Hop til indhold

Recommended Posts

Hej og god onsdag aften.

Så nåede jeg over broen ( den lille vel at mærke )  havde aftalt et møde med Varme Pia , hvilket var noget jeg havde tænkt på længe .........

Jylland, her lig med Odder kanten,  det jo langt ude på landet, eller retter sagt langt ude ved vandet :-),  det må jeg sige Pia noget af en udsigt, både inde og ude :-P.

Jo hun er varm, meget sød og venlig, man føler sig velkommen ,  jeg havde bestil en time og fik det så rigeligt,  at jeg kom for sent til det andet aftale tidspunkt jeg havde ....  men det kan jeg jo kun skælde mig selv ud for :mad:.

Hun gav hvad hun havde, ville gerne mit bedste , måtte desv. erkende at jeg ikke selv var helt på toppen og den lille skulle hjælpes et par gange , men hun gav et lækkert blow , og det var super lækkert at se iron manden mellem hendes bløde bryster , samt en dejlig bagvendt ridetur, Såå tak for en hyggelig start på dagen Pia, selv om jeg blev sendt på den  :P.

JO husk hun skriver blide kærtegn , og BLIDE er med stort :).

 

VH

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

varme Pia er en af de bedste glædes piger du kan møde/besøge. Har igennem mange år haft lejlighed til at besøge Pia på forskellige adresser, rundt omkring i Jylland
.Hvis man kan lide en stor voksen pige, så er Pia lige sagen og hun kan opfylde dine forventniger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Kære Afløbsrenser, mange tak for anmeldelsen. Jeg er rigtig glad for den :) Det er jo bare dejligt at vågne op til ros, solskin og en dejlig udsigt over havet og det er helt korrekt spottet, jeg tænder rigtig meget på helt blide kærtegn. 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Varme Pia har alt hvad en glædespige skal ha. Humor, inlevelse, nem at snakke med, gode babser, hår på filleten, liderlig og kærlig kærlig kærlig. Den eneste pige til dato som jeg glad igen og igen er vendt tilbage til. Indrømmet, jeg falder af og til for de unge sprøde duske og de er da gudbevars kønne men servicen er ofte så som så og jeg er sku selv med årene begyndt at føle mig lidt som en frø i en blender der skal leve op til noget stort når jeg ska danse tango med en der kunne være min datter, eller mit barnebarn..... Hos Pia kan jeg slappe af og bare være mig. Hendes spansk/danske creme piring er i verdensklasse og skamlæberne kan blive meget store hvis man suger og slikker godt. Sidder sku og bliver lidt opstemt ved tanken så bestiller nok snart tid igen når hun kommer vestpå. 

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg har også danset mangt en tango med Pia. Så måske skulle man snart ha en ny omgang.

Specielt erindrer jeg de mange lækre omgange med spa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr

Er der nogen, der har besøgt hende fornyeligt?

Kan se, at hun pt er i Nordjylland..

Vh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...