Orgasmic 178 Skrevet 24. April, 2015 Jeg søger en tynd pige med en lille røv i nordjylland. Nogen der kan anbefale en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 24. April, 2015 Hey Orgasmic,Hvad med Nicolle? http://side6.dk/resultatside/?q=nicolle23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 24. April, 2015 Prøv at søg på fleur i søgefeltet, der er flere tråde om hende, og osse et eller flere link.Hun er lille og slank/tynd, og sort.Hun har mange positive kommentarer/anmeldelser, de fleste negative er vis fra nogle som ikke har besøgt hende.Men læs selv og få din egen mening/mavefornemmelse om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 24. April, 2015 Fleur bruger falsk markedsføring så hun er udelukket. Nicolle ser dejlig ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 24. April, 2015 Hvis du vælger Fleur fra på falsk markedsføring velvidende at der har været mange positive anmeldelser, så går du glip af en dejlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 26. April, 2015 (edited) Nu har jeg læst hele tråden om Fleur. Den tog virkelig en negativ drejning til sidst men jeg overvejer at prøve hende. Er hun meget tynd eller bare slank? Jeg kan godt lide de ekstremt tynde. Redigeret 26. April, 2015 af Orgasmic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 26. April, 2015 hun er en lille nips som man nemt kan smide rundt.Hun er pænt slank og en lille fast numse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 26. April, 2015 Ved du om analsex er muligt? Jeg mener at jeg har læst det i en annonce et sted men der står ikke noget om det i annoncen på side6. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 4. Maj, 2015 Jeg har været ved hende flere gange og kan kun bekræfte hun er en lille nips. Ang anal.... Så tror jeg ikke det er noget problem, og i øvrigt har hun en del legetøj som ligger på en hylde tæt ved sengen. Så tror hun er til det meste. Hun er meget åben for alt, og en super sød pige. Samt giver hun sig alt den tid du skal ha. Som regel også mere end du betaler for.Kan kun anbefale hende.Mvh Gabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg