Hop til indhold
Guest RasmusL

Prag.

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hej EG 


Så blev det min tur til at besøge det store udland. En lille tur til Prag på forlænget weekend. Turen blev desværre udskudt da et par af drengene meldte fra. Så vi endte med at blive 5

Vi var lidt rundt og se de forskellige klubber, flere af dem er kun stripklubber og der kan ingen ekstra ydelser fås. 

Det ene sted som er værd at nævne er Darling cabaret www.kabaret.cz

Stedet er et stort diskotek hvor der er ca 100-150 piger på hver aften. Vi tog der hen først på aften, betaler 300 cz (100kr) for indgang og kommer ind, der er ingen kunder endnu og der sidder i det første rum vi kommer ind i ca 50 flotte unge piger i 20'erne jeg var ved at falde bagover og i de 4 efterfølgende rum var der ca 15 piger af samme caliber i hvert.

Man kan blive hentet gratis i limousine og kørt til klubben hvis man ringer og bestiller den 

Der er stripshow og andre scene show hen over aften bla. live sex på scenen og stort danse show 

En flaske vodka med sodavand kostede 3000 cz (1000kr)og et glas champagne til en pige kostede 1000 cz (300kr) de drikker ikke andet så det var ret peberet. til en flaske vodka fulgte der et stripshow på ens bord af en pige en selv kunne bestemme. 

Alle pigerne render rundt i undertøj Pigerne henvendte sig, men var ikke så aggressive i deres søgen efter kunder.  

Hvis man valgte at gå med en pige, så tog man elevatoren til 1.sal hvor pigen lejede et værelse af klubben. Værelserne var ca 20 m2 med et podie med en stripper stang. En Sofa og bord og et badeværelse. Når tiden er gået, lyder der en buzzer lyd

30 min kostede 3000 cz (1000kr) og 60 min 5000 cz (1650kr) det er i den høje ende, men virkelig flotte piger.


Den anden klub som er værd at besøge er saune og spa club www.sauna.cz  en rigtig gentlemens club

Klubben ligger kun 100 meter fra darling cabaret der var ca 15 piger på arbejde første aften og 25 anden aften. 

Man betaler 2000 cz (650 kr)for indgang i det får man etPar badetøfler, badekåbe og et håndklæde. alle gæster i klubben gå rundt i morgenkåber og pigerne vimser nøgne rundt. Eller ligger på de hvide lædersofaer 

Klubben er rigtig pæn og stilet med et stort Jacuzzi. en stor og en lille saune med glas næsten hele vejen rundt og der er mad Buffe med i prisen hele natten. 

Priserne i baren er 300 cz (100kr) for en drink og 200 cz ( 70kr) for en øl pigerne drikke alm sprut eller hvad de har lyst til. Så lidt billiger at give drink på denne klub

Stedet er virkelig afslappet de fleste piger ligger på de hvide læder sofaer og daser og pigerne henvender sig stort set ikke til en. Man skal selv tage kontakt eller få øjen kontakt med dem.

Vælger man at at gå med en pige så er det ude bagved hvor alle bruger samme bad, inden man gå videre om til noget som minder om en iglo/telt. Virkelig småt en madras på ca 150 cm x 210 cm som er selv rummet og et lagen som dør. Ret dårligt lavet

Pigerne som jeg gik med brugte et gammeldags ægge ur som sagde tik tik lidt discount og turn off.

Prisen for 30 min er 1600 cz
Og 3200 cz for 60 min

Alle priser både på ydelser og drinks ligger i baren på lamineret papir så ingen skal spørge eller er i tvivl. 


Darling cabaret

Diskotek med Høj musik og dyrer priser. men et virkeligt stort udvalg af flotte unge piger og lækre værelser


Spa og sauna club

Virkelig hyggeligt og afslappet sted 
Med pæne unge piger og rimelige priser dog er hyggerummene rigtig dårlige. 

 

Veksler man dernede så er kursen ca 2,9 og her hjemme ca 3.6
Så på turen regnede jeg med 
100 kr = 300 cz


Håber at andre som skal til Prag kan bruge denne anmeldelse :-)

/Rasmus

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse har selv været på darling nogle gange, super fine piger, men ja i den lidt dyre ende, tog engang en gadetøs hjem til mit hotel for 1000 af deres penge for et par timer, det var sgu billigt og godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...