Hop til indhold
Anna-Kbh

Oplever I også det....?

Recommended Posts

Til GP'erne herinde

Får I også forespørgsler på dansk uden kondom?

Jeg må indrømme jeg bliver en smule forarget, folk kan da ikke være interesserede i at blive syge, og de ved jo i realiteten ikke hvad jeg fejler....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til GP'erne herinde

Får I også forespørgsler på dansk uden kondom?

Jeg må indrømme jeg bliver en smule forarget, folk kan da ikke være interesserede i at blive syge, og de ved jo i realiteten ikke hvad jeg fejler....

Oh yes! Det stopper aldrig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tonsvis. ... de drenge har seriøst hæklefejl i kysen så sørg for at blokere dem så du aldrig får dem ind af døren  

Ligeså med super mega øko fransk for mit vedkommende Spørger man om jeg giver det er man bannet for good Jeg modtager ikke mænd der tænker med det forkerte hoved :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep, is scary to think it, when i began to receive those propositions i really thougth they were joking :eek:, then i thougth that people wasnt teach about diseases around Europe :cool:

Or maybe is exciting for them to know you can get something migth kill them.

That adrenaline is definitely not for me :-?

Well, i think i will take the advise of Jasmin too :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tonsvis. ... de drenge har seriøst hæklefejl i kysen så sørg for at blokere dem så du aldrig får dem ind af døren  

Ligeså med super mega øko fransk for mit vedkommende Spørger man om jeg giver det er man bannet for good Jeg modtager ikke mænd der tænker med det forkerte hoved :-D 

Gælder dette også for fyrer der ønsker at give dig "superfransk" (altså slikke fisse uden madfilm foran)? Det er vel ligeså risikofyldt som hvis du giver superfransk til dem?! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogle mænds kogeplader er da kortsluttet, de er ikke helt bagt færdig, deres to hjerneceller fiser rundt og forstyrrer hinanden, man skulle tro de rendte rundt i evig fuld narkose, har de kun hovedet til at holde afstand ml ørene? Neeej, nogle mænd vil bare ikke ende som den sidste idiot på Jorden! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det får jeg, men ikke nær så meget som jeg får spørgsmålet "fransk uden?" Hvilket for mig er lige så slemt, selvom et ton af piger gør det, og der presser mændene på "hvis du nu får 1000kr ekstra" det er så respektløst, når man tydeligt skriver at fransk er med kondom..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en sjov diskussion - jeg tror ikke jeg har fået fransk med gummi siden 2010, og dengang var det endda bare fordi jeg ikke havde læst annoncen ordentligt.

Der er formentlig meget over 100.000 damer lige syd for grænsen, der ikke spekulerer over det overhovedet. Og bliver tjekket af klubbens læge en gang om måneden - så man kan slippe for både gummi og sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en sjov diskussion - jeg tror ikke jeg har fået fransk med gummi siden 2010, og dengang var det endda bare fordi jeg ikke havde læst annoncen ordentligt.

Der er formentlig meget over 100.000 damer lige syd for grænsen, der ikke spekulerer over det overhovedet. Og bliver tjekket af klubbens læge en gang om måneden - så man kan slippe for både gummi og sygdomme.

Kan regne ud, at du så ikke har besøgt to af mine topfavoritter.

der er altså større oplevelser omkring sex end en sutter uden gummi!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Har set et par annoncer på annoncelight, hvor der står skrevet at de yder uden gummi - Det forstår jeg så ikke de tør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...