Hop til indhold

kommer og besøge os i Holstebro

Featured Replies

Skrevet

vi er Thaimassage og har  tilbudt ; intimmassage, b 2 b fuld pakke og helt ny massage slags Fantastisk fingre ringe og høre mere om os tlf. 22275650

Skrevet

Hej brødre

Hvad pokker er dette?? Rojana har da ry for at ville klippe dilleren af, hvis man spørger til andet end massage! Har hun ændret opfattelse/praksis?

Er "dean" en stalker, der er blevet forsmået?

Ha' en dejlig weekend - og  - husk: Det som ikke bliver brugt, det forfalder!!!

Skrevet

He he.. Jeg har nummeret i min kontaktliste på telefonen - og minsandten om ikke jeg havde blokeret nummeret.. Sidste år ringede de nemlig op en eftermiddag jeg sad i familiens, hyggelige, skød.

Og jeg kan sige at nummeret ikke tilhører Rojana. :grin:

Skrevet

Det var da en skam - kunne godt tænke mig lidt mere hos rojana

​Ja, det er vi flere der kunne. :-P

Skrevet

Jeg søgte efter telefonnummeret via Google, - og der var Rojana første og eneste brugbare hit. Andre søgninger har ikke ført mig nærmere en afklaring om, hvem der skjuler sig bag indlægget. Skulle der ikke være en, som har lyst til at oplyse om evt klinik-navn?

(Ja ja - jeg kunne selvfølgelig også bare ringe på nummeret, - men skulle der være andre, der undrer sig ligesom jeg, så.......)

Ha' en dejlig dag

Skrevet

Det er jo et PD sted, så navnet kan jo ikke nævnes. 

Redigeret af holstebronx

Skrevet

mener det nr. har været brugt for snart 2 år siden et sted i Holstebro :smile:  så hvis man er nysgerrige så må man jo ringe og hører hvem der gemmer sig der...ss

Skrevet

Jeg kunne ikke rigtig styre min nysgerrighed, - så måtte altså ringe......

Forhåbentlig uden at overtræde gængse regler herinde, så er det noget med et hus, hvor flere har haft problemer med at finde indgangen bag på huset.

Skrevet

Jeg kunne ikke rigtig styre min nysgerrighed, - så måtte altså ringe......

Forhåbentlig uden at overtræde gængse regler herinde, så er det noget med et hus, hvor flere har haft problemer med at finde indgangen bag på huset.

Aha så faldt 10 øren så også her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.