Hop til indhold
Orgasmic

Tynd pige med lille røv i nordjylland

Recommended Posts

Guest mature man

Prøv at søg på fleur i søgefeltet, der er flere tråde om hende, og osse et eller flere link.

Hun er lille og slank/tynd, og sort.

Hun har mange positive kommentarer/anmeldelser, de fleste negative er vis fra nogle som ikke har besøgt hende.

Men læs selv og få din egen mening/mavefornemmelse om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du vælger Fleur fra på falsk markedsføring velvidende at der har været mange positive anmeldelser, så går du glip af en dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg læst hele tråden om Fleur. Den tog virkelig en negativ drejning til sidst men jeg overvejer at prøve hende. Er hun meget tynd eller bare slank? Jeg kan godt lide de ekstremt tynde.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været ved hende flere gange og kan kun bekræfte hun er en lille nips. Ang anal.... Så tror jeg ikke det er noget problem, og i øvrigt har hun en del legetøj som ligger på en hylde tæt ved sengen. Så tror hun er til det meste. 

Hun er meget åben for alt, og en super sød pige. Samt giver hun sig alt den tid du skal ha. Som regel også mere end du betaler for.

Kan kun anbefale hende.

Mvh Gabel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...