Jman1982 16 Skrevet 24. April, 2015 Nu har jeg læst lidt skriverig om bly, både possessivet og negativt. Så nu vil jeg også skrive om mine oplevelser med bly, for jeg kan lige så godt indrømme at jeg er bly fan. Bly en en fantastisk pige, når man besøger hende bliver man mødt af dejlig kys og mange af dem, hun er en sød og en meget smillene pige, og man kan ikke andet en af glemme tid og sted, hendes blowjob er bare det beste jeg nogle sinde har prøvet og sexen er også bare godt, man er i centrum og følger sig hjemme. Det er som om at havde en kæreste i 30 min ,når man forlader lejligheden så tænker man hvornår skal jeg komme igen. Så jeg kan kun varmt anbefalede hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 24. April, 2015 Og så en helt ny, der roser hende til skyerne! Nogle gange er det ikke til at forstå, hvad man skal stille op med disse modstridende anmeldelser. Det ville være nemmere at fortolke, hvis anmelderne skrev noget om hvordan de selv var, alderen, deres forventninger, elskovsstilen osv. Men det gør de sjældent.Men i princippet, jo flere, der anmelder, jo nuanceret et billede får vi af pigen. Så velkommen til og tak for anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 24. April, 2015 (edited) Og så en helt ny, der roser hende til skyerne!ahhh - faen heller - med siden 1 marts... altså min første anmeldelse på trustpilot var også 5 stjerner... og jeg var lige blevet oprettet plus - de fleste herinde har jo kun fokus på anmeldelserne, så den her tror jeg roligt kan stå til troende. Velkommen til monsieur Jman1982 Redigeret 24. April, 2015 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jman1982 16 Skrevet 24. April, 2015 jeg er 36 år jeg fik det jeg forventer og bly lever altid op til mine forventinger. Hvordan jeg selv er, ja er nok midt i mellem men det er ikke op til mig at vuder. jep jeg er ny og det kravet mod at skrive her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jman1982 16 Skrevet 24. April, 2015 ahhh - faen heller - med siden 1 marts... altså min første anmeldelse på trustpilot var også 5 stjerner... og jeg var lige blevet oprettet plus - de fleste herinde har jo kun fokus på anmeldelserne, så den her tror jeg roligt kan stå til troende. Velkommen til monsieur Jman1982 Tak madam Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2015 Tak madam JasminIntentionen er god, men jeg tror at det er "mademoiselle" du leder efter her, uden dog at være helt sikker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jman1982 16 Skrevet 24. April, 2015 Intentionen er god, men jeg tror at det er "mademoiselle" du leder efter her, uden dog at være helt sikker...Undskyld men hvorfor blander du dig ?, du har lige haft travlt med at påstå at jeg har 2 profiler og jeg så er besat af Bly hvilket ikke passer!!!.Du skal passe på med sådan nogle påstande. Jeg har kun gode ting at sige om Bly, og kunne aldrig drømme om at tale ned om hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2015 Undskyld men hvorfor blander du dig ?, du har lige haft travlt med at påstå at jeg har 2 profiler og jeg så er besat af Bly hvilket ikke passer!!!.Du skal passe på med sådan nogle påstande. Jeg har kun gode ting at sige om Bly, og kunne aldrig drømme om at tale ned om hende.Det er fint nok min ven. Hvis det ikke passer, så beklager jeg. Det var ikke en påstand, det var en undren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg