Hop til indhold
Sexdyretxxx

KATI Århus !!!!!!!!!!! Et must !!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Så det er min tur. 

Jeg har mødt Kati to gange i denne uge. Heldigvis bor jeg tæt på Århus ;)

Jeg er en ung fyr og har haft et par gode knalds. Meeeeen.....

Det med Kati var noget andet... Det var fantastisk... Hun er en diamant i branchen i den del af Danmark. 

 

Jeg vil ikke går i detaljer. Men jeg kan sige at jeg har mødt 3 GP - Anna fra Letland Århus Havn sidste år, Allesia Århus C sidste måned og Kati var den sidste og helt klart den bedste !!!!!!!!!!!!!

Det var mere end GFE... Vi forstået hendenen uden et ord... Man kan blive  afhænget af hende... 

 

I skal alle sammen passe godt på hende !!!!!!!!!!!!!!!!!! Der er ikke mange sådan piger i vores lille Danmark !!!!!

 

Glæder mig allerede til næste gang hun kommer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det er min tur. 

Jeg har mødt Kati to gange i denne uge. Heldigvis bor jeg tæt på Århus ;)

Jeg er en ung fyr og har haft et par gode knalds. Meeeeen.....

Det med Kati var noget andet... Det var fantastisk... Hun er en diamant i branchen i den del af Danmark. 

 

Jeg vil ikke går i detaljer. Men jeg kan sige at jeg har mødt 3 GP - Anna fra Letland Århus Havn sidste år, Allesia Århus C sidste måned og Kati var den sidste og helt klart den bedste !!!!!!!!!!!!!

Det var mere end GFE... Vi forstået hendenen uden et ord... Man kan blive  afhænget af hende... 

 

I skal alle sammen passe godt på hende !!!!!!!!!!!!!!!!!! Der er ikke mange sådan piger i vores lille Danmark !!!!!

 

Glæder mig allerede til næste gang hun kommer ;)

​Link :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

If she is better than Anna from Letland, she must be AWESOME!!!

Kati, Please try to come to Odense some day, :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov. Hvad er nu det?? Jeg besøgte hende fredag over middag. For anden gang. Og denne gang en halv time. Hun er, som de fleste også skriver, dejlig, imødekommende, smuk og skøn. Jeg brugte mere end halvdelen af tiden til at slikke hende, fordi hun virkelig nød det og tog imod. Min vurdering er, at hun ikke er "den bedste" til alt - der er mange som kan det samme. Det er måden hun tager imod på, det er måden hun er skruet sammen på og så den lækre bløde hud og en krop med gode former og hun gør alting godt. For mig handler det om, at jeg føler så stor glæde ved den måde hun lader mig nyde hendes krop. Og jo, OK. Hendes blowjob er helt i top.

Hvad er der sket Sexdyretxxx? Hvad ved du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...