Hop til indhold
Fisseslikkeren

Kævl, ævl og bavl

Recommended Posts

Nu har jeg i godt et halvt år brugt www.eroguide.dk som legeplads, og det har både været sjovt og dødtræls.  Jeg er træt af alle de bashere, klugscheissere, besserwissere, hystader, medløbere, mobbere, forhånere, klynkerøve, kilkkedannere, klovne og idioter, der er lidt for mange af her. Jeg tror simpelthen, at jeg tager en pause og kommer stærkt igen, når mit pis ikke er ved at koge over. Bevares der er også nogle brugere herinde, der er sjove, spændende, søde og rummelige, men de er til at tælle på en hånd eller to. Jeg er træt af kævl, ævl og bavl. Over and out!

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja klart ærgerligt der ikke er flere som Havnebumsen!!!!!! Men hvad kan man forvente :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, hvis du bliver så frustreret, og er så dømmende omkring andre, så er det nok bedst du tager en pause ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk tror jeg der er rigtigt mange herinde der synes det samme som trådstarter forsøger at gøre rede for. Nogen gange tror man faktisk, at man er på EkstraBladet's debat "Nationen" - hvor ETHVERT indlæg - om det så drejer sig om bleer til børn, skoler i Afrika eller tøjdyr til hunde - i løbet af 2-3 kommentarer ender med at blive tilsvining af hinanden - og/eller yderligtgående politiske opkast.

Herinde kommer der typisk et - formentligt - velmenende indlæg om f.eks. Glædespigers et eller andet, og i løbet af nogle få kommentarer i en tråd, så begynder kævlerierne ellers. Personfnider osv.

Troede egentligt, at den her side primært drejede sig om at snakke om købesex, anmelde glæderspiger og steder - og ellers hygge os sammen, også med de GP'ere der frekventerer stedet her online.

Jeg forsøger at manøvrere uden om de tråde der går "helt amok" med personfnider, men det bliver sværere og sværere :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes sådan en tråd for "spas, sjov og løjer",  hvor alt humoren SKAL placeres. 

Måske det er på tide med en decideret brokke tråd, så E.G. ikke bliver spammet med selvstændige brokke tråde :D  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det er på tide med en decideret brokke tråd, så E.G. ikke bliver spammet med selvstændige brokke tråde :D  

​Herhjemme har vi forlængst indført at vi hver især har vores egen ugedag, hvor vi må brokke os - så når der er en der brokker sig og det ikke er vedkommendes ugedag, kan vi bare lige sige at det må vente til f.eks onsdag - og når det så bliver onsdag - så har vedkommende som regel ikke noget at brokke sig over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes sådan en tråd for "spas, sjov og løjer",  hvor alt humoren SKAL placeres. 

​Så bliver resten af EG da rigtig nok lidt kedelig hva? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Herhjemme har vi forlængst indført at vi hver især har vores egen ugedag, hvor vi må brokke os - så når der er en der brokker sig og det ikke er vedkommendes ugedag, kan vi bare lige sige at det må vente til f.eks onsdag - og når det så bliver onsdag - så har vedkommende som regel ikke noget at brokke sig over ;-)

Kan de voksne også overholde det ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan de voksne også overholde det ? :D

ja, jeg har da efterhånden også vænnet min kone af med at bande og brokke sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...