Hop til indhold

Recommended Posts

Choko-pigen Carolina

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20971

Lod mig friste af fine billeder, der efter min vurdering sagtens kan være  Carolina. Omend hun er noget mørkere i ansigtet.

Siger hun er fra Dominican Republic og 22 år. Begge dele kan fint passe.

Lille fin krop. Små a-b bryster, slank med en lille numse, der har en smule afro-strut. Meget dejligt syn,

Ville se pokkers sød og fristende ud på en strandbar ;-)

30 min med et lidt over gennemsnitligt blow og ditto dansk. Tog godt imod men lidt tegn på, at det danske blev for dybt ind i mellem. 

Sød og ret genert pige. Taler hverken dansk eller engelsk. Kun spansk. 

Fik aldrig rigtig god kontakt, og hun gjorde heller ikke så meget for at skabe den ud over at smile. Tror hendes generthed betød meget. 

Er sikker på at den rette person - og med lidt flere spanske gloser end mine - vil få en langt bedre kontakt og en rigtig god oplevelse, 

800 kr for 30 min med super. Samme pris for gummiblow. 

10 min gang  fra Hvidovre S-station. 
Gratis parkering på Hvidovrevej. 
Fin ren lejlighed. Bad før og efter. Dejligt stort rent håndklæde,

Kommer formentlig ikke igen - dertil kræves en ren 10er eller en 9er med potentiale til 10 :-)

Venligst
French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forsåt dit valg, kunne selv godt fristes!  Og beskrivelsen virker meget ærlig. Så er det godt at du var der først og sparede mig turen. 

Men hold da op, hvor ser hun sød ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cuddler

Ja, Carolina har bestemt potentiale. Meget sød, meget lydhør, og en dejlig dejlig krop og ansigt.

Der skal bare være en der forstår at forløse hendes potentiale, det gjorde jeg ikke  :-)

Hun er her her tre eller fem dage mere, fik ikke præcist fat i det :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...