Hop til indhold

Recommended Posts

Der bliver skrevet rigtig meget om alle de steder hvor man kan få alle mulige ekstra ydelser, men jeg syntes at de 2 damer Hanna og Jintana på Strandboulevarden 11, på Østerbro, fortjener lidt reklame fordi de netop står fast på at de er seriøse omkring deres massage.

Nu har jeg selv besøgt Hanna gennem snart 10 år, og jeg kan kun sige at hun uden sammenligning er den bedste massør i København.  At Hanna kun tager 400,- kr.  for 1 times sportsmassage skal vi bare glæde os over.

Mange fysioterapeuter/massører tager rask væk 500,- for 1 time og med al respekt for dem, så er de heller ikke i nærheden af Hannas niveau. Specielt Hannas nakke/skulder behandling er noget for sig selv.

Nu har Hanna og Jin også fået voksbehandling på programmet, så de af jer der åh så gerne vil have at de tager sig af jeres boller, kan jo bestille en tid til det. I dare you   :-P:-P

www.healthandwellnesstreatments.com 

Redigeret af thaimassage er bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Hanna og Jin er nogle fantastiske søde piger.

Hanna giver rigtig god massage.

Jin er helt klart min favorit mht. massagen - hun er mega sød og ser fantastisk ud.

Det med bollerne springer jeg over;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Hannah er super til massagen - hvilket også er det de rloves, hverken mere eller mindre - jeg havde en rygskade for 6 år siden som de professionelle i sundhedsvæsnet havde opgivet - 5 behandlinger med fokus på det, og kombineret med "wellness" massage var rygproblemet løst, og efterfølgende thaimassage og sex måtte jeg købe mig til et andet sted .)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er måske en anelse off-topic, men har tænkt på at besøge dem. Hvordan gør man normalt med tøj? Underbukser eller nøgen?

​Det bestemmer du selv , hvis du vælger olie massage og ikke har lyst til at risikere at der kommer olie på underbukserne, så tager du dem af. Der bliver så lagt et håndklæde over dine ædlere dele, i stedet for.

Alternativt spørg dem, men hvis din forventning om besøget er en rigtig god massage, så går du ikke skuffet derfra. Både Hanna og Jin er meget dygtige.

Hvis du har problemer med ryg, skuldre,nakke så ville jeg vælge Hanna, hun er ubetinget den dygtigste herhjemme. Det er ikke uden grund at andre massører besøger netop Hanna.

God fornøjelse.

Redigeret af thaimassage er bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop problemer med nakke og skulder. Prøver nok at spørge til det dernede, har en gang før fået en massage, men jeg synes selv jeg opførte mig meget pinligt til at starte med, hvilket gjorde det noget svært at slappe af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop problemer med nakke og skulder. Prøver nok at spørge til det dernede, har en gang før fået en massage, men jeg synes selv jeg opførte mig meget pinligt til at starte med, hvilket gjorde det noget svært at slappe af.

​Hvis du vil undgå en pinlig situation, så vil jeg anbefale at du som udgangspunkt forestiller dig at du er hos en fysioterapeut, dvs. behold underbukser på og slap af. ( så gør det heller ikke så ondt )  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis du vil undgå en pinlig situation, så vil jeg anbefale at du som udgangspunkt forestiller dig at du er hos en fysioterapeut, dvs. behold underbukser på og slap af. ( så gør det heller ikke så ondt )  :-)

​Nemlig. Jeg har selv engang købt skulder/nakke og der skulle jeg beholde bukserne på. En anden gang (ved køb af oliemassage) beholdt jeg underbukser på, men fik så instruktion om at tage dem af for at undgå oliepletter. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rådene. Sidst jeg prøvede lagde jeg ud med at bruge den forkerte indgang, havde meget svært ved at forstå dem, og var ikke klar over det var meningen at man skulle tage sit tøj af, idet der var tøj på alle de billeder jeg havde set på deres hjemmeside. Jeg var tæt på at løbe min vej med halen mellem benene, og hende som masserede mig blev ved med at fortælle mig at jeg bare skulle slappe af, men det var sgu ikke helt let oven på den omgang. 

Kan umuligt blive værre anden gang dog. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Sidst jeg prøvede lagde jeg ud med at bruge den forkerte indgang

​Minder mig om min seksuelle debut. Det gav også en akavet stemning dengang ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Minder mig om min seksuelle debut. Det gav også en akavet stemning dengang ...

​Nu er det jo sådan at vi som kunder har lov til at beholde underbukserne på. Hvis massøsen insisterer på at de skal af, kan der være en bagtanke.

Min personlige oplevelse hos Hanna og Jin er i hvert fald at de ikke forlanger at man tager underbukserne af. Tværtimod så vil eks. Hanna blot tage et håndklæde og lægge over benklæderne, så de ikke bliver smurt ind i olie.

Jeg tror faktisk at Hanna og Jin foretrækker at man beholder underbukserne på. Det er vel også vores måde at vise Hanna og Jin respekt på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid beholdt under bukserne (boxer shorts) på når jeg har fået massage af Hanna. Nogle gange er under bukserne lidt i vejen, så bliver der hevet lidt ned i linningen. Foretrækker faktisk at smide boxershorts helt også få et håndklæde over det gør jeg hos Suphaphorn Wellness på Blegdamsvej og De giver også kun seriøs massage uden ekstra. Hvad der er rigtigt eller ikke vides ikke men hvis man er usikker kan man som udgangs punkt beholde Dem på også tage et ekstra set underbukser med hvis der kommer olie på Dem.

Som kuriosum fik jeg massage i lufthavnen i Soul (Syd korea) og der tilbød stedet boxershorts til kunden, så var man ikke i tvivl om hvad stedet foretrækker når de var påkrævet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

alle har så rosende ord om hanne og kvalittet af massagen... det er dog min oplevelse da jeg havde købt et groupen klip (4 stk.) = 1 times massage pr. gang. at 

en time varede 45 min... det synes jeg var lidt snyd med tiden... er der andre der har samme oplevlse.???

Del dette indlæg


Link til indlæg

alle har så rosende ord om hanne og kvalittet af massagen... det er dog min oplevelse da jeg havde købt et groupen klip (4 stk.) = 1 times massage pr. gang. at 

en time varede 45 min... det synes jeg var lidt snyd med tiden... er der andre der har samme oplevlse.???

​Du kan da godt have ret i at 1 time er en time og ikke 45 min. Mange steder er 1 time incl. af og påklædning men det har jeg nu aldrig oplevet hos Hanna, tværtimod så ser hun sjældent på tiden, til fordel for kunden.

Men der kan jo godt have været noget i forbindelse med groupon , som vi ikke kender til.

Mig bekendt så tager disse "rabatfirmaer" sig rigtig godt betalt. Og det er vel ikke motiverende for nogen. Mit bud er at du formentlig har betalt 200 for 1 times massage og så har groupon taget 30 % i kommission, så er der ikke meget tilbage til Hanna. Men det ændrer selvfølgelig ikke ved at du burde have fået 1 times massage.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...