Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Daisy Club og havde bestilt at være sammen med Sudoku (på anbefalinger herinde) var dog obs på,  at hun er en meget lille nips.

Hun er virkelig en petit pige men samtidig smuk synes jeg. Efter bad hver for sig, gik hun stille igang med økoblow og det var ok ikke prangende, forsøgte at lave spytlyde, men det var faktisk ok. Hun ville også gerne kysse dybt, og hendes små bryster var der også adgang til. Da jeg tilbød at slikke hende, og i den forbindelse rørte hendes fisse, gav hun tydeligt udtryk for at hun var meget øm (skal lige siges at jeg tror jeg var den første idag), fingrene var ikke tilladt, tungen skulle være meget blødt, trækker mit humør og lyst ned. Hun ville så ha kondom på, og jeg fik da også lillemand op i hende, men meget stille frem og retur, så er det sgu svært at holde begejstringen, nå der fra naborummet lyder høje hyl og bankelyde fra et andet par. Endte med at jeg ønskede mega, og det var hun også med på, og gjorde et rimeligt arbejde med succes med lidt hjælp fra min egen hånd.

Jeg har anbefalet Daisy at hun bevilget Sudoku ferie, da det ikke er til at holde ud, at hun har så ondt når hun passer.

ps. hun havde også en køkkenrulle Fetish, tror hun brugte 4 m på ½  time - også et minus.

Får hun ikke ferie blir hun sgu slidt i stykker til ingen gavn for nogen somm helst.

venligst

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...