Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa .

Ja så nåede jeg lige forbi kat i det indre af randers inden jeg forlod byen igen.

Havde læst lidt om hende herinde så derfor valgte jeg kat,  der er jo ellers nok thai steder i den indre by , tror jeg talte 4 til 5 steder inden for en radius af 200 m ,  hård konkurrence ?? .

Nå det kommer os konder til gode :) .      Besøget ....  jo det er jo et lille ydmygt sted uden bad, men ellers rent og pænt, hun er en lille spinkel thai med masser af smil - grin og sjov , taler fint dansk .

Hun er rigtig dygtig til at bruge fingrene både til alm. massage delen men også til at pirre og masseger de ædlere dele både bagfra og forfra, hun giver også et super blow :-P .

En time 700kr , hun gjorde det godt.

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lader til hun har haft "en af de gode dage" den dag du var på besøg.:shock:

Hejsa,  har hun mange dårlige dage ?, eller har du været uheldig .

Havde godt nok en fornemmels af at det ikke kørte helt stabilt, der skulle havde været en medhjælpe men hun kom ikke  mens jeg var der selv om hun ringede et par gange .

Det var også meningen jeg skulle havde haft fuld pakke , men det ville hun ikke :::: Af den ene eller anden årsag ??    det skulle jeg så med medhjælperen men hun kom jo ikke så derfor blev det ved hand og blow,  som hun gjorde rigtigt godt.

VH

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Hejsa,  har hun mange dårlige dage ?, eller har du været uheldig .

Havde godt nok en fornemmels af at det ikke kørte helt stabilt, der skulle havde været en medhjælpe men hun kom ikke  mens jeg var der selv om hun ringede et par gange .

Det var også meningen jeg skulle havde haft fuld pakke , men det ville hun ikke :::: Af den ene eller anden årsag ??    det skulle jeg så med medhjælperen men hun kom jo ikke så derfor blev det ved hand og blow,  som hun gjorde rigtigt godt.

VH

​Hvis du læser nogle af de gamle tråde er der en del som har oplevet svingende humør fra kat.

Jeg har aldrig haft noget at udsætte på hende, jeg har altid fået en rigtig god behandling.

Den med manglende fuld pakke kan hun jo ikke gi' når hun er alene – nogle skal passe døren ;) – og medhjælperen var jo ikke dukket op. ;)

I øvrigt får man vist ikke altid fuld pakke med kat før hun kender dig lidt.

Redigeret af mature man

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nummeret 50 21 50 22 virker ik eller er det bar mig?.. Eller er der nyt nummer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nummeret 50 21 50 22 virker ik eller er det bar mig?.. Eller er der nyt nummer 

​Hvis det er i dag du har prøvet (ved frokosttid og frem) så:

Kat har måske bare haft travlt ;)

- sammen med mig.

Hun tager ikke telefonen når vi er sammen. :-P

Allenfals: Nummeret er korrekt og det virker.

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Hvis det er i dag du har prøvet (ved frokosttid og frem) så:

Kat har måske bare haft travlt ;)

- sammen med mig.

Hun tager ikke telefonen når vi er sammen. :-P

Allenfals: Nummeret er korrekt og det virker.

/Soi

Det umuligt at komme igennem den er altid slukket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så skriv dog en sms, der plejer at være hurtig respons, max en time

Hehe har jeg prøvet der skete heller intet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

Nu har jeg efterhånden besøgt Kat en hel del gange og jeg overraskes også herinde hvor stor forskel der må være på kemi! Jeg har da oplevet Kat mindre entusiastisk, men endnu aldrig fået andet end en kanon massage og et godt veludført handjob som hun kan til UG HVER gang. Men når der så er GANG i kat, så er hun eminent og bruger fingre tunge ansigt, krop steder du ikke havde drømt om kunne føles så godt! Jeg har fandme aldrig siddet på alle 4 med en finger i nummeren og en thaimund mellem benene og fået så vild en orgasme som hos Kat! :)

Så jeg tager hendes dårlige dage med et smil og nøjes med mit handjob og massage!

Dnif 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne tilslutte mig mængden med gode oplevelser hos Kat. 

Jeg har aldrig fået en dårlig massage derinde, men igår ville jeg lige gå skridtet videre og prøve et BJ.

Hold nu kæft det var godt. Jeg er normalt ikke til alt det pilleri ved nummeren, men ved Kat, så kan man ikke undgå at lide det. Hun kan sq nogle tricks. Og super Blow. 

Så er du til en sikker massage og en himmeltur, hvis hun er i stødet, så er det Kat du skal vælge. 

Redigeret af D-tox
Kun den første halvdel kom med i postet i første omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man spørge... Er der ingen af Jer der har oplevet, at få en kønssygdom, efter oralsex med en af pigerne?

Eller hvordan forholder I Jer til det?

Jeg var hos Kat for nylig, og har siden været bekymret, om det er nogen man nu burde blive testet for...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Må man spørge... Er der ingen af Jer der har oplevet, at få en kønssygdom, efter oralsex med en af pigerne?

Jeg var hos Kat for nylig, og har siden været bekymret, om det er nogen man nu burde blive testet for...

nej aldrig, selv om jeg har haft ubeskyttet oralsex med mange kvinder over årene. Risikoen er der, men må være meget lille. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand

har du været ubeskyttet er du i min verden tåbelig , oral er risici noget mindre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...