% fortovsgæst og 50% kold i røven, da han jo desværre i denne situation er dækket ind af anonymiteten..:grin:

En afvisning skal selvfølge foregå på en ordentlig og høflig måde..:)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis nu stedet har forskellige piger på hver dag, og samtidig modtager uden tidsbestilling.

Måske er han bare 50% fortovsgæst og 50% kold i røven, da han jo desværre i denne situation er dækket ind af anonymiteten..:grin:

En afvisning skal selvfølge foregå på en ordentlig og høflig måde..:)

VH Ludvig.

Ah, tænkte at hun var PD :)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var Privat/diskret, da det er det, jeg mest er til. 

Så gæsten har ringet direkte til mig, og har derved fundet det via Ekstra Bladet eller i en online annonce. 

 

Men heldigvis er det weekend, og jeg kan lade op til en ny uge og til nye gode oplevelser med mine gæster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Niki,

Op med humøret - der er simpelthen bare nogen mennesker der ikke er helt "færdig bagte" .... og ham du omtaler, er nok typen der mister alt blod i det store hoved, når det lille begynder at vågne - og så må man sige at hans hjernekapacitet har kørt på reduceret kraft .. alternativt, at han bare kronisk går igennem livet som semi retarderet. Og noget kunne svagt tyde på, at han også er bagud på opdragelses-kontoen ... (men pris dig dig glad for, at han i det mindste sagde fra, i stedet for en halv tvær uoplagt kunde igennem en halv/hel time ..)

:-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...