Hop til indhold
Massens

Judith Latina Bording - Randers - ålborg

Recommended Posts

ja så blev det endnu engang Judith time og ligesom de andre gange en dejlig time Judith har simpelt hen en dejlig væremåde og gør alt for at man som kunde føler sig godt tilpas :-)

Vi kom godt rundt i de forskellige lande på en yderst tilfredsstillende og behagelig måde

 

Kan kun på det varmeste anbefale Judith hvis man er til en GP som næsten er lig med kæreste sex

 

Judith see you in Maj :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Efter en længere pause her fra Eroguide, så kiggede jeg lige anmeldelser - og uha uha uha - en tur på "Memory Lane" på godt og ikke så godt, men det var ene og alene min skyld.

Judith har et forrygende motto om "Keep Walking" .... Hmmmm .... det skal man ikke gøre, hvis man kommer til hendes dør. Hvis man kommer forbi, så er der bare med at slå bremserne i og gå ind, ellers kommer man til at mangle en af oplevelsesøkonomiens store glæder. 

 
Judith er klart den glædeskvinde jeg nogensinde har følt mig mest "opslugt" af.  Lige siden jeg første gang mødte hende, den 14. oktober 2014 klokken 14.10 i et lille kælderværelse i Bording har jeg haft hende "boende i min hjerne" (og jeg har fejret sølvbryllup med besøg hos søde kvinder, så sammenligningsgrundlaget er i min egen optik ret omfangsrigt).
 
Siden jeg i oktober forlængede den aftalte tid fra 1/2 time til 1,5 time, så har hun været som brændt fast på min nethinde. 
I den efterfølgende tid frem til jul tilbragte jeg rigtigt rigtigt mange timer i Judiths behagelige selskab - og I was caught. 
Jeg kunne desværre for mig ikke slippe hende - jeg blev afhængig - jeg blev "chokoholic". 
Selvom ernæringsekspert professor Arne Astrup har argumenteret for, at mørk chokolade er en grønsag kamufleret som slik, så var de mange timer i Judiths selskab ikke med til at gøre mig sundere. 
Jeg åd og åd og åd al den chokolade hun serverede for mig ..... og i den kommunikation vi havde mellem de mange besøg blev det mere og mere klart for mig, at jeg skulle på afvænning. Jeg blev sgu mærkelig og alt hvad jeg havde lært i livet blev pludselig glemt -- alt blev mystisk og fordrejet og misforstået og tolket forkert og mit fokus på mit elskede arbejde blev meget mindre. Det blev klart, at jeg var misbruger, men hvor var det et lækkert misbrug. 
Afvænningen har nu varet 75 dage - og dagene går da nogenlunde uden chokolade :)))
 
Jeg kan  læse her på Eroguide, at Judith stadig er The Real Thing ...... og jeg konstaterer derfor med glæde, at jeg ikke er den eneste, der finder Judith unik.
 
Judith leverer og mere end det -- i selskab med hende får man en helhedsoplevelse som jeg personligt ikke har oplevet i samme grad tidligere. Jeg ved sådan noget her er yderst subjektivt - men med mine subjektive briller, så er Judith en oplevelse langt udover det sædvanlige. 
 
Jeg tilslutter mig koret af Judith Fans her på Eroguide ..... "Merci du kære, fordi at du er til" var det ikke sådan reklamesangen for Merci-chokolade var?
 
Min frivillige afvænningsperiode slutter jo måske nok engang ..... bare fordi man har spist kæmpe store enorme mængder chokolade og er blevet tyk og fed, så er det jo ikke forbudt at prøve igen, vel ?!
 
Keep Walking - men husk at stoppe op, når du skal nyde livet :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...