Hop til indhold

Adelle i Århus C

Featured Replies

Skrevet

Har støvet pungen af, og besøgt​

Adelle

Flot pige, næsten for tynd. Store bryster som er hjulpet på .. (hårde som kanon kugler).

​Ved ikke rigtig om billederne er ægte, pigen er ihvertfald kønnere i virkeligheden.

Hun kom ned for at hente mig, iklædt tynde pink tights, en hvid top .. jeg var helt solgt. Smukt eksemplar :)

Derudover sød pige, oprindeligt fra Kroatien men har boet i London i mange år.

Et besøg værd .. efter min mening.

/...da

Skrevet

Ja smukke piger er altid dejligt :-D. Men kunne du fortælle lidt om ydelse og pris ?

Hovsa 

Redigeret af hovsa

Skrevet

Lyder lækkert. Hvor er vi henne af i Aarhus? Ved godt at jeg ikke får gaden at vide, men bare cirka :-)

Skrevet
  • Author

Tæt på grønnegade .. 

Pigen ville ha' 800 for 30 minutter, men jeg havde kun en 1000'er . .som hun selvfølgelig ikke kunne gi' tilbage på.

Skrevet

Jeg besøgte Adelle i dag, og kan bekræfte ovenstående. Hun er en virkelig smuk pige, ultra slank, og som mesteryowda skriver, er hendes bryster helt reelt hårde som kanonkugler (lidt et minus i min bog). Jeg tror dog, at jeg ramte en uheldig dag, da hun havde været i byen dagen forinden (ved ikke om dette er grunden, eller om det bare er standard?), men i hvert fald virkede hun pænt uengageret. Jeg havde betalt 800 kr for en halv time, og hun startede med at give lillemand en meget hurtig suttetur (med kondom). Derefter var det ellers rundt i de forskellige stillinger. Hvad der irriterede mig var, at hun allerede efter 5 minutter spurgte mig "do you want to cum in this position?" - Og nej, selvfølgelig ville jeg ikke det, da vi lige var startet. Hver gang vi skiftede position (ca. hvert minut. Hun styrede), spurgte hun mig ligeledes om jeg ønskede at komme i den givne stilling. Til sidst kom jeg ved, at hun red mig. Det var ikke med min gode vilje, da hendes kontante spørgen om hvordan jeg ville komme stressede mig gevaldigt, men det lykkedes. Hun rejste sig derefter op, bad mig tage mit tøj på, og krammede mig farvel. Jeg så på uret da jeg stod på gaden. Kun 15 minutter havde jeg været der på trods af, at jeg havde betalt for en halv time....... 

Summa summarum er Adelle ikke en pige, som jeg vil besøge igen. Hun ser rigtig godt ud, hvilket selvfølgelig er et stort plus, men hvis engagementet ikke er der fra hendes side, fungerer det ikke for mig.

Skrevet

Havde en fantastisk oplevelse med en super smuk pige med dejlige bryster.

Var kørt forkert først menhun ventede sødt på mig. Jeg ville besøge hende nu hvis jeg kunne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.